AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #1 Del Skrevet 10. august 2018 Hei! Jeg vil kjøpe et kjøretøy i gave til min gudsønn. Han fyller 3år i oktober. Synes disse elbilene ser så morsomme ut! Noen med erfaring? Har også vurdert tråbil eller traktor med henger og pedaler. Litt samme bruksområder vel. Setter pris på tips, erfaringer og innspill! TS Anonymkode: b434e...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #2 Del Skrevet 11. august 2018 Har ikke hatt elektrisk, men synes de ser ut som dårlig kvalitet. Ikke går de så fort heller. Har tråbil fra Berg, modell buddy, og har vært veldig fornøyd med den. Den har skikkelige gummihjul. Har noen av de elektriske det? Skulle vært forbud mot salg av biler og sykler med plasthjul da de bråker noe voldsomt. Tråbilen brukte vi i en periode som transportmiddel frem og tilbake til barnehagen mens jeg selv jogget bak. Hadde da festet tau i den slik at jeg hadde kontroll. Hadde altså gått for en skikkelig tråbil i gave. Anonymkode: 63cf0...fa3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peter007 Skrevet 11. august 2018 #3 Del Skrevet 11. august 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg vil kjøpe et kjøretøy i gave til min gudsønn. Han fyller 3år i oktober. Synes disse elbilene ser så morsomme ut! Noen med erfaring? Har også vurdert tråbil eller traktor med henger og pedaler. Litt samme bruksområder vel. Setter pris på tips, erfaringer og innspill! TS Anonymkode: b434e...0ce Vil opplyse om at elektrisk lekebil som ser ut som tråbil kan ha maksimal hastighet 6 km/t for å kunne regnes som leketøy. trafikkregler: § 1.Definisjoner. m ) Leketøy: Motorisert innretning beregne for barn anses ikke som kjøretøy etter vegtrafikkloven når den er sperret for en maksimal hastighet på 6 km/t og har egenvekt ikke over 50 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #4 Del Skrevet 11. august 2018 Selvfølgelig velger man tråbil. Da får ungen bevege seg og vært aktiv. I en elbil så sitter ungen i ro og beveger seg så og si ikke. Anonymkode: 5b89c...f0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå