AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #1 Skrevet 11. august 2018 Kjøpte en brukt barnevogn på finn.no i går. Etter at jeg kom hjem med den kjenner jeg at den lukter gammelt/mugg. Den ser veldig fin ut, finner ingen muggflekker, men lukten er såpass at jeg vil ikke la babyen min sove i den. Det går heller ikke an å ta av trekket for å få vasket den skikkelig. Nå ønsker jeg å heve kjøpet, men lurer på hvilke rettigheter jeg har? Luktet jo ikke på den før jeg hentet den.. I annonsen står det at den er oppbevart fint innendørs. Gruer meg også til å levere den tilbake, liker ikke så godt slike situasjoner. Men kjipt å sitte med en barnevogn jeg ikke vil bruke Anonymkode: 8a2c9...f1d
visp Skrevet 11. august 2018 #2 Skrevet 11. august 2018 Den har sikkert stått i en bod lenge. Ta kontakt og si at det lukter veldig mugg og du ikke kan bruke den. "Kan dere betale tilbake det jeg ga for nå må jeg i tillegg få merarbeid med å kaste den på dynga". Forhåpentligvis er det ok folk og de sier ja. Om de sier nei er det vel heller lite du kan gjøre. 1
anniewal Skrevet 11. august 2018 #3 Skrevet 11. august 2018 La den stå ute i sola og få luftet seg godt, og se om det hjelper. Eller spør selger om å oppheve kjøpet.
chi Skrevet 11. august 2018 #4 Skrevet 11. august 2018 Et tips før du kaster den: Bland eddik (7% blank) og vann i en flaske. Spray på og la den få lufttørke ute ett par dager. Spray gjerne på i flere omganger. Eddik kan fjerne vond lukt.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #5 Skrevet 11. august 2018 Tok tipset om å be om å heve kjøpet, og fikk gjøre det heldigvis 😊 nå er den levert tilbake og jeg har fått igjen pengene. Anonymkode: 8a2c9...f1d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå