AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #1 Skrevet 11. august 2018 Har jobbet siden torsdag kveld til nå, kun tatt en pause med stardew valley på switch. Tegnet mye kunst, redigert kunstsiden min, og irriterende har jeg startet å redigere flere gamle arbeid, eller omgjøre dem. Vet ikke hva som plutselig slo meg, men klarer ikke sove. 😮 Kjenner migrene svi, og jeg sletter gammelt arbeid og alt mulig. Har ikke hatt en slik episode på... evig lenge. O_o Er livredd for å få migrene eller være, jobbe igjennom i dag også, startet å bli en ny dag. 😮 Synes det er positivt at jeg føler meg litt engasjert, ikke sikker hvor lenge det vil vare, så har lyst å utnytte det, men får angst 😮 må jo stoppe. Har ikke spist noe ordentlig heler, eller drukket skikkelig 😮 Tvang meg selv til pause med mat og vann. Men er helt i idee modus. Er så uvant at jeg ikke husker hvordan jeg har håndtert dette tidligere. Og nei, jeg er ikke en av de jævla drittungene som troller for tiden. Jeg er bare ekstremt kreativ ut av det blå uten evne til å sove akkurat nå. Hjelp? 😮 Må sove før jeg våkner med en grad 3 migrene (når jeg endelig kollapser og sover). Vært deprimert i flere år, og ekstremt angst og sånt. Tror egentlig jeg aldri har klart å sove når den kreative energien går amok, føler meg som en Duracell. 😮 Anonymkode: 975bc...af7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #2 Skrevet 11. august 2018 Trenger altså hjelp med å sove. er kaotisk mange tanker og ting jeg må/vil gjøre. dusj hjelper? varm melk? hva som helst, føles som jeg har en overdose kaffe, men ikke drukket kaffe 😮 Anonymkode: 975bc...af7
Gjest PaN Skrevet 11. august 2018 #3 Skrevet 11. august 2018 Er lys våken selv, burde nok ikke sitte med mobilen 🙌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå