AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #1 Skrevet 11. august 2018 Jeg har møtt en jente nå nylig, hvor det har vært oppførsel som gjør at jeg at jeg for inntrykk at denne damen er vanskelig og det bare blir bråk med henne. Venninnen hennes har pause fra henne nå, har sagt hun er vanskelig, jeg valgte å gi henne sjans, men jeg ser det nå selv. Anyway, vi har mange felles venninner, og jeg har ikke lyst til å eksludere meg fra framtidig treff, men har heller ikke lyst til å tilbirnge tid alene eller over en lengre tid, hvordan løse dette? Hvordan gjorde dere dette når dere var i denne situasjonen? Anonymkode: e0af1...dd9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #2 Skrevet 11. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har møtt en jente nå nylig, hvor det har vært oppførsel som gjør at jeg at jeg for inntrykk at denne damen er vanskelig og det bare blir bråk med henne. Venninnen hennes har pause fra henne nå, har sagt hun er vanskelig, jeg valgte å gi henne sjans, men jeg ser det nå selv. Anyway, vi har mange felles venninner, og jeg har ikke lyst til å eksludere meg fra framtidig treff, men har heller ikke lyst til å tilbirnge tid alene eller over en lengre tid, hvordan løse dette? Hvordan gjorde dere dette når dere var i denne situasjonen? Anonymkode: e0af1...dd9 "med henne Anonymkode: e0af1...dd9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #3 Skrevet 11. august 2018 Tråden blir slettet pga manglende innhold i overskriften. Anonymkode: d826d...1ed
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #4 Skrevet 11. august 2018 Si at du ikke kan når hun tar kontakt å spør om bare dere to skal finne på noe. Anonymkode: 9be0f...d04
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #5 Skrevet 11. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Si at du ikke kan når hun tar kontakt å spør om bare dere to skal finne på noe. Anonymkode: 9be0f...d04 Ja, men jeg er litt reidd for at jeg blir snakkis, og hva skal jeg si når venninner lurer på hvorfor jeg ikke vil bli med på ting pga hnne. Anonymkode: e0af1...dd9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #6 Skrevet 11. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tråden blir slettet pga manglende innhold i overskriften. Anonymkode: d826d...1ed hvis det har blitt så firkanta her, kan det bare være. Anonymkode: e0af1...dd9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #7 Skrevet 11. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: hvis det har blitt så firkanta her, kan det bare være. Anonymkode: e0af1...dd9 Så firkanta? Det er jo for at folk skal vite hva tråden handler om før man faktisk går inn. Overhodet ikke firkanta, bare hjelpsomt. Anonymkode: 4abed...46f 3
Carrot Skrevet 11. august 2018 #8 Skrevet 11. august 2018 Mitt beste råd er å være så åpen som du kan uten å såre, gjerne NÅR du opplever henne som vanskelig slik at det ikke er misforståelser. Ikke bruk ord som "når du" men heller "slik jeg opplever det" altså ta ansvar for at du føler som du gjør pga situasjonen uten å frita henne fra ansvar for egen oppførsel. Det er ikke enkelt, men det er på sikt den beste måten å beholde et slags vennskap som ikke skaper problemer for alle rundt dere.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #9 Skrevet 11. august 2018 Akkurat nå, Carrot skrev: Mitt beste råd er å være så åpen som du kan uten å såre, gjerne NÅR du opplever henne som vanskelig slik at det ikke er misforståelser. Ikke bruk ord som "når du" men heller "slik jeg opplever det" altså ta ansvar for at du føler som du gjør pga situasjonen uten å frita henne fra ansvar for egen oppførsel. Det er ikke enkelt, men det er på sikt den beste måten å beholde et slags vennskap som ikke skaper problemer for alle rundt dere. Problemet er at hun som sagt vanskelig, og er veldig ute etter å ta folk hvis hun synes i hennes øyne har vært "slem" mot henne, hun er kjent for å reagere veldig sterkt, jeg har ikke lyst til å fortelle andre venniner/bekjente om det, fordi jeg vet det kommer til å gå tilbake til henne, og da blir det bråket! #Btw vi er midten av 30 åra- Anonymkode: e0af1...dd9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #10 Skrevet 11. