Gå til innhold

Låsen plutselig ødelagt - innbruddsforsøk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Låsen vår ble plutselig ødelagt i går og det viser seg at det også var innbrudd i bodene i bygget i går. 

Kan dette bety at de prøvde å komme seg inn hos oss også? Vi har den mest tilgjengelige leiligheten og det er ikke mange månedene siden noen sto på døren med brekkjern.

Anonymkode: 71ce9...d19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok den mest logiske forklaringen det ja

Anonymkode: 20557...1d5

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Låsen vår ble plutselig ødelagt i går og det viser seg at det også var innbrudd i bodene i bygget i går. 

Kan dette bety at de prøvde å komme seg inn hos oss også? Vi har den mest tilgjengelige leiligheten og det er ikke mange månedene siden noen sto på døren med brekkjern.

Det spørs hvilke ytre skader døra og løsen har. 

Er det låsereilen som er knekt, så kommer det av bruksslitasje og ikke av innbrudd. 

Du får ta en prat med politiet eller styret i blokka.

Anonymkode: a5a7b...ef6

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar. Synes det var merkelig at den plutselig gikk i stykker samme natt som vi hadde innbrudd i bodene. Den ble byttet for litt over 2 år siden, så gammel er den heller ikke. 

Men kan en lås bli ødelagt av å bli dirket opp? Det er som sagt tidligere brukt brekkjern på døren så den ser ikke ut.

• Liker 1
Skrevet

Både styret og politiet er kontaktet, men politiet i Oslo har dessverre ikke tid til å snakke om nesten innbrudd på en lørdag..

Skrevet

Har dere video overvåkning ved inngangsdøren? Få de på film og send til politiet ;) 

Skrevet
3 timer siden, Minlillesky skrev:

Har dere video overvåkning ved inngangsdøren? Få de på film og send til politiet ;) 

Dessverre noen overvåkning her, men det skal opp asap for dette er fjerde gangen vi har innbrudd på 1 år. Har dog noen fake og skilt om at det er overvåket.

• Liker 1
Skrevet

Så skummelt :( Hvor er dette her? Vet det har vært en del innbrudd her jeg bor og i det siste, jeg bor på Lambertseter. 

Anonymkode: e6675...f13

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så skummelt :( Hvor er dette her? Vet det har vært en del innbrudd her jeg bor og i det siste, jeg bor på Lambertseter. 

Majorstuen... har vært mest narkomane her som ikke har stjålet noens stor verdi, men det er selvsagt ubehagelig når folk står med brekkjern på døren når vi har små barn.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Majorstuen... har vært mest narkomane her som ikke har stjålet noens stor verdi, men det er selvsagt ubehagelig når folk står med brekkjern på døren når vi har små barn.

Det skjønner jeg! Er jo egen politistasjon på Majorstuen og, skulle tro de prioriterte den type saker. Bytt lås så fort som mulig, og kanskje sette på noen ekstra låser?

• Liker 1
Skrevet

Innbrudd blir ikke prioritert. Vi hadde innbrudd hvor balkongdør var brutt opp og eiendeler var borte. Det var fotspor utenfor. Politiet så seg bare kjapt rundt i leiligheten og sa at det var vanskelig å få noe ut av dette... Så skjedde det ikke noe mer. Vi hadde sporing på PC, så deler av tjuvegodset kom til rette. Men fra politiet hørte vi ikke noe mer. Var også i Oslo, og det var en innbruddsbølge i området vi bodde da.

Anonymkode: 97dd1...326

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...