MorTil2 Skrevet 11. august 2018 #1 Skrevet 11. august 2018 Flytter til leilighet med kombinert bad/vaskerom. Trenger tips til innredning slik at det blir praktisk, men uten "vaskeroms-følelsen". Vaskemaskinen kommer til å stå i et hjørne ved siden av ene dusjveggen. Ca 40 cm mellomrom, så tenker det ikke blir så greit å ha noe mellom der. Jeg ønsker heller ikke å lage hull i veggflisene, så trenger noe som er stabilt nok til å fungere som en "bordplate" over vaskemaskinen, og hyller over. Og så må det jo selvsagt tåle fuktighet. Er det grenser for hvor tung en vaskemaskin kan være som skal stå på fliser ? Min maskin veier 91 kilo.
BMF Skrevet 11. august 2018 #2 Skrevet 11. august 2018 Ikke noe problem med vaskemaskin på fliser. Hva med å kjøpe en kjøkkenbenk plate som tilpasses og legge den over maskinen, kant i kant, da ser det mer helhetlig ut.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #3 Skrevet 11. august 2018 Hvorfor ikke gjøre det skikkelig med en gang? Du skal vel bo der en stund. Benkeplaten burde festes litt over maskinen (1cm) Anonymkode: 437ce...6e4
MorTil2 Skrevet 11. august 2018 Forfatter #4 Skrevet 11. august 2018 Jeg lurte på å bruke denne til f eks vaskemidler osv. Noen som har prøvd ? https://www.maxbo.no/tips-og-inspirasjon/garderobe-og-oppbevaring/elfa-wall-and-door-rack
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå