Gå til innhold

Starte samtale på tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke åpningsreplikker liker dere jenter best? Hvilke er det som gjør så nysgjerrigheten tim han som sendte vekkes? 

Må gjøre noe galt da ingen svarer og så og si alle sletter meg som match etter jeg skriver en høflig melding 🙁

Anonymkode: be88b...002

Skrevet

Du kan kommentere et bilde, si noe morsomt som "hva er best av epler og pærer" og så ta samtalen derfra, eller rett og slett bare si vanlig "hei".

Anonymkode: 8350f...48e

• Liker 1
Skrevet

Noe med referanse i hennes profil.

Gitt da at hun har profil (noe jeg selvsagt har).

Anonymkode: c0715...1e2

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan kommentere et bilde, si noe morsomt som "hva er best av epler og pærer" og så ta samtalen derfra, eller rett og slett bare si vanlig "hei".

Anonymkode: 8350f...48e

Kommenterer ofte bilder eller felles interesser osv. Noen er det vanskelig å starte noe på da de har vanlige selfier og ikke noe tekst på profilen 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe med referanse i hennes profil.

Gitt da at hun har profil (noe jeg selvsagt har).

Problemet er at få har skrevet noe på profilen og at de har kun selfier. Hva er en bra start når det ikke er noe å starte om ligsom? 

Skrevet

Nå har jeg aldri vært på Tinder, men når folk skriver første- melding på Sukker, så liker jeg at de sier noe morsomt eller noe de har sett på profilen min. Eller at de spør om noe de lurer på om meg som gjør at de har lest profilteksten min.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at få har skrevet noe på profilen og at de har kun selfier. Hva er en bra start når det ikke er noe å starte om ligsom? 

Folk som ikke har noe tekst forventer bare respons på utseendet, og du velger dem jo strengt tatt bare ut ifra utseendet også, så det er ikke noe annet å gå etter.

Skal du ha en samtale med en jente, så velg en med profil. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Skal du ha en samtale med en jente, så velg en med profil. 

Det høres så lett ut å bare kunne "velge" ei annen dame i stedet, men det funker dårlig for de som ikke har noe å velge mellom.

Anonymkode: 4e07b...602

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres så lett ut å bare kunne "velge" ei annen dame i stedet, men det funker dårlig for de som ikke har noe å velge mellom.

Anonymkode: 4e07b...602

Jeg skjønner det, men kvinner er i samme posisjon da 99,99% av menn ikke skriver en dritt i profilen de heller, og hvis man ikke vil ha en mann som ikke bare er kjekk, men en reell livspartner, så er tinder ubrukelig.

Kanskje noen jenter som stoler på utseendet bør få erfare at utvalget blir dårligere når de ikke presenterer seg selv.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke åpningsreplikker liker dere jenter best? Hvilke er det som gjør så nysgjerrigheten tim han som sendte vekkes? 

Må gjøre noe galt da ingen svarer og så og si alle sletter meg som match etter jeg skriver en høflig melding 🙁

Få høre den høflige meldingen du pleier å skrive da? :)

Skrevet

"Hei. Du er jammen søt, jeg er skikkelig nysgjerrig på å få vite mer om deg. Har du en fin kveld? 😊

Anonymkode: 367f4...3ac

Skrevet

Hei! Håper at du har en fin kveld. Jeg heter Ola, er bla, bla alder og kommer fra Valdres. Jeg liker å joike og stå på ski.. Hva med deg? 😃

Skrevet

Har dem sånne toppløs bilder med ryggen tll pleier jeg å si at jeg fikk kaffen i vranga når jeg stod på andre sida. 

Pleier å spørre om ting på bildet, om det faktisk er noe jeg er nyskjerrig på og kan snakke videre om.

Ellers spør jeg bare hvordan kvelden/helgen har vært, sier litt om min samtidig og håper hun er snakkesalig og har tid/sosial intelligens nok til å bygge videre på såkalte jump off points..

Svarer hun ikke videre med spørsmål dør samtalen fort ut og man går videre.

Anonymkode: 262b2...086

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...