Gå til innhold

Støvletter til under kneet - krise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av en tråd som nylig tok opp det samme:

Er det totalt avleggs med jeans og støvletter som går til ca fem cm under kneet?

Jeg bruker gjerne det høst/vinter (ikke enda, altså!) - men fikk inntrykk av folk i den andre tråden at det var helt krise. Skikkelig kjerring.

Er 36 år. Det er snakk om å kombinere støvlettene med blå eller svarte jeans, en pen bluse og kanskje cardigan, og kåpe utenpå.

Det gjør meg lite at det ikke er ansett som siste mote. Men vil helst ikke få folk til å gråte ved synet av meg...

Anonymkode: 56139...4cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Syns det kan være kult, men liker bedre ankelhøye støvletter fordi det er mer hygienisk 

Skrevet
10 minutter siden, Summ skrev:

Syns det kan være kult, men liker bedre ankelhøye støvletter fordi det er mer hygienisk 

Fordi du svetter mindre?

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du svetter mindre?

Ja, med slikt stoff over jeans, så blir det veldig klamt. 

Skrevet

Jeg kommer nok mest til å bruke de etter hvert mange støvlettene mine til skjørt og mest kjoler, (er veldig glad i støvletter) men av og til tror jeg fortsatt at jeg kan trekke dem over en skinny jeans. Nå er jeg snart femti og er vel snart kjerring uansett å regne😊 men som du er jeg ikke redd for å ikke følge siste mote, bare ikke noen kommer trekkendes til meg med en tunika og en tights... Der setter jeg grensen.

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, Summ skrev:

Det har jeg aldri vært plaget med selv. Men det er vel forskjell på hva støvlettene er laget av osv.

Skrevet
19 timer siden, Summ skrev:

Det har jeg aldri vært plaget med selv. Men det er vel forskjell på hva støvlettene er laget av osv.

Skrevet

Syntes det er veldig fint

Anonymkode: 8cd5a...b87

Skrevet
På 10.8.2018 den 23.22, AnonymBruker skrev:

Inspirert av en tråd som nylig tok opp det samme:

Er det totalt avleggs med jeans og støvletter som går til ca fem cm under kneet?

Jeg bruker gjerne det høst/vinter (ikke enda, altså!) - men fikk inntrykk av folk i den andre tråden at det var helt krise. Skikkelig kjerring.

Er 36 år. Det er snakk om å kombinere støvlettene med blå eller svarte jeans, en pen bluse og kanskje cardigan, og kåpe utenpå.

Det gjør meg lite at det ikke er ansett som siste mote. Men vil helst ikke få folk til å gråte ved synet av meg...

Jeg liker best å bruke ankelboots til jeans. Støvletter som går under/over kne bruker jeg sammen med skjørt og kjoler. 

Anonymkode: 6a09a...7b2

• Liker 4
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker best å bruke ankelboots til jeans. Støvletter som går under/over kne bruker jeg sammen med skjørt og kjoler. 

Anonymkode: 6a09a...7b2

Men er det «kjerring» å bruke det til jeans?

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja. 

Dame 30

Anonymkode: 22dc8...3b3

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja. 

Dame 30

Anonymkode: 22dc8...3b3

Men hvorfor det? Fordi ankelboots tilfeldigvis er mer trendy for tida, behøver ikke det andre være kjerring?

Kan du gi noen andre eksempler på klær/stil du mener er «kjerring»?

• Liker 1
Skrevet

Nei! Ikke kjerring! Veldig pent 🙂 Bruker selv en god blanding av både knehøye og ankelhøye.

Anonymkode: fa545...014

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hvorfor det? Fordi ankelboots tilfeldigvis er mer trendy for tida, behøver ikke det andre være kjerring?

Kan du gi noen andre eksempler på klær/stil du mener er «kjerring»?

Det er ikke så veldig kjerring, men litt avhengig av typen støvletter er det nokså Øst-Europa-hore.

Anonymkode: 76ec1...ed9

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så veldig kjerring, men litt avhengig av typen støvletter er det nokså Øst-Europa-hore.

Anonymkode: 76ec1...ed9

Med øst-europa-hore tenker jeg støvletter til over kneet, eller støvletter med svært høye hæler eller med spenner og bling o.l.

Tenkte mer på feks stilrene mørkebrune eller svarte støvletter i skinn, ikke altfor høy hæl

• Liker 2
Skrevet

Det kommer helt ann på hvordan stylingen er , kvalitet på sko osv om det er øst europa eller kjerring. 

Anonymkode: 04162...a80

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer helt ann på hvordan stylingen er , kvalitet på sko osv om det er øst europa eller kjerring. 

Anonymkode: 04162...a80

Så det er uansett enten øst-Europa eller kjerring?

Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei

Anonymkode: 8cd5a...b87

Skrevet

Støvletter utenpå bukse er ikke pent, det er mye bedre med ankelstøvletter. Til kjole eller skjørt er støvletter under kneet fint, over kneet er øst-europa hore uansett. 

Anonymkode: 97b0a...412

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...