Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2002 #1 Skrevet 17. august 2002 Hei sann!! Jeg er ei jente på 23 år som fikk ett barn for ett år siden, før jeg ble gravid hadde jeg egentlig mine tvil fordi jeg hadde hørt så mye om såkalte fødef*tte, altså jeg ville ikke få det...Men nå har jeg jo født, samboern min sier at det ikke er noe forskjell, men jeg synes det. Det er like godt som før hvis jeg bare klarer og slappe av, men jeg tenker bare: jeg er vid, faen nå kjennern sikkert ingenting osv. Er det virkelig sånn, at man blir slarkete, eller er det noe jeg bare innbiller meg siden jeg har så anstrengt forhold til det? Glem de knipeøvelsene det gjør jeg selvfølgelig!!!
Tullerusk Skrevet 17. august 2002 #2 Skrevet 17. august 2002 Så lenge du gjør knipeøvelser, så er du sikkert ikke for vid, og hør på det samborern din sier! :blunke: Du kjenner vel den når han er inne i deg, og da skulle jeg tro ut ifra det, at du kjenner om du er vid. For da skulle jo ikke du kjenne den heller da, eller?
Gjest Svarte Panter ikke innlog Skrevet 17. august 2002 #3 Skrevet 17. august 2002 Kanskje du bare har blitt lettere for å bli våt?... Det skjedde meg etterat heg ble mor.. Klem fra Svarte Panter.
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2002 #4 Skrevet 19. august 2002 Jeg har vært sammen med min kone i ca 10 år. I løpet av de siste 4 årene har hun fødet 2 barn. Det er like deilig, om ikke deiligere å ha sex med henne nå. Like trangt og hun er kåtere (om mulig) enn før. Dette er INGEN TING å bekymre seg for (men det hjelder litt med noen knipeøvelser rett etter fødselen tror jeg) Lykke til!
kit-kat Skrevet 20. august 2002 #5 Skrevet 20. august 2002 To jeg kjenner, sa de hadde blitt trangere... Altså, ikke vid etter fødselen. Så de var så fornøyde. Vet ikke om de har gjort knipeøvelser, altså.
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2004 #6 Skrevet 21. mars 2004 Ikke bekymre deg unødig! Selv har jeg vært elendig med knipeøvelsen og jeg revnet og ble sydd etter fødselen. Litt videre har jeg blitt, men siden jeg før var litt for trang syntes min daværende mann at jeg faktisk var enda bedre enn før. Ikke hadde jeg videre merker etter fødselen ellers heller, selv om jeg var OVERBEVIST om at jeg var helt fæl der nede. Knipingen under sexen har jeg fått positiv respons på, til tross for at jeg har vært dårlig med øvelsene, så det går ann
Gjest FORNEKTER Skrevet 22. mars 2004 #7 Skrevet 22. mars 2004 nei nei jeg som trodde det var et gtteproblem... vi er like redde alle sAMMEN (FULL GUTT MED PRESTASJONSANGST)---PÅ EN SØNDAG :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå