Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som opplevde at den mnd spiren satt så "visste" de det på forhånd? Jeg har i denne folikkelfasen hatt en sterk følelse av at denne mnd så sitter spiren! Detter er pp4. De andre 3 så var eg 100% sikker på at jeg ikke kom til å bli gravid, til tross for at vi traff eggløsning visste jeg at mensen kom.

Har eggløsning i morgen/mandag og hadde samleie i går. Ska ha i dag eller i morgen også men har en steeeerk følelse om at nå treffer vi🙈

Så ja, er det noen som har hatt det sånn noen gang og truffet? Eller er det slik hver mnd at en føler det sånn?🤔

Anonymkode: ff4fe...5d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt utrolig men ja. Vi hadde prøvd i 3 år!  Det kan vel egentlig ikke beskrives, men det var noe. Vi hadde kun sex en gang den mnd, men jeg bare følte det på meg :) 5 dager etter eggløsning kjørte min samboer meg på jobb, midt i veien sto det en stork (fugl), er faktisk helt sant 🙈 6 dager senere sto jeg med positiv test, den første på 3 år. 

Skrevet
7 minutter siden, Forever22 skrev:

helt utrolig men ja. Vi hadde prøvd i 3 år!  Det kan vel egentlig ikke beskrives, men det var noe. Vi hadde kun sex en gang den mnd, men jeg bare følte det på meg :) 5 dager etter eggløsning kjørte min samboer meg på jobb, midt i veien sto det en stork (fugl), er faktisk helt sant 🙈 6 dager senere sto jeg med positiv test, den første på 3 år. 

Spennende og gøøy:) Etter 3 år var det nok godt å få full klaff. Vi har jo ikke prøvd lenge, men er bare en følelse om at vi skal få full klaff. Fredagsvinen ble byttet ut med grapefruktjus og jeg er veldig positiv og lett i kroppen, om det kan beskrives sånn🙈 Artig at det var stork i veien da😂😂 når hadde dere sex ift eggløsningen den mnd da?:)

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spennende og gøøy:) Etter 3 år var det nok godt å få full klaff. Vi har jo ikke prøvd lenge, men er bare en følelse om at vi skal få full klaff. Fredagsvinen ble byttet ut med grapefruktjus og jeg er veldig positiv og lett i kroppen, om det kan beskrives sånn🙈 Artig at det var stork i veien da😂😂 når hadde dere sex ift eggløsningen den mnd da?:)

Er godt å få full klaff uansett om man ikke har prøvd lenge! 😄 men selvsagt, gleden var stor! 
kanskje det er noe i det? Jeg husker jeg var i veldig godt humør rundt den tiden jeg egentlig ventet mens, litt som du sier positiv og lett i kroppen :) 
Ja var helt sykt at det var en stork, de er jo så sjeldne i norge!! men det var det altså 😄 
Det med eggløsningen er jeg egentlig litt usikker på, jeg har bare tatt sånn ca. jeg husker jeg testet med eggløsningstester, alle var negative... så tok jeg den siste eggløsningstesten jeg hadde og den dagen var den heller ikke positiv, men det var altså dagen vi hadde sex. Så vi må ha hatt sex noen dager før el. men har tatt utgangspunkt i at det sikkert var 3-5 dager før, sæden kan jo ikke ha levd lengre. haha 😄 de andre gangene har vi kjørt på med sex da eggløsningstestene har vært positiv! Jeg var jo sikker på at vi ikke traff eggløsning da testen var negativ den dagen vi hadde sex, men samtidig så bare følte jeg det på meg. Hadde ikke hatt det sånn de andre mndene 😄 for øvrig så mente tidlig ul at jeg hadde eggløsning 1,5 uke etter sex, men det er jo ikke mulig. haha!

Skrevet

Jeg drømmer når venninnene mine er gravide, og det har alltid stemt hver gang på datoen. Veldig merkelig greie egentlig . Forhåpentligvis vet jeg når det klaffer for meg og kjæresten også💜 vi har prøvd på egenhånd i 2 år. Nettopp søkt hjelp i det offentlige.

Artig å lese deres historier, det gir håp.

Anonymkode: b80a8...7e1

Skrevet
17 timer siden, Forever22 skrev:

Er godt å få full klaff uansett om man ikke har prøvd lenge! 😄 men selvsagt, gleden var stor! 
kanskje det er noe i det? Jeg husker jeg var i veldig godt humør rundt den tiden jeg egentlig ventet mens, litt som du sier positiv og lett i kroppen :) 
Ja var helt sykt at det var en stork, de er jo så sjeldne i norge!! men det var det altså 😄 
Det med eggløsningen er jeg egentlig litt usikker på, jeg har bare tatt sånn ca. jeg husker jeg testet med eggløsningstester, alle var negative... så tok jeg den siste eggløsningstesten jeg hadde og den dagen var den heller ikke positiv, men det var altså dagen vi hadde sex. Så vi må ha hatt sex noen dager før el. men har tatt utgangspunkt i at det sikkert var 3-5 dager før, sæden kan jo ikke ha levd lengre. haha 😄 de andre gangene har vi kjørt på med sex da eggløsningstestene har vært positiv! Jeg var jo sikker på at vi ikke traff eggløsning da testen var negativ den dagen vi hadde sex, men samtidig så bare følte jeg det på meg. Hadde ikke hatt det sånn de andre mndene 😄 for øvrig så mente tidlig ul at jeg hadde eggløsning 1,5 uke etter sex, men det er jo ikke mulig. haha!

Det er sant:) Ja jeg håper det, blir en lang og spennende lutefase denne mnd🙈 åja... Hae googlet masse de siste dagene og ser ut som de fleste blir gravid om de har sex en dag og to før eggløsning, mek det varierer selvsagt:) 1.5 uke hørtes veldig masse ut, men har lest at det går an at spermen overlever i 10 dager, sjelden men kan skje:) 

Jeg  hadde positiv eggløsningstest i går så lrysser fingrene for at den klaffer denne mnd. Skal oppdaterer her om teorien om "følelsen"stemmer🤣👐

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg drømmer når venninnene mine er gravide, og det har alltid stemt hver gang på datoen. Veldig merkelig greie egentlig . Forhåpentligvis vet jeg når det klaffer for meg og kjæresten også💜 vi har prøvd på egenhånd i 2 år. Nettopp søkt hjelp i det offentlige.

Artig å lese deres historier, det gir håp.

Anonymkode: b80a8...7e1

Artig at du kan forutse det da:) trist at dere selv har prøvd så lenge, håper dere får det til snart og får god hjelp. Er "heldigvis"barei startfasen og er igrunn avslappet rundt det hele enda. Skal oppdatere om "følelsen" stemmer om 2 uker. Har lovd meg selv at jeg skal IKKE innom dette forumet i lutefasen dekne gangen. Blir gaaaaal av all symptomjaktingen og googlingen. Skal slappe av og ta det mer som det kommer:) lykke til med utredning💛💛

Skrevet

Jeg prøvde i alt fra et par måneder til over et halvt år på mine barn. 

Jeg hadde flere ganger hvor jeg var sikker på at jeg var gravid, men det var alltid måneder med dårlig magefølelse at testen ble positiv 😛

Anonymkode: 311c5...9a3

• Liker 2
Skrevet

Ja, har visste det hver gang. Har vert gravid 3 ganger. :)

Anonymkode: d48a7...3f1

• Liker 1
Skrevet

Vi skulle egentlig begynne å prøve denne mnd/ neste mnd. Har siden jeg slutter på prevensjon «hoppet av i svingen», evt brukt kondom i de mest fruktbare periodene. Så var det én kveld i juni mannen ikke kom seg så langt. Jeg sa «nå blir vi gravide». Første uka kjente jeg det. To uker etter hadde vi positiv test ❤️

Skrevet

Jeg har også "visst det" de gangene jeg har blitt gravid (mistet to ganger, men venter nå ei jente om 3 uker). 

Merkelig følelse, men jeg bare visste at den måneden så kommer det til å klaffe, og var veldig rolig de månedene som ikke klaffet fordi jeg på en måte visste at det ikke kom til å skje akkurat den måneden. :P 

Anonymkode: 4f65d...a00

Skrevet
1 time siden, Gudbedre skrev:

Vi skulle egentlig begynne å prøve denne mnd/ neste mnd. Har siden jeg slutter på prevensjon «hoppet av i svingen», evt brukt kondom i de mest fruktbare periodene. Så var det én kveld i juni mannen ikke kom seg så langt. Jeg sa «nå blir vi gravide». Første uka kjente jeg det. To uker etter hadde vi positiv test ❤️

Ååå😍 spennende! Litt morsomt, hadde sex i går og da tenkte jeg for meg selv at der satt'n gitt 😉😂

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også "visst det" de gangene jeg har blitt gravid (mistet to ganger, men venter nå ei jente om 3 uker). 

Merkelig følelse, men jeg bare visste at den måneden så kommer det til å klaffe, og var veldig rolig de månedene som ikke klaffet fordi jeg på en måte visste at det ikke kom til å skje akkurat den måneden. :P 

Anonymkode: 4f65d...a00

Er sånn jeg har hatt det de siste mnd. Har lenge hatt ønske om barn og vi har alltid hoppa av i svingen, men den skikkelige prøvingen begynte vi med for 3 pp siden. Har visst da at det ikke klaffet. Denne mnd er annerledes og jeg "føler" meg alt gravid🙈😁

Skrevet

Jeg har visst hvert eneste ivf-forsøk at jeg ble gravid. Men har ikke 8 barn, kun to ;)

Anonymkode: d7a09...56b

• 2 uker senere...
Skrevet

Om noen lurer så er 2 uker er gått og jeg er 13 dpo. Tok test i går og i dag, alle var positive😁💚💚 Om spiren sitter får eg bare krysse fingrene for, men utrolig gøy å få positiv test etter å ha hatt den følelsen på forhånd😊

-TS

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om noen lurer så er 2 uker er gått og jeg er 13 dpo. Tok test i går og i dag, alle var positive😁💚💚 Om spiren sitter får eg bare krysse fingrene for, men utrolig gøy å få positiv test etter å ha hatt den følelsen på forhånd😊

-TS

Så sykt, gratulerer så mye😍

Skrevet
23 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Så sykt, gratulerer så mye😍

Ja! Veldig spesielt, og utrolig deilig😍 Tusen takk😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...