AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #1 Skrevet 11. august 2018 Er i en liten venninne gruppe, hvor jeg virkelig har merket at jeg absolutt ikke kan være venn med hun ene lengre. Om hu har merket det selv om meg eller ikke, det vet jeg ikke. Hun får meg til å føle meg som en dritt. Det jeg er mest usikker på mitt eget utseende, det får hun virkelig fram. Hun får meg rett og slett til å føle meg dårlig, å det er jeg møkk lei av nå. Vil ikke gå alt for innpå detaljer her. Hvordan kan jeg unngå å være med henne når jeg er med i vennegjengen jeg er i? er 16 år Anonymkode: e0d0a...9c3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #2 Skrevet 11. august 2018 Hun sier feks « du har syyykt små lepper! Leppene dine er så tynne som noen tråder» Dette høres teit ut og det er jeg for så vidt enig i, men sånn er det. Anonymkode: e0d0a...9c3
Kaffefrøken Skrevet 11. august 2018 #3 Skrevet 11. august 2018 Konfronter henne med at du ikke synes det er greit hun kommenterer utseende ditt! Hun sliter nok med noen komplekser selv... 3
BiancaWhite Skrevet 11. august 2018 #4 Skrevet 11. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun sier feks « du har syyykt små lepper! Leppene dine er så tynne som noen tråder» Dette høres teit ut og det er jeg for så vidt enig i, men sånn er det. Anonymkode: e0d0a...9c3 Ok, dere er 16.. kan det være ting ved deg hun er missunnelig på ellers? Jenter har det med å komme med slike stikk da nemlig. 4
ViljaH Skrevet 11. august 2018 #5 Skrevet 11. august 2018 Da kan du velge mellom 1) krympe sammen og bli lei deg, la henne fortsette å trampe på deg 2) stå opp for deg selv ved å gi igjen med samme mynt - da vil det svi tilbake og hun vil tenke seg bedre om neste gang. Om du tenker deg om, så klarer du nok å blinke ut deler av hennes utseendet som er mindre heldig og hun antagelig er klar over. Alle har det. Om det nå er utstående ører, stor rumpe/liten rumpe, rar nese, whatever. Så går du for det. 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #6 Skrevet 11. august 2018 På hvilken måte får hun deg til å bli usikker ? Pga hvordan hun ser ut i forhold til deg, eller at hu rakker ned på ditt utseende? Anonymkode: 5a592...5b7
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #7 Skrevet 11. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte får hun deg til å bli usikker ? Pga hvordan hun ser ut i forhold til deg, eller at hu rakker ned på ditt utseende? Anonymkode: 5a592...5b7 Det er begge deler. Hun sier feks «ååå jeg er så glad for at jeg ikke har poser under øynene» mens det er liksom noe jeg har mye av. Også sier hun selv at hun synes hun har bred nese, samtidig sier hu « jeg er såå glad for at jeg ikke har en sånn slags hump på nesen min» mens det er noe jeg har. Anonymkode: e0d0a...9c3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #8 Skrevet 11. august 2018 13 minutter siden, ViljaH skrev: Da kan du velge mellom 1) krympe sammen og bli lei deg, la henne fortsette å trampe på deg 2) stå opp for deg selv ved å gi igjen med samme mynt - da vil det svi tilbake og hun vil tenke seg bedre om neste gang. Om du tenker deg om, så klarer du nok å blinke ut deler av hennes utseendet som er mindre heldig og hun antagelig er klar over. Alle har det. Om det nå er utstående ører, stor rumpe/liten rumpe, rar nese, whatever. Så går du for det. Hva med å heller være ærlig og si at det er sårende med den type kommentarer? An eye for an eye makes the whole world blind. Anonymkode: 26e9f...059
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #9 Skrevet 11. august 2018 Itilleg så klager hun ALLTID om problemene sine, og at hun er trist og lei seg osv... selfølgelig så er jeg snill og trøster henne! Men hun spør aldri skikkelig hvordan jeg har det når hun bestandig snakker til meg og er lei seg. Anonymkode: e0d0a...9c3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #10 Skrevet 11. august 2018 Det er generelt hennes væremåte som er helt motsatt av meg. Hun har vært deprimert, og da var jeg støttende og fortalte om den gangen jeg var deprimert, og hvordan hun kunne komme ut av det. Men hun viste ingen empati over at jeg hadde vært det i det hele tatt! Hun bryr seg liksom kunn om sine egene problemer. Anonymkode: e0d0a...9c3
Veslemøy22 Skrevet 11. august 2018 #11 Skrevet 11. august 2018 Choose your friends wisely 🙂 dette er forøvrig noe denne venninnen lærer deg i snakkende øyeblikk, og du vil før eller siden få henne til å innse hvilke verdier et genuint vennskap er bygget på
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #12 Skrevet 11. august 2018 1 time siden, ViljaH skrev: Da kan du velge mellom 1) krympe sammen og bli lei deg, la henne fortsette å trampe på deg 2) stå opp for deg selv ved å gi igjen med samme mynt - da vil det svi tilbake og hun vil tenke seg bedre om neste gang. Om du tenker deg om, så klarer du nok å blinke ut deler av hennes utseendet som er mindre heldig og hun antagelig er klar over. Alle har det. Om det nå er utstående ører, stor rumpe/liten rumpe, rar nese, whatever. Så går du for det. Orker ikke å gå med på hennes nivå, Hehe. Anonymkode: e0d0a...9c3
BiancaWhite Skrevet 11. august 2018 #13 Skrevet 11. august 2018 1 time siden, ViljaH skrev: Da kan du velge mellom 1) krympe sammen og bli lei deg, la henne fortsette å trampe på deg 2) stå opp for deg selv ved å gi igjen med samme mynt - da vil det svi tilbake og hun vil tenke seg bedre om neste gang. Om du tenker deg om, så klarer du nok å blinke ut deler av hennes utseendet som er mindre heldig og hun antagelig er klar over. Alle har det. Om det nå er utstående ører, stor rumpe/liten rumpe, rar nese, whatever. Så går du for det. Kommenterer man vekta til en som har litt ekstra, stor rumpe eller noe slikt så blir man mobberen med en gang. jeg var en av få tynne mens mange begynte å bli lubbne, da gener og usunn livsstil som mange unge kan ha. Jeg fikk kommentarer på flate pupper og tynn kropp. Jeg kunne kommentert deres vekt, men da hadde jeg mobbet de andre runde eller ovevektige også.. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #14 Skrevet 11. august 2018 Det kan godt være hu er sjalu på meg, hvorfor skulle hun eller være slik? Selv om jeg også har problemer her og der, så har jeg et stort fint hus og en fin familie som alltid støtter meg. Sier ikke at vi e rike, men vi har ingen pengeproblemer. De passer alltid på meg slik at om det er mørkt ute så henter de meg. Jeg kan snakke med familien min om det meste, noe jeg er veldig glad for. De bryr seg om hvem jeg er med og hvor jeg er. Jeg har aldri sneket meg ut, fordi jeg vet at jeg kan snakke med mamma om alt slik. Det jeg har skrevet over her er mye venninnen min ikke har. Anonymkode: e0d0a...9c3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå