Gå til innhold

Gamle folk ler av meg på nytt hjemsted!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flyttet vekk fra byen da det urbane livet ble for tungt og røfft.har flyttet til et lite sted, en bygd.jeg bor alene og jeg har fått jobb der.Likevel ler de gamle folkene av meg. feks utenfor butikken, det er alltid noen som peker,ler, eller sier frekke ting.det blir oppstyr og jeg prøver å unnvike.jeg vet ikke hvorfor. De yngre ler ikke like mye, de gamle på 75+ ler mest, ofte er de i store gjenger utenfor butikken, sitter ved bakeriet og annet.jeg kan ikke gå forbi uten at de viser tegn til å prøve å ikke le men spruter i latter så fort jeg tar et skritt forbi.det blir også mye bråk eller baksnakking pga meg. 

Er det sånn folk fra bygd oppfører seg når de ser en fra byen?på jobb er det også noen som ler.de er ofte eldre.. Jeg har prøvd å si noe.en eldre mann ble forbannet og slo med neven etter meg. 

Hva kan jeg gjøre for å slippe alt dette rundt min person? 

Anonymkode: fa930...7f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan jeg ikke tro er vanlig noen steder. Skiller du deg veldig ut på noen måte? Går i klovneantrekk eller noe?

• Liker 30
Skrevet

Beklager men jeg tror ikke på dette 🤨

Anonymkode: b2b05...253

• Liker 26
Gjest Stella Rose
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det gjør ikke jeg heller.

• Liker 8
Skrevet

Yeeeh.... tror ikke på det altså. Finn på noe bedre 

Anonymkode: c4aa5...fe0

• Liker 7
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: 4c7cb...c9c

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke vanlig, nei. Hvis du ser deg selv utenfra, hva skiller deg fra de som har bodd der lenge? Der har du nok svaret. Enten det er klær, utseende, gange, etc. Eller så er du paranoid.

Anonymkode: 036a1...404

• Liker 8
Skrevet

De synes vel det er rart at du har flytta til ei lita bygd når du ikke kjenner noen der fra før av.

Skrevet

Store gjenger med folk på 75+ som henger utenfor butikken og oppfører seg som tenåringer? Beklager, prøv igjen.

Anonymkode: 4fdbc...572

• Liker 30
  • 1 år senere...
Skrevet

Ser at andre enn meg opplever slikt i andre tråder her.. Kanskje dumt å avfeie oss som opplever det 

😐

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ser at andre enn meg opplever slikt i andre tråder her.. Kanskje dumt å avfeie oss som opplever det 

😐

Du er jo den samme som har opprettet de andre trådene også.. 

Anonymkode: c16c2...ceb

• Liker 10
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

😐

Du drar fram en tråd fra 2018 for å "bevise" at det er flere som opplever dette? Ingen klarer finne igjen denne tråden med 8 svar fra 2018, med mindre en har startet den selv. Beklager, du trenger virkelig hjelp. Og det sier jeg i beste mening. Hvis man tror at alle mennesker i samfunnet rundt en ler av seg, så er man ikke frisk. Tro meg, de aller fleste har mer enn nok med seg selv. 

• Liker 5
Skrevet

Ja, det er jo jeg som har opprettet tråden, det ser du på anonymkoden... Leste en annen tråd om ei/en som ble mobbet overalt, og det beviser at slike ting skjer... 

Skrevet

De som bor i bygd har ofte ikke sett noen fra byen før. Derfor synes de det er morsomt / uvvant. De blir vant til det etter hvert og slutter le så mye

Anonymkode: da4bd...78f

Skrevet

Jeg tror dette er bare i ditt hode. Men hvis det skjer: neste gang du går forbi, snu deg og gå bort til dem, hils og spør hyggelig: «det virker som om dere ler av meg? Hvorfor det?»

Skrevet

Det er nok bare i hodet ditt. Flyttet selv til ei bygd, og det eneste jeg la merke til var at alle lurte på hvem jeg var liksom. 

Anonymkode: 3c24f...82a

Skrevet

Stopp og prat med de, vær vennlig så får du vennlighet tilbake. 

Anonymkode: 0ddd9...31d

Skrevet
4 timer siden, Lou Salome skrev:

Jeg tror dette er bare i ditt hode. Men hvis det skjer: neste gang du går forbi, snu deg og gå bort til dem, hils og spør hyggelig: «det virker som om dere ler av meg? Hvorfor det?»

Det er i det minste en relativt sikker måte å få folk til å le av en, om ikke annet.. 

Skrevet
1 minutt siden, Oppgitt78 skrev:

Det er i det minste en relativt sikker måte å få folk til å le av en, om ikke annet.. 

Jammen, de "peker,ler, eller sier frekke ting.det blir oppstyr .....jeg vet ikke hvorfor. .... de gamle på 75+ ler mest, ofte er de i store gjenger utenfor butikken, ....jeg kan ikke gå forbi uten at de viser tegn til å prøve å ikke le men spruter i latter så fort jeg tar et skritt forbi.det blir også mye bråk eller baksnakking pga meg." , det blir jo allerede oppstyr. Disse gjengene med gamlinger som henger utenfor butikken, de ler jo allerede, så hva så? Og TS vet de baksnakker og det blir "mye bråk". Da er det jo på sin plass å finne ut hvorfor?

Jeg forsøker se for meg mine foreldre på 79 sprute ut i latter og peke, men det er vanskelig å se for seg.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...