AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #1 Skrevet 11. august 2018 Vi har flyttet inn i ett stort «flott» hus fra 80 tallet. Det er det ett klassisk 80 talls kjøkken i heltre. Kjøkkenet er i kjempefint stand bortsett fra benkeplaten. Vi ville bytte ut kjøkkent men vater alt som er IKEA kjøkken og siden kjøkkenet er svært så hadde til og med ett IKEA kjøkkenet kommet på rundt 100 000 og det er da standard løsninger. Det kjøkkenet nå er fantastisk kvalitet og har holdt i alle år. Jeg regnet litt på IG kjøkkenet kommer på over 400 om jeg skulle kjøpt tilnærmet lik kvalitet som det vi har nå. Så da tenkte vi å få malt dører bytte knotter og bytte benkeplate. Er det noen som har gjort det før? Hvordan ble resultatet? Gjorde det selv eller til en lakkerer? Anonymkode: 04f46...527
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #2 Skrevet 11. august 2018 Jeg kjøpte ny leilighet, og hatet frontene på et ellers velfungerende kjøkken. Jeg brukte disse: http://www.arcus-kjokkenfornying.no/. Skiftet ut innmat i allerede eksisterende skap, bygde opp skap til taket og skiftet alle fronter. Det kostet under 50 000, og tok én dag. De tilbyr gratis befaring, i likhet med andre lignende selskaper, så da kan man jo se hvor man havner. Jeg er glad jeg gjorde det slik, i stedet for å gå på med pussing, maling og skifting av håndtak selv. Da tror jeg rett og slett ikke jeg hadde blitt fornøyd med resultatet. Anonymkode: 24ae7...753
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå