Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er voksen, og en sosial dame. Men jeg føler jeg ofte gir så mye av meg selv til venner og bekjente uten å få så mye igjen. 

Eksempler kan være at det er kun jeg som ringer de for å holde kontakt, sjeldent motsatt. 

Jeg spurte om hjelp til en spesifik ting som en bekjent skulle hjelpe meg med, men plutselig så svarer de ikke på messenger selv om de har lest meldingen. 

Dette gjelder flere forskjellige venner i forskjellige omgangskretser jeg har. 

Har vurdert om jeg er masete men tror ikke jeg er det heller. Begynner å lure på om folk bare ikke liker meg.  

Anonymkode: bebcd...3ff

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er voksen, og en sosial dame. Men jeg føler jeg ofte gir så mye av meg selv til venner og bekjente uten å få så mye igjen. 

Eksempler kan være at det er kun jeg som ringer de for å holde kontakt, sjeldent motsatt. 

Jeg spurte om hjelp til en spesifik ting som en bekjent skulle hjelpe meg med, men plutselig så svarer de ikke på messenger selv om de har lest meldingen. 

Dette gjelder flere forskjellige venner i forskjellige omgangskretser jeg har. 

Har vurdert om jeg er masete men tror ikke jeg er det heller. Begynner å lure på om folk bare ikke liker meg.  

Det kan jo hende at selv om du føler at du «gir og gir», så oppfattes det ikke sånn av mottakeren. Kanskje de synes det blir mitt for mye, litt for masete. Enkelte som «gir» mye av seg selv, er kanskje ikke alltid så flinke til å se andre. Kan det være noe med det? Kanskje du framstår selvopptatt? Lite lydhør for andres signaler?

Anonymkode: df7a1...df4

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo hende at selv om du føler at du «gir og gir», så oppfattes det ikke sånn av mottakeren. Kanskje de synes det blir mitt for mye, litt for masete. Enkelte som «gir» mye av seg selv, er kanskje ikke alltid så flinke til å se andre. Kan det være noe med det? Kanskje du framstår selvopptatt? Lite lydhør for andres signaler?

Anonymkode: df7a1...df4

Har vurdert alt dette også, men synes jeg er flink til å spørre hvordan det går med den jeg prater med osv. Vanskelig å si hva det er. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...