Gå til innhold

Blir det for "heavy" å gå med svart kjole til hverdags?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det for "heavy" å gå med svart kjole til hverdags?

Jeg føler at en skal i begavelse når en klær seg sort, eller er det jeg som er bare helt på ville veier. Kunne tenke meg å gått litt mer i det, men det er den tanken som kommer når jeg klær på meg...

Hva tenker du rundt dette? Hva er forskjell mellom sort kjole til hverdag, fest og det jeg beskriver her. Jeg blir rett og slett ikke enig med meg selv.

Anonymkode: e5903...9a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du må kle deg i det du vil. Svart kjole er fint. Du kan ha en liten brytning med en annen farge hvis du vil, f.eks på vesken, bare et enkelt smykke, noe i håret. Ikke så mye som skal til. Fint å gå med kjole. 

• Liker 1
Skrevet

Har lurt litt på det samme, bare med tanke på en sort bukse. Føler ofte den blir enten litt formell, eller en er pyntet for hverdagen. Men på den andre siden, det er lettere å finne mennesker med sort bukse på jobb, enn de som gjerne bruker den for "no reason"

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg synes svarte kjoler kan være kjempefine til hverdags. Jeg går i hvert fall med svarte kjoler til hverdags. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har flere svarte kjoler jeg bruker som hverdagskjoler, har aldri fått noe annet enn komplimenter for det i hvert fall. Hender jeg har mønstrete strømpebukse, litt pynt i håret eller fargerike smykker bare for å få litt farge på antrekket, men det går helt fint uten også. Er jo så mange fine, svarte kjoler og siden jeg bruker kjole/skjørt stort sett hver dag på jobb, så bruker jeg det jeg har! 😄 

• Liker 3
Skrevet

Med en olajakke eller noe går det helt fint :)

Anonymkode: 5f29c...5e8

• Liker 1
Skrevet

Bruker ofte svarte kjoler til hverdags, aldri tenkt på som heavy, jeg. ☺️

Skrevet

Går stort sett bare i sorte klær jeg...

Skrevet

For å illustrere:

Hverdagsantrekk for min del:

dvonteese-3_v_6dec12_b.jpg

Til fest:

1464117850601

Begravelse (ja, jeg har brukt et lignende antrekk, men med sorte strømper og veske):

f272971c5e1960bc32cae7c97fe83ee8.jpg

• Liker 5
Skrevet

Ser ingen problemer med å gå med en svart kjole til hverdags. Ser veldig mange daglig som går i mørke eller helt svarte klær. 

and btw, hvis du tror den kjolen der blir heavy, skulle du sett hvordan jeg kler meg av og til :fnise:

• Liker 1
Gjest Stella Rose
Skrevet

Er ingenting heavy med å gå med svart kjole.

Skrevet

Nei, jeg går ofte med sort. Du kan også gå med mørk blå eller mørk grå hvis du synes at svart blir for mye i begynnelsen. Jeg tror du fort blir vant til at det er helt greit å gå i sorte kjoler så fremt du velger riktig kjole. 

Jeg går mye med ullkjoler. Ullkjolene skal være veldig pene for at man kan gå med de i selskap eller i en begravelse. 

Anonymkode: 08583...b01

• Liker 2
Skrevet
På 11.8.2018 den 19.14, Jolene skrev:

For å illustrere:

Til fest:

1464117850601

Begravelse (ja, jeg har brukt et lignende antrekk, men med sorte strømper og veske):

Pent, elegant. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Stina234 skrev:

Pent, elegant. 

Takk :)

Skrevet

Hvem bruker ordet heavy i kjole sammenheng ...?????

• Liker 1
Gjest Sweet Ingrid
Skrevet

Jeg bruker helsort ganske ofte, men pleier da å ha farge på enten negler, lepper, hårbånd eller på et lite skjerf i halsen. 

Skrevet

Dette er en tanke som absolutt aldri har streifet meg! Og jeg har endel svart i skapet (kjoler, bukser, skjørt...)

Selv bruker jeg gjerne en svart enkel kjole sammen med litt mer originale sko (sneakers med morsomme detaljer, hæler eller ballerina-sko i flotte farger..) og tilbehør, ellers så drar jeg et monokromt antrekk hvor jeg heller varierer tekstur (silke med ull  og røffe støvletter/ derbys, jersey med ull og lakk-sko....)

Skrevet
På 11.8.2018 den 19.14, Jolene skrev:

For å illustrere:

Til fest:

1464117850601

Dita ❤️ 

Anonymkode: dacd6...fc8

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dita ❤️ 

Anonymkode: dacd6...fc8

Hun har en fantastisk stil, elsker den damen:hjerte:

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Jolene skrev:

Hun har en fantastisk stil, elsker den damen:hjerte:

Hun er flott. Hvor kjøper du sånne kjoler?

Anonymkode: 3c90a...d86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...