Gå til innhold

EM i Drill


Diva

Anbefalte innlegg

Dette er egentlig litt spesielt, det er første gangen Norge/NMF blir representert i Europamesterskapet i Drill.

Dette skjer på Sicilia 24 - 28. mars. Ei venninne av meg deltar i troppen som er tatt ut.

Jeg tror dette kan bli veldig spennende!

Det som er synd er at det kun står om fotball, håndball og ski i norske aviser, stort sett da.

Det er en tanke å kanskje utvide horisonten littegran og få med de mer "ukjente" sportene og.

Aner ikke om dette er en liten notis engang i media her, men det går i allefall an å se på NMF sine sider og se om det blir oppdatering der, for de som er interessert.

Jeg ønsker alle drillerne og eventuelle supportere som skal til Sicilia lykke lykke til :blomst:

(skulle gjerne vært der selv, om jeg hadde hatt råd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg veldig fan av sportsdrill, men trente ved siden av noen som drev med det et års tid. Det er virkelig synd at sporter som sportsdrill og rytmisk sportsgymnastikk ikke blir vist mer på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Ja! Oslo sportsdrill var jo i VM for en del år siden på Hawaii (selvfølgelig året etter at jeg sluttet der...hehe). Men korpsdrill er jo litt spennende det også. Nå er det jo ikke så fryktelig godt nivå her da, bortsett på et par tropper. Skal bli spennende å høre hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...