Gå til innhold

Er det din store drøm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI!

Det er så mange som tror at det er alle jenters drøm å gifte seg..

Er det din drøm?

Ikke min, har aldri tenkt å gifte meg. Har et barn og samboer, men gifte oss.. Vi ser ikke poenget. :roll:

Men å prøve en fiiin brudekjole kunne jeg gjerne gjort :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå er jeg allerede gift da.

Men det var aldri min store drøm å gifte meg nei.

Men da jeg møtte rette mennesket så ble det naturlig å knytte båndene litt ekstra.

Skrevet

nei.

kan godt hende jeg gifter meg en dag, kan godt hende jeg ikke gjør det.

noen stor drøm har det aldri vært uansett.

håper jeg treffer, og får tak i!! :ler: , en jeg kan dele livet med og få barn med, men mitt store mål er å ha det godt. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har aldri drømt om å gifte meg. Får litt fnatt ved tanken, faktisk. :wink:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg drømmer om å gifte meg med drømmemannen :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg drømmer om å gifte meg med drømmemannen :)

Den tid vil komme Slim. :)

Skrevet

Ikke som min store drøm gjennom barneår etc, nei. Men når jeg traff Mannen, ble det en mer og mer naturlig drøm for meg. Men ikke en sånn stor, tenke på det hele tiden, drøm.

Men nå er jo drømmedelen over da :wink:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Den tid vil komme Slim. :)

Håper på det :)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi skla gifte oss til sommeren, men det var ikke min store drøm å bli gift. Vi kunne godt fortsatt å være samboere, men ønsket å ha en stor fest sammen emd familie og venner, og derfor ble det giftemål.

Skrevet

Før var det bare noe jeg håpet ville skje men nå som jeg har møtt han jeg vil gifte meg med så er det min drøm.

Gjest Madeline
Skrevet

Det var aldri min store drøm å gifte meg. Ble alikevel gift etter en stund som samboere, men det var bl.a. for å sikre ungene bedre. Giftet oss borgelig og feiret med nærmeste familie etterpå. Ingen av oss hadde lyst på kirkebryllup og stor fest.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hadde en stor drøm om å finne en å gifte meg med, men ikke noen spesiellle tanker om bryllupet i seg selv.

Gjest Litjmæ
Skrevet

Enig med Fighter, bryllup i seg er ikke noen drøm for meg, det er ikke viktig, men jeg har vanskelig for å se for meg at jeg ikke vil være gift om si åtte- ti år...

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, jeg har aldri drømt om ekteskap.

Nå er jeg singel og drømmer ikke om samboerskap engang...

Men kanskje fordi jeg ikke har vært singel så veldig lenge... eller kanskje fordi jeg har vært i forhold (3) såpass mange år av voksenlivet mitt - vet ikke.

Men kan heller ikke spinne drømmer uten å ha en kjæreste, og helst en man kjenner over lengre tid... slik at man "vet hva man gjør"... (det vet man stort sett ikke uansett - alle viser sine beste sider i begynnelsen, før "det hele" starter...)

Synes det er greit å være singel, noen mangler ved det også, men jeg bestemmer det meste selv - i alle fall, og kan være skikkelig ego, og gjøre det som passer meg, stort sett.

vega, ikke så lysten til å inngå kompromisser mer, og møtes på midten...

Skrevet

Jeg drømmer om en god og snill kjæreste som jeg skal være sammen med resten av livet. Om vi nå er gift eller ei.

Annonse
Skrevet

Det var aldri min store drøm nei, men så traff jeg mannen i mitt liv, fikk barn og da han fridde føltes det helt naturlig å si ja. Synes det knyttet oss enda mere sammen på en måte selv om ikke noe er annerledes egentlig! :)

Gjest gjesta
Skrevet

Ja, det er min store drøm. sammen med det å kjøpe hus & få unger :)

Gjest SumoBryter
Skrevet

Nei men det var min største drøm som tenåring....

Skrevet

har aldri vært min store drøm, og har egentlig gått frysninger(negative) av å tenke på stort bryllup og brudekjole og kjempefest. Men er da gift. Kunne like godt vært samboere sånn følelsesmessig, men vi giftet oss fordi vi uansett har tenkt å være sammen livet ut, og syns det da er tryggere å være gift mht pensjon, arv hvis en av oss skal dø, osv.

Vi giftet oss i kirka med bare nermeste familie og venner, og hadde fest i stua hjemme. Var veldig koselig, og er veldig glad det ikke ble mer oppstuss rundt det hele. Vi bråbestemte oss, og familien fikk bare 5dagers varsel, så da kunne ingen begynne å arrangere stor-kalas, for det syns vi er bortkastede penger.

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, det er det--- :oops: har veldig lyst til det...men jeg er sååå fryktelig glad i en mann som ikke har orden på livet sitt, så slike ting som ekteskaap..har jeg ikke tenkt på de siste årene... :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...