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så firkanta? Det er jo for at folk skal vite hva tråden handler om før man faktisk går inn. Overhodet ikke firkanta, bare hjelpsomt. Anonymkode: 4abed...46f jeg synes den nye regelen er firkanta , spesielt når trådene er 3-4 sider lange, hvor folk har lagt inn tiden sin for å ha svare. Er det ikke det kg handler om? Et diskusjon forum, har man ikke litt takhøyde gidder ikke folk å skrive her lengre, Hvor mange av de trådene som har blitt stengt, blitt åpna? Jeg har ikke sett noen.og det er ikke så mange tråder her at det gjør noe. Anonymkode: e0af1...dd9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #11 Skrevet 11. august 2018 2 timer siden, Carrot skrev: Mitt beste råd er å være så åpen som du kan uten å såre, gjerne NÅR du opplever henne som vanskelig slik at det ikke er misforståelser. Ikke bruk ord som "når du" men heller "slik jeg opplever det" altså ta ansvar for at du føler som du gjør pga situasjonen uten å frita henne fra ansvar for egen oppførsel. Det er ikke enkelt, men det er på sikt den beste måten å beholde et slags vennskap som ikke skaper problemer for alle rundt dere. en nå vil jo ikke jeg beholde et vennskap med henne, jeg vil bare forhindre at jeg ikke blir eksludert fra gjengen og fra framtidige treff.. Anonymkode: e0af1...dd9
Carrot Skrevet 11. august 2018 #12 Skrevet 11. august 2018 Den beste måten å beholde felles venner på er jo å si fra til henne slik at hun ikke blir fornærmet på deg, det går fint å si fra til vanskelige mennesker også, man må bare tenke gjennom hvordan man sier ting slik at de ikke kan misforstås - og foran andre slik at det ikke kan bli en snakkis senere.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #13 Skrevet 11. august 2018 57 minutter siden, Carrot skrev: Den beste måten å beholde felles venner på er jo å si fra til henne slik at hun ikke blir fornærmet på deg, det går fint å si fra til vanskelige mennesker også, man må bare tenke gjennom hvordan man sier ting slik at de ikke kan misforstås - og foran andre slik at det ikke kan bli en snakkis senere. Hun gjorde noe jeg likte, jeg sa ifra på mild måte at det var greit, men at jeg øsnket at hun skulle spurt meg først fikk den skyllenbøtta om hvor urimelig jeg var- Anonymkode: e0af1...dd9
Carrot Skrevet 11. august 2018 #14 Skrevet 11. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun gjorde noe jeg likte, jeg sa ifra på mild måte at det var greit, men at jeg øsnket at hun skulle spurt meg først fikk den skyllenbøtta om hvor urimelig jeg var- Anonymkode: e0af1...dd9 Kommunikasjon, tonefall, ordvalg, situasjon det sies i - det kan være et utall grunner til at budskapet "dette likte jeg" og "men fint om du spør senere" ikke går så godt sammen uten at inntrykket er "jeg likte det MEN spør meg først" som automatisk blir negativt... Selv for en positiv person..
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #15 Skrevet 12. august 2018 13 timer siden, Carrot skrev: Kommunikasjon, tonefall, ordvalg, situasjon det sies i - det kan være et utall grunner til at budskapet "dette likte jeg" og "men fint om du spør senere" ikke går så godt sammen uten at inntrykket er "jeg likte det MEN spør meg først" som automatisk blir negativt... Selv for en positiv person.. Herregud, nå jeg sier 1. hun er såpass vanskelig og urimmelig at det ikke går. 2. jeg ønsker ikke å snakke med henne om dette, jeg lurer på hvordan jeg skal snakke med andre venninner fordi jeg ikke blir eksludert fra fremtidig treff! Anonymkode: e0af1...dd9
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #16 Skrevet 12. august 2018 følg magefølelsen, det er et langt liv du skal leve, så hvorfor invovlere problemer og det fra ei jente? Anonymkode: 8aba6...e63
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #17 Skrevet 12. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: følg magefølelsen, det er et langt liv du skal leve, så hvorfor invovlere problemer og det fra ei jente? Anonymkode: 8aba6...e63 vi felles venner, og jeg vil ikke bli eksludert fra treff, Anonymkode: e0af1...dd9
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #18 Skrevet 12. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud, nå jeg sier 1. hun er såpass vanskelig og urimmelig at det ikke går. 2. jeg ønsker ikke å snakke med henne om dette, jeg lurer på hvordan jeg skal snakke med andre venninner fordi jeg ikke blir eksludert fra fremtidig treff! Anonymkode: e0af1...dd9 Hun er vanskelig? 😂 Vel, da får du vel si det til dem da - at du ikke ønsker bli ekskludert fordi hun kommer til å bli grinete når du oppfører deg som en guttunge.. Anonymkode: 3efd2...970
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #19 Skrevet 12. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er vanskelig? 😂 Vel, da får du vel si det til dem da - at du ikke ønsker bli ekskludert fordi hun kommer til å bli grinete når du oppfører deg som en guttunge.. Anonymkode: 3efd2...970 Jeg er kvinne. Anonymkode: e0af1...dd9
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #20 Skrevet 12. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne. Anonymkode: e0af1...dd9 tausunge da regner med du skjønte poenget men velger være vanskelig.. Anonymkode: 3efd2...970
Anbefalte innlegg