AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #1 Skrevet 10. august 2018 Jeg har fått høre om en jeg kjenner som skal flytte fra samboer. Dette er samboer nummer 3 og alle brudd er erstattet med ny dame bare dager etter å ha flyttet ut. Jeg kjenner jeg blir kvalm av den mannen. Han har aldri bodd for seg selv. Flyttet rett fra foreldrene til damene på rekke og rad. Her er det garantert vært utroskap i bildet før bruddene. Anonymkode: 5bc72...24d
Svigermor Skrevet 10. august 2018 #2 Skrevet 10. august 2018 Hvorfor skulle du bli kvalm av det? Vil du ha ham selv? 3 1
NO haters please Skrevet 10. august 2018 #3 Skrevet 10. august 2018 Ja, det er enkelte menn som ikke klarer være alene
Gjest hind Skrevet 10. august 2018 #4 Skrevet 10. august 2018 Ja, enkelte menn er sånn, og enkelte kvinner også. Jeg kjenner en sånn fyr. Nå er han i gang med å ødelegge kvinne nummer tre og har unger med samtlige ekser. Jeg er 99% sikker på at han får seg ny kvinne så snart nåværende bryter sammen og gir opp.
Nappetass1 Skrevet 10. august 2018 #5 Skrevet 10. august 2018 Tilbøyelig til å svare ja, eksen min er slik. Generelt en uselvstendig liten guttunge han der. 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #6 Skrevet 10. august 2018 Tja eksen min, har hatt tre «seriøse» forhold siden bruddet fra kona for 4 år siden 🙈 Det gikk 11 dager fra det ble slutt mellom oss, til han hadde møtt den nye. Arme unger spør du meg... Anonymkode: ce7f7...bb6 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #7 Skrevet 10. august 2018 Ja en del er nok slik, både damer og menn. Men tror kanskje menn mest. Da eksen og jeg gikk i parterapi, sa terapeuten at det var mange menn som var såkalte "overlappere". Det vil si at før de går ut av et forhold, har de ofte en ny dame på vent. Ofte fordi de ikke "klarer" å være alene og fordi de ikke orker å gå inn i de såre følelsene som et brudd kan gi... Anonymkode: 8f631...a55 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #8 Skrevet 10. august 2018 31 minutter siden, Svigermor skrev: Hvorfor skulle du bli kvalm av det? Vil du ha ham selv? Nei takk. Anonymkode: 5bc72...24d
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #9 Skrevet 10. august 2018 Ja, enkelte er avhengig av konstant bekreftelse og klarer seg dårlig som single. Vet om flere kvinner som er sånn også. Det jeg ikke forstår er hvorfor kvinner vil gå inn i forhold med menn som overlapper på den måten. Hva får deg til å tro at han ikke kommer til å gjøre det samme mot deg om et par år? Helt ufattelig i mine øyne Anonymkode: 3cde9...296 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #10 Skrevet 10. august 2018 Jeg er mann og har alltid hatt overlappende forhold. Har vært gift i 20 år nå med samme kone, men likevel har jeg aldri hatt forhold til mindre enn to damer samtidig. Om jeg hadde blitt skilt nå er det i hvert fall tre, kanskje fem damer jeg kunne valgt om å flyttet rett inn til. Anonymkode: 16954...2b6 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #11 Skrevet 10. august 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja en del er nok slik, både damer og menn. Men tror kanskje menn mest. Da eksen og jeg gikk i parterapi, sa terapeuten at det var mange menn som var såkalte "overlappere". Det vil si at før de går ut av et forhold, har de ofte en ny dame på vent. Ofte fordi de ikke "klarer" å være alene og fordi de ikke orker å gå inn i de såre følelsene som et brudd kan gi... Anonymkode: 8f631...a55 Jeg har også inntrykk av dette. Menn er vel også ofte mentalt ferdige med et forhold før de gir dama si «beskjed» om at det er slutt, og er dermed helt klar for et nytt forhold umiddelbart. Overlappere er vel notorisk utro også. Lite sjarmerende egenskap, og litt trist med menn som ikke klarer å stå på egne ben. De vokste vel aldri opp, dessverre. Anonymkode: 56ebb...2a0 3
RoH Skrevet 10. august 2018 #12 Skrevet 10. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også inntrykk av dette. Menn er vel også ofte mentalt ferdige med et forhold før de gir dama si «beskjed» om at det er slutt, og er dermed helt klar for et nytt forhold umiddelbart. Overlappere er vel notorisk utro også. Lite sjarmerende egenskap, og litt trist med menn som ikke klarer å stå på egne ben. De vokste vel aldri opp, dessverre. Anonymkode: 56ebb...2a0 Pissprat
Ulla Ullsokk Skrevet 10. august 2018 #13 Skrevet 10. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann og har alltid hatt overlappende forhold. Har vært gift i 20 år nå med samme kone, men likevel har jeg aldri hatt forhold til mindre enn to damer samtidig. Om jeg hadde blitt skilt nå er det i hvert fall tre, kanskje fem damer jeg kunne valgt om å flyttet rett inn til. Anonymkode: 16954...2b6 Så du har fem elskerinner? 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #14 Skrevet 10. august 2018 5 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Så du har fem elskerinner? Nei, jeg har bare to elskerinner. Så har jeg tre andre som jeg har hatt sex med det siste året som jeg chatter litt med og er veldig interesserte. Jeg tror jeg ville valgt en av de. Anonymkode: 16954...2b6 1
BiancaWhite Skrevet 10. august 2018 #15 Skrevet 10. august 2018 Dette er ikke kjønnsbetiniget, jeg kjenner da damer også som er slik. De alltid i nytt forhold når det forrige tar slutt. Har også en kompis som er slik. Åpenbart ikke den store forelskelsen virker det som, på noen av dem. Han har vært en stund med han hun har nå, kanskje han endelig følte noe... 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #16 Skrevet 10. august 2018 1 hour ago, hind said: Ja, enkelte menn er sånn, og enkelte kvinner også. Jeg kjenner en sånn fyr. Nå er han i gang med å ødelegge kvinne nummer tre og har unger med samtlige ekser. Jeg er 99% sikker på at han får seg ny kvinne så snart nåværende bryter sammen og gir opp. Jepp, og det er denne typen menn damene står i kø for å bli sammen med, mens jeg ar venner av meg som er ordentlige og skikkelig folk som ingen damer viser noen som helst interesse for. Anonymkode: dfa74...4cc
Ulla Ullsokk Skrevet 10. august 2018 #17 Skrevet 10. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg har bare to elskerinner. Så har jeg tre andre som jeg har hatt sex med det siste året som jeg chatter litt med og er veldig interesserte. Jeg tror jeg ville valgt en av de. Anonymkode: 16954...2b6 Aha, så litt optimistisk å tro at de lar deg flytte inn selv om de er interesserte, da? Har du ikke lenger sex med kona? Jeg er også nysgjerrig på hvorfor du ikke vil bo alene ved en skilsmisse. Da kan du jo ligge med hvem du vil uten risiko for å såre noen. 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #18 Skrevet 10. august 2018 2 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev: Aha, så litt optimistisk å tro at de lar deg flytte inn selv om de er interesserte, da? Har du ikke lenger sex med kona? Jeg er også nysgjerrig på hvorfor du ikke vil bo alene ved en skilsmisse. Da kan du jo ligge med hvem du vil uten risiko for å såre noen. Altså , jeg elsker og ærer kvinner. De er mine guder som jeg er så heldig å få være blant. De er søte og greie alle på sin måte. Jeg gjør det aldri slutt med en dame fordi min kjærlighet er så stor og vid for alle kvinner på min vei. Anonymkode: 16954...2b6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #19 Skrevet 10. august 2018 Å elske er å bli elsket ❤️ Anonymkode: 16954...2b6
visp Skrevet 10. august 2018 #20 Skrevet 10. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså , jeg elsker og ærer kvinner. De er mine guder som jeg er så heldig å få være blant. De er søte og greie alle på sin måte. Jeg gjør det aldri slutt med en dame fordi min kjærlighet er så stor og vid for alle kvinner på min vei. Anonymkode: 16954...2b6 Gudene liker ikke å dele nektar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå