Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er gjerne litt sent, men er hvit bukse,  jeans look innenfor for vanlige menn? 

Skrevet

Personlig synes jeg ikke det er fint. 

Kvinne 26 år

Anonymkode: 9d2e2...634

Skrevet

Hvit bukse er totalt UTAFOR for vanlige menn. 

Anonymkode: 14587...481

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvit bukse er totalt UTAFOR for vanlige menn. 

Anonymkode: 14587...481

Eh? :blink: Min samboer kan fint gå med hvite bukser ol- det som gjør greia er jo hva man ellers går med ^^, 

Personlig synes jeg hvite jeans da bør være noe løse i passformen. Skinnyjeans er liksom ikke helt for menn synes jeg :sleep:

Skrevet
5 timer siden, Peanut skrev:

Eh? :blink: Min samboer kan fint gå med hvite bukser ol- det som gjør greia er jo hva man ellers går med ^^, 

Personlig synes jeg hvite jeans da bør være noe løse i passformen. Skinnyjeans er liksom ikke helt for menn synes jeg :sleep:

Der tror eg vi er enige. En bukse skal generelt sett være ok å ha på seg. Og ettersom hvitt er litt gjennomsiktig, og den gjerne blir brukt over en litt lengre periode. Bør den passe bra og i alle fall i starten, være pen å se på, samtidig som den er causal å bruke

Skrevet

Justin Timberlake ser fantastisk ut i sine hvite jeans :) 

Anonymkode: a0cf9...0d4

Skrevet

Ja. Selvfølgelig. Gjerne i lin på varme dager.

Anonymkode: 088eb...d84

Skrevet

Nei, det går sikkert an å "pull it off", men hvite jeans forbinder jeg med harry. 

Men som sagt, spørs jo hva man kombinerer med, jeg får jo bare fordommer i hodet med røde t-skjorter og gullkjeder og altfor store beltespenner og sånt. Går garantert ut å se kul ut med det og, du må nesten poste et bilde av hvilken stil du tenker på.

Anonymkode: c0af5...b7d

Skrevet

Nei, det ser helt jævlig ut. Uansett.

Anonymkode: 3e18e...be0

Skrevet

Beige linbukser på sommeren på menn syns jeg er flott. Hvite jeans, spesielt skinny fit, er harry. 

Anonymkode: 7c5ce...f1c

Skrevet

Hva forventer du å høre på et kvinneforum? 

Uansett hva men spør om her med klær for å få litt aksept. Så blir det bare slaktet. Samme hvilke helt vanlig klær det er som en hvit bukse, t-skjorte eller en caps. 

Skal man høre på dette. Så er det ingen ting som er bra. Men går man naken og uten klær. Så er ikke det innafor heller. 

Så drit i dette du. Gå med det du vil. Jeg tror ingen kommer til å bry seg på gata om du bruker en bukse i hvit farge. Men her er alle selvutnevnte moteeksperter som mener at alt er feil. 

who-are-we-what-do-we-want-when-do-we-11

Anonymkode: 088eb...d84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...