AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #1 Skrevet 10. august 2018 Besøkte barnet mitt i går og mor forteller meg at de skal til thailand i julen å være der i 2 uker. slt er bestilt, de skal dra med foreldrene hennes og søsknene. jeg vil se barnet i julen, hva kan jeg gjøre for at hun kkke skal ta med ungen min??? har jeg noe rettigheter? vi har ikke samværsavtale da jeg bor på en annen kant av landet. men jeg hadde planlagt å se ungen min noen dager i julen. foreldrene mine vil også se ungen, de ble helt satt ut når jeg fortalte dem. noen som har tips? kan jeg ringe barnevernet å nekte henne å ta med ungen min??? Anonymkode: ab1fd...4e5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 Populært innlegg #3 Skrevet 10. august 2018 Nei. Sånn er det med tafatte fedre som ikke ordner samværsavtale. God jul Anonymkode: e084e...eb3 95
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #4 Skrevet 10. august 2018 Snakk med advokat og få samvær. Har du 50% samvær kan hun ikke bare ta med barnet ditt hvor enn hun vil. Anonymkode: e5356...a70 6
Atea Skrevet 10. august 2018 #5 Skrevet 10. august 2018 Nei du kan ikke nekte henne å ta med barnet. Barnet har besteforeldre og familie i Thailand også, så du kan ikke forvente at de blir i Norge. Pluss at du har bosatt deg på den andre siden av dette landet. Forstår skuffelsen, men ikke lag drama av dette. Prøv heller å få til en skikkelig samværsavtale til det beste for barnet. 19
Gjest COSL Innovator Skrevet 10. august 2018 #6 Skrevet 10. august 2018 12 minutter siden, Atea skrev: Nei du kan ikke nekte henne å ta med barnet. Barnet har besteforeldre og familie i Thailand også, så du kan ikke forvente at de blir i Norge. Pluss at du har bosatt deg på den andre siden av dette landet. Forstår skuffelsen, men ikke lag drama av dette. Prøv heller å få til en skikkelig samværsavtale til det beste for barnet. Hvordan vet du at barnet har besteforeldre og familie i Thailand?
Atea Skrevet 10. august 2018 #7 Skrevet 10. august 2018 Just now, COSL Innovator said: Hvordan vet du at barnet har besteforeldre og familie i Thailand? Nettopp. Nei, der svarte jeg for raskt uten å lese HI. 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #8 Skrevet 10. august 2018 1 minutt siden, COSL Innovator skrev: Hvordan vet du at barnet har besteforeldre og familie i Thailand? Tipper hun leste feil og leste at de skulle til besteforeldre, og ikke ordet "med". Anonymkode: dd51b...0b1 10
Populært innlegg Rotemor Skrevet 10. august 2018 Populært innlegg #9 Skrevet 10. august 2018 (endret) Du kan kanskje være mindre egoistisk og heller være glad på ditt barns vegne for at de skal kose seg? Dernest kan du be om å få hele julen neste år. PS: barnevernet har andre prioriteringer enn å hindre en dame i å reise på ferie. Endret 10. august 2018 av Rotemor 62
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #10 Skrevet 10. august 2018 Ja, dessverre kan det fort gå sånn med importbrud. Det er noe å tenke på for alle som får seg mann og kone fra andre land. Du kan møte på familievernkontoret? Anonymkode: d9575...d03 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #11 Skrevet 10. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, dessverre kan det fort gå sånn med importbrud. Det er noe å tenke på for alle som får seg mann og kone fra andre land. Du kan møte på familievernkontoret? Anonymkode: d9575...d03 Du er synsk ja, og kan gjennom kg se at mor er «importbrud»? Spesielt... Anonymkode: e084e...eb3 29
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #12 Skrevet 10. august 2018 Det er mest gunstig for henne å dra i ferier. Dette får man på kjøpet om man får barn med folk med stor tilknytning til andre land. Du har satt deg i knipa selv. Flytt til barnet ditt og skaff avtale. Du går være pappa hele året, ikke bare jula. Anonymkode: 1ac93...35c 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 Populært innlegg #13 Skrevet 10. august 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Besøkte barnet mitt i går og mor forteller meg at de skal til thailand i julen å være der i 2 uker. slt er bestilt, de skal dra med foreldrene hennes og søsknene. jeg vil se barnet i julen, hva kan jeg gjøre for at hun kkke skal ta med ungen min??? har jeg noe rettigheter? vi har ikke samværsavtale da jeg bor på en annen kant av landet. men jeg hadde planlagt å se ungen min noen dager i julen. foreldrene mine vil også se ungen, de ble helt satt ut når jeg fortalte dem. noen som har tips? kan jeg ringe barnevernet å nekte henne å ta med ungen min??? Anonymkode: ab1fd...4e5 Du hadde planlagt dette...uten å planlegge og avtale dette sammen med barnets mor? Anonymkode: 1717f...31f 70
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #14 Skrevet 10. august 2018 vi er begge norsk. jeg får ikke jobb på den plassen ungen min bor så jeg fikk en jobb og måtte flytte pga av den, er mye på sjøen så ikke alltid jeg kan besøke ingen min. men ungen min har besteforeldre som også vil besøke men vi kan ikke det når moren tar med ungen ut av landet!!! ts Anonymkode: ab1fd...4e5 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #15 Skrevet 10. august 2018 Har barnet pass? Må ikke begge foreldre møte opp dersom felles barn skal ha pass? Anonymkode: 1717f...31f 1
Rotemor Skrevet 10. august 2018 #16 Skrevet 10. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: vi er begge norsk. jeg får ikke jobb på den plassen ungen min bor så jeg fikk en jobb og måtte flytte pga av den, er mye på sjøen så ikke alltid jeg kan besøke ingen min. men ungen min har besteforeldre som også vil besøke men vi kan ikke det når moren tar med ungen ut av landet!!! ts Anonymkode: ab1fd...4e5 Det er i desember. Slutt og syt og Finn en løsning før jul! 24
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #17 Skrevet 10. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: vi er begge norsk. jeg får ikke jobb på den plassen ungen min bor så jeg fikk en jobb og måtte flytte pga av den, er mye på sjøen så ikke alltid jeg kan besøke ingen min. men ungen min har besteforeldre som også vil besøke men vi kan ikke det når moren tar med ungen ut av landet!!! ts Anonymkode: ab1fd...4e5 Det var den jula. Ta deg på tak og skaff avtale slik at du har dine faste år heretter 😊 Anonymkode: 1ac93...35c 12
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #18 Skrevet 10. august 2018 Har dere delt foreldre ansvar? vist ikke kan hun reise med ungen. Anonymkode: b0c33...7aa 1
Rotemor Skrevet 10. august 2018 #19 Skrevet 10. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har barnet pass? Må ikke begge foreldre møte opp dersom felles barn skal ha pass? Anonymkode: 1717f...31f Man får ikke sabotert dette. Da blir man innkalt til politistasjonen. Hva er vitsen. 15
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #20 Skrevet 10. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: vi er begge norsk. jeg får ikke jobb på den plassen ungen min bor så jeg fikk en jobb og måtte flytte pga av den, er mye på sjøen så ikke alltid jeg kan besøke ingen min. men ungen min har besteforeldre som også vil besøke men vi kan ikke det når moren tar med ungen ut av landet!!! ts Anonymkode: ab1fd...4e5 Det finnes 50 uker ellers hvor du kan besøke! Har du kun tid til å besøke ungen de to ukene de skal på ferie så kan du egentlig droppe det syns jeg. Anonymkode: e6410...c6f 45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå