AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #1 Skrevet 10. august 2018 Vi har kjøpt telt, og skal bruke det på campingplass i Sverige neste sommer. Jeg personlig hater oppblåsbare madrasser. Er det noen som sover på skumgummi-madrass i telt? Jeg liker det noenlunde hardt, og skal sove med pute og dyne. Eller er jeg helt på bærtur? 😂 Anonymkode: a5574...9da
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #2 Skrevet 10. august 2018 Det burde gå helt fint, spørsmålet er om du har plass til madrassen i bilen. Anonymkode: e603f...8a1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #3 Skrevet 10. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi har kjøpt telt, og skal bruke det på campingplass i Sverige neste sommer. Jeg personlig hater oppblåsbare madrasser. Er det noen som sover på skumgummi-madrass i telt? Jeg liker det noenlunde hardt, og skal sove med pute og dyne. Eller er jeg helt på bærtur? 😂 Anonymkode: a5574...9da Jeg vil hevde du er på bærttur når du planlegger telttur. skumgummimadrass har ingenting ute i naturen å gjøre, den suger til seg fukt og insekter. kjøp luftmadrass. Dyne kan også bli kaldt dersom vi får en kald sommer neste år. Men dyne er bedre enn skumgummimadrasser. Anonymkode: 50488...b11
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #4 Skrevet 10. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har kjøpt telt, og skal bruke det på campingplass i Sverige neste sommer. Jeg personlig hater oppblåsbare madrasser. Er det noen som sover på skumgummi-madrass i telt? Jeg liker det noenlunde hardt, og skal sove med pute og dyne. Eller er jeg helt på bærtur? 😂 Anonymkode: a5574...9da Bamse liggeunderlag er ekstra tykt og godt. Bruk det. Og bruk sovepose i stedet for dyne Anonymkode: afccd...466 2
Gjest Reputation Skrevet 10. august 2018 #5 Skrevet 10. august 2018 Hvis du liker det hardt så er det bedre å sove på vanlig liggeunderlag. Madrassen vil nok få en del fukt i seg, men så lenge du lar den tørke godt på dagtid så er ikke det et problem. Har sett det meste på campingplass.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #6 Skrevet 10. august 2018 Takk for svar! Lurer på om jeg skal kjøpe bamse liggeunderlag og en tynn skumgummi-madrass? 😄 Da kan madrassen rulles sammen! Og teltet skal kun brukes på campingen, da vi har hytte og tilbringer mye tid der. Men liker oss godt på Daftø camping, som koster 1700 pr natt, men teltplass koster 300. Så tusen takk for innspill 👍 Anonymkode: a5574...9da 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå