i - magikeren Skrevet 10. august 2018 #1 Skrevet 10. august 2018 Siden jeg må sitte her og vente på en kjøper av en sofa frem til 22, kan jeg legge tarot på 2 -3 stykker. Til dere som har sendt meg PM etter forrige tråd, her er en ny mulighet Du må oppgi fornavn, stjernetegn, fødselsår og et spørsmål. Innvolverer spørsmålet en annen, må du oppgi info på vedkommede også. Du må si om du kommer til å gi tilbakemelding. Anonym bruker er ok. Siden det er veldig begrenset antall i kveld, hopper jeg bare over de som ikke følger "reglene" og går til nestemann. Gir meg etter 2 - 3 stykker, eller kl 22 Ingen spørsmål om fødsler eller helse, eller spionering på andre. (Fått noen på PM som lurer på om det snart vil skje noe ille med nye kjæresten til eksen, dette er ikke ok spørsmål!)
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #3 Skrevet 10. august 2018 Fornavn: Kathrine Stjernetegn: Fiskene Fødselsår: 1989 Hvordan blir livet mitt på vennefronten i 2019 (og fremover)? Anonymkode: 6b783...d6c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #4 Skrevet 10. august 2018 Navn: Thea, Stjernetegn: Skytten Fødselsår: 1989 Spørsmål: Har jeg tatt riktig valg ang min fremtid? Er dette noe som passer for meg? Skal gi tilbakemelding Anonymkode: 5107e...306
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #5 Skrevet 10. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fornavn: Kathrine Stjernetegn: Fiskene Fødselsår: 1989 Hvordan blir livet mitt på vennefronten i 2019 (og fremover)? Anonymkode: 6b783...d6c + Jeg kommer til å gi tilbakemelding Anonymkode: 6b783...d6c
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #6 Skrevet 10. august 2018 Susanne Tyr 1991 Vil karrieren min blomstre? Anonymkode: 742c6...12a
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #7 Skrevet 10. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Susanne Tyr 1991 Vil karrieren min blomstre? Anonymkode: 742c6...12a Gir tilbakemelding Anonymkode: 742c6...12a
Atea Skrevet 10. august 2018 #8 Skrevet 10. august 2018 Ts. Du bryter reglene her inne. Du ber om personlige opplysninger og ber folk kontakte deg på pm. Du er rapportert. Til dere andre. Ikke svar her.
i - magikeren Skrevet 10. august 2018 Forfatter #9 Skrevet 10. august 2018 3 minutter siden, Atea said: Meg? Om du hadde oppgitt etterspurte opplysninger, så
i - magikeren Skrevet 10. august 2018 Forfatter #10 Skrevet 10. august 2018 1 minutt siden, Atea said: Ts. Du bryter reglene her inne. Du ber om personlige opplysninger og ber folk kontakte deg på pm. Du er rapportert. Til dere andre. Ikke svar her. Nei, jeg ber ikke folk kontakte meg på PM. Jeg sier jeg har fått (dvs har mottatt) PMer. Hvordan bryter det reglene? 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #11 Skrevet 10. august 2018 8 minutter siden, Atea said: Ts. Du bryter reglene her inne. Du ber om personlige opplysninger og ber folk kontakte deg på pm. Du er rapportert. Til dere andre. Ikke svar her. Fra reglene: Quote Kontaktannonser. Dette omfatter også oppfordring til kontakt av seksuell karakter. Derimot er det lov å søke venner på rommet "Finn en venn". Jeg ser ikke helt hvordan dette er en kontaktannonse, eller oppfordring til kontakt av seksuell karakter? Quote Identifisering av andre privatpersoner enn deg selv, gjennom for eksempel navn, adresse, telefonnummer eller lenking til private profiler på sosiale medier. Anne, vær, 1983, blir ikke identifisert med navn og telefonnummer/adresse. Og det er vel derfor det er ok å sende pm, om man ikke vil oppgi navnet sitt i tråden? Ellers lurer jeg på hvor du ser at det oppfordres til å sende pm? Anonymkode: a8b9c...d36 2
Atea Skrevet 10. august 2018 #12 Skrevet 10. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Fra reglene: Jeg ser ikke helt hvordan dette er en kontaktannonse, eller oppfordring til kontakt av seksuell karakter? Anne, vær, 1983, blir ikke identifisert med navn og telefonnummer/adresse. Og det er vel derfor det er ok å sende pm, om man ikke vil oppgi navnet sitt i tråden? Ellers lurer jeg på hvor du ser at det oppfordres til å sende pm? Anonymkode: a8b9c...d36 Forstår. Glemte se i spåkulen min samtidig som jeg la ut kort. Skal slutte å multitaske.
solmåneogstjerner Skrevet 10. august 2018 #13 Skrevet 10. august 2018 (endret) ... Endret 10. august 2018 av solmåneogstjerner
i - magikeren Skrevet 10. august 2018 Forfatter #14 Skrevet 10. august 2018 2 minutter siden, Atea said: Forstår. Glemte se i spåkulen min samtidig som jeg la ut kort. Skal slutte å multitaske. Vet du, jeg har rapportert tråden selv, og bedt moderator om uttalse på om dette er ok. Om det ikke er det, så er det helt sikkert andre arenaer for å dele ut gratis tarotlegg Jeg har vanskelig for å skjønne hvorfor du er irritert på tråden, men det er helt ok om du er det. Dette er bare for gøy. Om folk vil kalle seg Pål selv om de egentlig heter Johanne er opp til dem. Jeg tror de fleste skjønner at dette er underholdning og lite annet, tror ikke du også? Ønsker ikke å krangle med deg, eller å ha noen stor diskusjon rundt dette. Håper du får en fin kveld! Om det er ok for alle da, forstetter jeg med å svare de som har stilt spørsmål 2
Atea Skrevet 10. august 2018 #15 Skrevet 10. august 2018 2 minutter siden, i - magikeren said: Vet du, jeg har rapportert tråden selv, og bedt moderator om uttalse på om dette er ok. Om det ikke er det, så er det helt sikkert andre arenaer for å dele ut gratis tarotlegg Jeg har vanskelig for å skjønne hvorfor du er irritert på tråden, men det er helt ok om du er det. Dette er bare for gøy. Om folk vil kalle seg Pål selv om de egentlig heter Johanne er opp til dem. Jeg tror de fleste skjønner at dette er underholdning og lite annet, tror ikke du også? Ønsker ikke å krangle med deg, eller å ha noen stor diskusjon rundt dette. Håper du får en fin kveld! Om det er ok for alle da, forstetter jeg med å svare de som har stilt spørsmål Det er ok. Nå har du forklart deg så alt i orden.
i - magikeren Skrevet 10. august 2018 Forfatter #16 Skrevet 10. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Fornavn: Kathrine Stjernetegn: Fiskene Fødselsår: 1989 Hvordan blir livet mitt på vennefronten i 2019 (og fremover)? Anonymkode: 6b783...d6c 6 minutter siden, AnonymBruker said: + Jeg kommer til å gi tilbakemelding Anonymkode: 6b783...d6c Siden jeg glemte å si dette i HI i dag - dette er for underholdning, ikke noe å basere valg i livet ditt på Beklager at det tok litt tid. Jeg ble litt... distrahert. ... Det blir jo litt fra nå og fremover, da. Jeg klarer liksom ikke helt å ta det fra 01.01.2019 eksakt Jeg tror det blir ganske bra, egentlig. Det ser ut som det blir noen forandringer fremover i livet ditt, som gjør at du kanskje gjør en innsats for å få nye venner? Det ligger mange nye muligheter foran deg, litt sånn uutforskede territorier og muligheter. Det ser ut som du egentlig ser deg litt om uten å ta steget frem. Kanskje trenger du et lite puff? Er du litt redd for dette med venner, eller ikke redd, men litt bekymret? Det ser ut som du er redd ikke alle er så gode venner som du først tror? Det er ikke alle bekymringer som er relle, noen ganger går det faktisk fint så lenge man bare prøver Ser ut som du kommer til å tenke mye på dette fremover, og at det er jo i din interesse at det går bra på vennefronten. Kanskje må man svelge litt stolthet, og faktisk tørre å ta kontakt med noen? Jeg tror dette går seg til, men jeg tror også at du kanskje kommer til å føle litt på at det er litt kjedelig i perioder, og være redd for baksnakking? Det ligger ikke konfrontasjoner her, men mer falskhet? Jeg tror du kommer til å løse dette på en god måte! Og så tror jeg du kommer til å klare å "begynne på nytt" og få det bedre lykke til ❤️
i - magikeren Skrevet 10. august 2018 Forfatter #17 Skrevet 10. august 2018 44 minutter siden, AnonymBruker said: Navn: Thea, Stjernetegn: Skytten Fødselsår: 1989 Spørsmål: Har jeg tatt riktig valg ang min fremtid? Er dette noe som passer for meg? Skal gi tilbakemelding Anonymkode: 5107e...306 Dette er et litt tricky spørsmål. Jeg er ikke så god på rene ja/nei-spørsmål. Og om du har valgt rett angående din fremtid..? Jeg har jo veldig lyst å bare svare JA! Valgene i livet tar man selv, jeg ville aldri si hva som er feil eller riktig å gjøre, men mer brainstorme rundt de muligheter man har. Ga det mening? Og det jeg sier må du ta med en klype salt Men ja, det har du. Selv om det kanskje ikke FØLES helt slik alltid. Jeg får opp en dame som er opptatt av å ha økonomisk trygghet, og liker å investere i hus og hjem og familien. Men det er jo overskudd til det? Det er fornøyelse her, også. Jeg tror yrke/utdanning/karriere vil gå bra. Nå vet jeg jo ikke hva disse valgene gjelder, det kan jo være alt fra valg av utdanning til hvem du har valgt å gifte deg med. Det ligger iallfall et vellyket partnerskap her på deg, men om det er karriere eller kjærlighet klarer heg ikke helt se. Det ser ut som du er intellegent, og litt logisk anlagt? For andre kan du kanskje virke litt overfladisk, eller litt idealistisk når det kommer til kjærlighet. Men du er vel egentlug ganske stabil? Jeg tror du har "ordest makt" og vet å ordlegge deg. Men, jeg får også opp kort som sier at det er ett eller annet som gjør deg litt anspent nå, en situasjon som føles litt vanskelig. Og da er det slik da, at ikke alt kan forståes med logikk alltid. Det går seg til dette Det er nye muligheter her, og glede og feiring! Men det er mulig det blir en liten periode der ting føles litt tung og stramt og vanskelig. Så kanskje du skal være litt varsom, "sitte litt på gjerdet", se an så du ikke lar deg lure. Se litt an, ikke overarbeide deg. Men likevel kanskje vise åpenhet ovenfor de rundt deg? Det går bra dette. Svaret på ja/nei-spørsmålet er ja. Men det er også handling og utvikling her før du kan føle på seieren. lykke til ❤️
i - magikeren Skrevet 10. august 2018 Forfatter #18 Skrevet 10. august 2018 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Susanne Tyr 1991 Vil karrieren min blomstre? Anonymkode: 742c6...12a 1 hour ago, AnonymBruker said: Gir tilbakemelding Anonymkode: 742c6...12a Ikke så god på ja/nei-spm, som sagt. Men ja, det ser sånn ut. Nå må du ta dette med en klype salt, da. Ser ut som du har mye å være glad for i livet ditt! Men at du er litt bekymret for dette med karrieren. Jeg trooooor det er et selvstendig yrke? Vel, det arbeidet du har lagt ned får du betaling for. Så har du lagt ned godt arbeid, vil det gå godt. For det ser ut som det blir litt som karma det her, at du får igjen for det du har gjort Ser ut som du tenker på en sammenkomst. Den er ikke nødvendigvis jobbrelatert, men kan være en barnedåp i familien eller lignende. Dette blir gledelig. Litt usikker på hvorfor derre kom opp her, men. Er du litt kreativ? Ser ut som du handler og har god energi, iallfall. Og at du er svanger, og i dette tilfellet tror jeg mer med en idé eller forretningsmulighet enn et barn. Jeg tror du har alle muligheter foran deg, om du bare griper sjansen. Det må litt handling til, men det vil gå bra. Nye muligheter vil dukke opp her etterhvert, selv om det kanskje kan føles litt skummelt. Men da åpnes det nye horisonter og du vil se nye løsninger på aktuelle problemer. Så det du har av problemer ser ut til å kunne løses. Men du må ikke flykte fra dem heller. Jeg tror jo du er i et selvstendig yrke (kan selvsagt ta feil), og at det noen ganger kan føles som det ville vært lettere å gi opp? Litt sånn, herregud, hvordan skal dette gå? Og så føles det kanskje litt som om andre sniker seg unna ansvar eller er uærlige. Men vær litt forsiktig, du må være ansvarlig og tålmodig. Så løser du dette. For, du har jo alt du trenger for å få det du virkelig ønsker deg! Og da vil det føles litt som en ny verden som åpner seg. Skal du flytte eller reise snart? Uansett. Dette går bra. Ser ut som det dukker opp et nytt partnerskap, også! lykke til ❤️ Endret 10. august 2018 av i - magikeren
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #19 Skrevet 11. august 2018 11 timer siden, i - magikeren skrev: Ikke så god på ja/nei-spm, som sagt. Men ja, det ser sånn ut. Nå må du ta dette med en klype salt, da. Ser ut som du har mye å være glad for i livet ditt! Men at du er litt bekymret for dette med karrieren. Jeg trooooor det er et selvstendig yrke? Vel, det arbeidet du har lagt ned får du betaling for. Så har du lagt ned godt arbeid, vil det gå godt. For det ser ut som det blir litt som karma det her, at du får igjen for det du har gjort Ser ut som du tenker på en sammenkomst. Den er ikke nødvendigvis jobbrelatert, men kan være en barnedåp i familien eller lignende. Dette blir gledelig. Litt usikker på hvorfor derre kom opp her, men. Er du litt kreativ? Ser ut som du handler og har god energi, iallfall. Og at du er svanger, og i dette tilfellet tror jeg mer med en idé eller forretningsmulighet enn et barn. Jeg tror du har alle muligheter foran deg, om du bare griper sjansen. Det må litt handling til, men det vil gå bra. Nye muligheter vil dukke opp her etterhvert, selv om det kanskje kan føles litt skummelt. Men da åpnes det nye horisonter og du vil se nye løsninger på aktuelle problemer. Så det du har av problemer ser ut til å kunne løses. Men du må ikke flykte fra dem heller. Jeg tror jo du er i et selvstendig yrke (kan selvsagt ta feil), og at det noen ganger kan føles som det ville vært lettere å gi opp? Litt sånn, herregud, hvordan skal dette gå? Og så føles det kanskje litt som om andre sniker seg unna ansvar eller er uærlige. Men vær litt forsiktig, du må være ansvarlig og tålmodig. Så løser du dette. For, du har jo alt du trenger for å få det du virkelig ønsker deg! Og da vil det føles litt som en ny verden som åpner seg. Skal du flytte eller reise snart? Uansett. Dette går bra. Ser ut som det dukker opp et nytt partnerskap, også! lykke til ❤️ Er ikke i et selvstendig yrke sådan, men jobben jeg gjør et veldig selvstendig. Jeg tar de fleste avgjørelser selv og har mye ansvar. Jeg har akkurat fått utvidet ansvarsområde noe jeg er litt stressa over. Jobben var overveldende nok som den var. Som du vet, så er jeg relativt ung, og jeg vil så gjerne prestere. Skal snart i et bryllup jeg er svært nysgjerrig på hvordan kommer til å gå mtp. intriger. I forhold til partnerskap så har jeg det svært stabilt på kjærlighetsfronten. Men det kan kanskje være i en annen arena? Anonymkode: 742c6...12a
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #20 Skrevet 11. august 2018 Tuuusen takk forresten 🙂 Veldig gøy at du tok deg tid til det Anonymkode: 742c6...12a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå