Gjest Jippi Skrevet 11. mars 2005 #1 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg har brukt akupunktur for å se om det kunne hjelpe så jeg ble gravid. Nå vet jeg ikke ennå om jeg er gravid, men det som i hvertfall har skjedd er at jeg har fått orden på syklusene!! JIPPI!! Og da øker jo sjansene.. Tidligere var syklusene mine alt ifra 20-30 dager, jeg kunne begynne å blø midt i mellom to menser og alt var helt skrudd. Nå er syklusen min helt rett på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gulle Skrevet 12. mars 2005 #2 Del Skrevet 12. mars 2005 Bra at du har positiv erfaring med akupunktur :-) . Jeg har hørt/lest at akupunktur har kjulpet mange, så jeg har nettop startet med det jeg også... Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 13. mars 2005 #3 Del Skrevet 13. mars 2005 Vi skal gejnnom vårt 3. IVF-forsøk snart og etter det, om det ikke går, tenker vi på akupunktur. Men er det lurt å begynne på akupunktur mens man holder på med IVF eller er det "forstyrrende"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2005 #4 Del Skrevet 13. mars 2005 Vi skal gejnnom vårt 3. IVF-forsøk snart og etter det' date=' om det ikke går, tenker vi på akupunktur. Men er det lurt å begynne på akupunktur mens man holder på med IVF eller er det "forstyrrende"?[/quote'] Så et program på NRK for ca et halvt år siden ang dette, og de som brukte akupunktur sammen med prøverør hadde en viss % større sjans for å få klaff. Husker ikke prosentdelen, men lurer på om det var 25%.. Både før og etter prøverøret. (etter for at det skla feste seg..) ~Lykke ønskniger til dere!~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 13. mars 2005 #5 Del Skrevet 13. mars 2005 Okey, kanskje vi skal prøve å få oss en samtale med en akupunktør snart da. For å høre hva de sier om saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 14. mars 2005 #6 Del Skrevet 14. mars 2005 Hei MrsL! Vi ble anbefalt å prøveakupunktur under prøverørs forsøket. Hun jeg gikk hos har spesialisert seg på barnløshet og nedsatt befruktning hos menn! Nå gikk det ikke denne gangen for vår del,men jeg har tenkt å gå til henne før vi setter igang neste gang også! Det virker iallefall veldig "positivt" på kroppen. Hun satte nåler for litt avslappning også,for det er jo en "tøff" prosess man er igjenom! Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 14. mars 2005 #7 Del Skrevet 14. mars 2005 Takk for tips :-) Vi har snakket med sykehuset i dag og vi kommer til å kontakte en akupunktør ganske snart her i byen for en samtale. Vi har akkurat fått vite at tredje og siste forsøk vil bli gjennomført i mai, så det er bare å sette i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå