hotfudge Skrevet 11. august 2018 #1 Skrevet 11. august 2018 I dag fikk jeg positiv eggløsningstest, gjør det noe å ta seg et par glass vin da eller burde jeg stå over? Har vært prøver i ett år om vi ikke får det til denne måneden, så vil ikke drikke alkohol om det kan ødelegge alt.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #2 Skrevet 11. august 2018 3 minutter siden, hotfudge skrev: I dag fikk jeg positiv eggløsningstest, gjør det noe å ta seg et par glass vin da eller burde jeg stå over? Har vært prøver i ett år om vi ikke får det til denne måneden, så vil ikke drikke alkohol om det kan ødelegge alt. Herlighet! Hvor viktig i den store sammenhengen er alkohol? Du spør som om du har et avhengighetsforhold. Tre måneder før man begynner å prøve er anbefalingen å holde seg unna alkohol, uansett kjønn. Har du sett hvordan alkoholskadde barn har det som nyfødt og senere i livet? Da hadde ikke spørsmålet ditt vært nødvendig, med mindre du vil provosere. Ingen vet hvor mye eller lite som er for mye. Anonymkode: 3ae06...1d8 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #3 Skrevet 11. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herlighet! Hvor viktig i den store sammenhengen er alkohol? Du spør som om du har et avhengighetsforhold. Tre måneder før man begynner å prøve er anbefalingen å holde seg unna alkohol, uansett kjønn. Har du sett hvordan alkoholskadde barn har det som nyfødt og senere i livet? Da hadde ikke spørsmålet ditt vært nødvendig, med mindre du vil provosere. Ingen vet hvor mye eller lite som er for mye. Anonymkode: 3ae06...1d8 Mest hysteriske svaret jeg har sett på lenge. Alkoholskadde barn fordi mor/far drakk i prøveperioden? hahahaha Anonymkode: 37c47...779 6
hotfudge Skrevet 11. august 2018 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herlighet! Hvor viktig i den store sammenhengen er alkohol? Du spør som om du har et avhengighetsforhold. Tre måneder før man begynner å prøve er anbefalingen å holde seg unna alkohol, uansett kjønn. Har du sett hvordan alkoholskadde barn har det som nyfødt og senere i livet? Da hadde ikke spørsmålet ditt vært nødvendig, med mindre du vil provosere. Ingen vet hvor mye eller lite som er for mye. Anonymkode: 3ae06...1d8 Unnskyld meg, men hva er problemet ditt?
Pås Skrevet 11. august 2018 #5 Skrevet 11. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herlighet! Hvor viktig i den store sammenhengen er alkohol? Du spør som om du har et avhengighetsforhold. Tre måneder før man begynner å prøve er anbefalingen å holde seg unna alkohol, uansett kjønn. Har du sett hvordan alkoholskadde barn har det som nyfødt og senere i livet? Da hadde ikke spørsmålet ditt vært nødvendig, med mindre du vil provosere. Ingen vet hvor mye eller lite som er for mye. Anonymkode: 3ae06...1d8 Hæ?? Ts er jo ikke gravid engang? Dett var bare nissetøys, klart du kan ta deg et par glass vin før du blir gravid! 2
hotfudge Skrevet 11. august 2018 Forfatter #6 Skrevet 11. august 2018 1 minutt siden, Pås skrev: Hæ?? Ts er jo ikke gravid engang? Dett var bare nissetøys, klart du kan ta deg et par glass vin før du blir gravid! Haha, det var bare et tullete svar.. Personen må enten lest feil eller overhysterisk. Så godt å høre, da tar jeg meg et par glass i kveld. Skal nemlig på komikershow i kveld 😊 Takk for svar!❤️ 3
Febmamma Skrevet 11. august 2018 #7 Skrevet 11. august 2018 Ta deg et eller ti glass med god samvittighet og kos deg du du er jo ikke gravid engang , så kan ikke gjøre noen som helst skade 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #8 Skrevet 11. august 2018 1 time siden, hotfudge skrev: I dag fikk jeg positiv eggløsningstest, gjør det noe å ta seg et par glass vin da eller burde jeg stå over? Har vært prøver i ett år om vi ikke får det til denne måneden, så vil ikke drikke alkohol om det kan ødelegge alt. Positiv el-test forteller deg at du har høye lh-verdier, og at kroppen forbereder seg på å slippe egg i løpet av de neste 12-36 timene. Du er ikke gravid. Du kan drikke alkohol. Anonymkode: 8ba27...00c
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #9 Skrevet 11. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Herlighet! Hvor viktig i den store sammenhengen er alkohol? Du spør som om du har et avhengighetsforhold. Tre måneder før man begynner å prøve er anbefalingen å holde seg unna alkohol, uansett kjønn. Har du sett hvordan alkoholskadde barn har det som nyfødt og senere i livet? Da hadde ikke spørsmålet ditt vært nødvendig, med mindre du vil provosere. Ingen vet hvor mye eller lite som er for mye. Anonymkode: 3ae06...1d8 Må begynne å lese du Anonymkode: 6725d...012
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #10 Skrevet 12. august 2018 Vi var på ferie den måneden jeg var gravid og hadde eggløsning, og jeg drakk alkohol hver dag. Det var den måneden det klaffet for oss Kos deg med litt alkohol, men hadde ikke tatt noe etter eggløsning. Anonymkode: 4e0ee...b99
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #11 Skrevet 12. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi var på ferie den måneden jeg var gravid og hadde eggløsning, og jeg drakk alkohol hver dag. Det var den måneden det klaffet for oss Kos deg med litt alkohol, men hadde ikke tatt noe etter eggløsning. Anonymkode: 4e0ee...b99 Jeg mente den måneden jeg ble gravid Anonymkode: 4e0ee...b99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå