AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #1 Skrevet 10. august 2018 Jeg starter i full nattevaktsstilling 20/8 på sykehus. Jeg har bare jobba noen nattevaktene før, og trenger tips til hva jeg kan gjøre mens jeg er på jobb. Jeg kommer selvfølgelig til å gjøre forefallende arbeid, brette kluter og nattskjorter osv, men hva kan jeg gjøre av «private» ting når det er rolig? Anonymkode: c6a88...e42
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #2 Skrevet 10. august 2018 Netflix og KG såklart! 😁 Anonymkode: 2e0c4...b68
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #4 Skrevet 10. august 2018 Lydbok på ene øret. Er nok en arbeidsbeskrivelse også. Vi har som oftest lite å gjøre, men før 00, så blir det litt vasking av wc, vasking av mopper mm. Anonymkode: 16677...f24
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #5 Skrevet 11. august 2018 Det kan være en del å gjør avhengig av type avdeling, runder, måling av vitalia, klargjøring av medisiner til neste dag, gi medisiner ila natta (spesielt antibiotika skal gjerne gir 1-2 ganger), vanlige pleieoppgaver, rydde fellesrom som tøylager og skyllerom, papirarbeid og andre rutineoppgaver. Beleggget i avdelingen avgjør også hvor travelt det er, du kan løpe hele natta eller ha god tid til å sitte. Du bør aldri belage deg på at det blir rolig. Som regel jobber du sammen med andre, da er det ganske asosialt å sette seg til med ørepropper å høre på lydbok, for øvig er ørepropper en dårlig ide da du ikke oppfatter nok av det som skjer rundt deg. Hos oss er det greit å ta med en bok, men du kan fort bli veldig trøtt av å lese. Ellers så er håndarbeid, kryssord og fargelegging vanlig tidsfordriv. Vi ser også en del krim på natten, går gjerne ting i reprise på tv. Men mange netter er det ikke tid til sånt i det hele tatt, det er ofte mer å gjøre på nattevakt enn det folk tror. Anonymkode: aa52e...800
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå