wok Skrevet 11. mars 2005 #1 Skrevet 11. mars 2005 Noen som har impregnert fugene for at søl og gris ikke skal feste seg? Hjelper det, og må det gjøres ofte?
Mrs. B Skrevet 11. april 2006 #2 Skrevet 11. april 2006 Henter opp denne gamle tråden som ingen har svart på fordi jeg lurer på det samme. Noen som har erfaring med dette?
Mrs. B Skrevet 12. april 2006 #3 Skrevet 12. april 2006 (endret) Ingen her som har impregnert fugene på badet? (Har kjøpt en gjennomsiktig sprayflaske hos Byggmakker som vi har tenkt å teste..) Endret 12. april 2006 av Mrs. B
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2006 #4 Skrevet 12. april 2006 Jeg har ingen egen erfaring, men har hørt fra fagfolk at impregnering av fugene holder misfarginene unna. En fortalte meg at hans kone hadde impregnert badeflisene deres for 15 år siden - og de var like fine. Er en ganske stor jobb, men jeg er ikke i tvil om at jeg skal ta den jobben.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2006 #5 Skrevet 12. april 2006 Den impregneringen jeg har hørt om, er en stift som strykes over fugene. Tror jeg hadde kjøpt det i en flisbutikk fremfor hos Byggmakker, for å være sikker. Hilsen gjesten over
wok Skrevet 19. april 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2006 Det var jeg som spurte om dette i utgangspunktet, og vi har nå impregnert fugene... vi kjøpte også en slik sprayflaske, men fikk tips om å bruke pensel istedenfor å spraye. Sløser ikke så mye, og slipper unna med å vaske flisene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå