Gå til innhold

En nordmann vant en løpsdistanse i EM

Anbefalte innlegg

Skrevet

En nordmann vant en mellomdistanse i EM.

Det er sikkert stort å vinne en løpsdistanse i EM. Men å kalle det det største som har skjedd Norge på 40 år er vel litt å ta i.

Å vinne EM i løpsdistanser er som å vinne afrikamesterksapet i skiskyting, eller norgesmesterskapet i sumobryting. Vel og bra det, men alt er relativt. Greit å se det litt i perspektiv.

https://www.nettavisen.no/sport/friidrett/jakob-ingebrigtsen-hylles-pa-twitter---det-beste-fra-norge-siden-a-ha/3423523953.html

Anonymkode: 079ac...339

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, Filip og Jakob Ingebrigtsen har også de 4. og 5. beste tidene i verden på 1500 m utendørs i år, så helt borte er de ikke i verdenssammenheng heller.

Anonymkode: 8352e...141

Skrevet

Han er svært ung. Og rågod. Syns det er veldig bra jeg. :) 

• Liker 1
Gjest Stella Rose
Skrevet

Siden Aha ?? Nei, blir for dumt, Musikk og sport kan ikke sammenlignes, to vidt forskjellige ting, musikk er kunst, sport er underholdning.

Skrevet

Norge burde la være å sprøyte inn mer skryt til disse guttene. Egoet dere er litt for stort allerede

Anonymkode: 0bd8c...b0f

Skrevet
6 minutter siden, Stella Rose skrev:

Siden Aha ?? Nei, blir for dumt, Musikk og sport kan ikke sammenlignes, to vidt forskjellige ting, musikk er kunst, sport er underholdning.konkurranser. 

Korrigerte litt. 

Musikk er like mye underholdning, talent og prestasjoner som idrett, men det ligger ulikt mål med utførelsen. 

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Norge burde la være å sprøyte inn mer skryt til disse guttene. Egoet dere er litt for stort allerede

Anonymkode: 0bd8c...b0f

Med 2 gull og 1 sølv er egoet helt ok:-)

Anonymkode: 60643...e7c

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

En nordmann vant en mellomdistanse i EM.

Det er sikkert stort å vinne en løpsdistanse i EM. Men å kalle det det største som har skjedd Norge på 40 år er vel litt å ta i.

Å vinne EM i løpsdistanser er som å vinne afrikamesterksapet i skiskyting, eller norgesmesterskapet i sumobryting. Vel og bra det, men alt er relativt. Greit å se det litt i perspektiv.

https://www.nettavisen.no/sport/friidrett/jakob-ingebrigtsen-hylles-pa-twitter---det-beste-fra-norge-siden-a-ha/3423523953.html

Anonymkode: 079ac...339

Ikke sånn voldsomt engasjert jeg heller, men på den andre siden er det fint å se at norsk idrett får til noe som andre land i verden driver på med.

Anonymkode: 9401b...9cf

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sånn voldsomt engasjert jeg heller, men på den andre siden er det fint å se at norsk idrett får til noe som andre land i verden driver på med.

Anonymkode: 9401b...9cf

Det var vel det som var poenget til TS. Fint med en idrett som resten av verden også holder på med, men i et EM så er de jo ikke med.

Å vinne gull i skiskyting er stort. Å vinne gull i afrikamesterskapet i skisyting...not so much.

Anonymkode: 24932...565

Skrevet

Veldig flott gjort. Hadde sikkert engasjert meg mer om det ikke var for at Ingebrigtsen klanen er noe av det mest klysete og blæreste idretten har presentert på lenge. Trump på løpebanen i holdning rett og slett. Meg, meg, meg, min far, min bror, meg, min sønn og meg. 

Anonymkode: c67ab...76f

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med 2 gull og 1 sølv er egoet helt ok:-)

Anonymkode: 60643...e7c

Det er aldri skadet noen å være litt jordnær og ydmyk. Brødrene er altfor høye på seg selv og egoet er usunt skyhøyt. Liker ikke slike folk jeg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...