Ayesh Skrevet 11. august 2018 Forfatter #21 Skrevet 11. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den går ikke inn i Nissan Leaf, i allefall. (Vi har Leaf som bil nr 2). Anonymkode: 84dca...144 Takk for at du svarte ihvertfall 😔
Ayesh Skrevet 11. august 2018 Forfatter #22 Skrevet 11. august 2018 20 timer siden, Piruette skrev: Jeg kjøpte Stokke i fjor. Det eneste jeg har savnet som jeg har sett de har på den nye er lengre kalesje. På både bag og sportsdel. Den jeg har er litt for kort og har vært helt avhengig av ekstra solskjerming. Ellers så ville jeg gjerne også hatt det sorte understellet, men det er jo ikke av praktiske grunner, hehe. Jeg har fargen grey melange og er veldig fornøyd med den. Ville ha noe annet enn sort, og kjekt at det ikke fort ser møkkete ut som feks den litt lysere gråe gjør. Usikker på spm om kilo, det kan du evnt Google. Jeg byttet til sportsdel når hun var 5 mnd, da hun er en overnysgjerrig liten jente som HATET bagdelen. Sportsdelen har et nyfødt innlegg som fyller «rumpa» i setet, slik at hun ligger flatt men med helling. Helt genialt! Bruker enda nyfødtinnlegget, hun er 6mnd nå. Jeg er kjempefornøyd med Stokke min! Hadde vært glad om de hadde den oppgraderte modellen i fjor, for jeg ga jo likevel fullpris. Men hadde jeg fått 4K avslag på 2017 nå i dag, så hadde jeg nok gjort det altså!😁 Og legger til: den tar litt plass i bilen ja, hvertfall med bagdelen. Ikke så galt nå som vi bruker sportsdel. Men vi har superb så jeg tenkte ikke over det da vi kjøpte vognen 😃 Sittedelen tar mindre plass enn liggedelen?
Ayesh Skrevet 11. august 2018 Forfatter #23 Skrevet 11. august 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er mange butikker som kjører dette tilbudet nå, så kanskje en annen kjede har black melange til salgs? Sjekk vertfall de store: babycare, babybanden, barnashus, babyshop, jollyroom... Anonymkode: 843cf...c30 Hei i dag har jeg ikke mulighet til å dra til butikkene for å prøve å legge stokke trailz i bilen for å se om vi har nok plass eller ikke. Og tilbudet går ut i morgen hos babybanden. Det blir veldig dumt å kjøpe uten å "prøve" vognen først. Vet du om når tilbudet går ut hos andre nettbutikker? Ts
Piruette Skrevet 11. august 2018 #24 Skrevet 11. august 2018 30 minutter siden, Ayesh skrev: Sittedelen tar mindre plass enn liggedelen? Ja, den er ikke så stor som bagdelen, så den tar mindre plass i bilen
Ayesh Skrevet 11. august 2018 Forfatter #25 Skrevet 11. august 2018 47 minutter siden, Piruette skrev: Ja, den er ikke så stor som bagdelen, så den tar mindre plass i bilen Ok hvilken bil har dere?
Piruette Skrevet 11. august 2018 #26 Skrevet 11. august 2018 1 time siden, Ayesh skrev: Ok hvilken bil har dere? Vi har Skoda superb. Den er jo kjent for å ha veldig stort bagasjerom, og vogna tar en god del plass her. Når vi skulle på ferie i sommer feks så måtte vi ta av hjulene på understellet for å få plass til alt. Så det er en ganske stor vogn å ha i bagasjerommet tror jeg! Har ikke så mye å sammenligne med, for det er første barnet og første vognen jeg har hatt. Du er ikke medlem i noen Facebook grupper hvor du kan høre om noen i nærheten av deg har en Stokke vogn du kan teste å ta i bilen? 😊
Ayesh Skrevet 11. august 2018 Forfatter #27 Skrevet 11. august 2018 3 minutter siden, Piruette skrev: Vi har Skoda superb. Den er jo kjent for å ha veldig stort bagasjerom, og vogna tar en god del plass her. Når vi skulle på ferie i sommer feks så måtte vi ta av hjulene på understellet for å få plass til alt. Så det er en ganske stor vogn å ha i bagasjerommet tror jeg! Har ikke så mye å sammenligne med, for det er første barnet og første vognen jeg har hatt. Du er ikke medlem i noen Facebook grupper hvor du kan høre om noen i nærheten av deg har en Stokke vogn du kan teste å ta i bilen? 😊 Takk akkurat nå har vi volkswagen passat 2006 modell. Men vi har planer om å kjøpe el bil. Blir enten nissan leaf eller kia soul. Kan gå til butikken på mandag for å finne ut om den passer eller ikke. Men problemet er at tilbudet hos babybanden går ut i morgen 🤔 tenkte å spare de 4000 kronene men men tror ikke det går slik jeg har tenkt. Hvilken facebook gruppe mener du?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #28 Skrevet 11. august 2018 Vi brukte polo frem til for et par mnd siden og jeg klarte å få plass i den, men måtte legge ned ene sete for å ha plass til bagen. Uansett de fleste vogner tar plass i bilen... Anonymkode: b0f34...6ee
Piruette Skrevet 11. august 2018 #29 Skrevet 11. august 2018 2 timer siden, Ayesh skrev: Takk akkurat nå har vi volkswagen passat 2006 modell. Men vi har planer om å kjøpe el bil. Blir enten nissan leaf eller kia soul. Kan gå til butikken på mandag for å finne ut om den passer eller ikke. Men problemet er at tilbudet hos babybanden går ut i morgen 🤔 tenkte å spare de 4000 kronene men men tror ikke det går slik jeg har tenkt. Hvilken facebook gruppe mener du? Nei, tenkte ikke på noe spesifikk gruppe. Men her jeg bor så har vi feks en gruppe som heter «vennehjelpen», hvor man kan spørre om alt mulig rart og få hjelp til div ting. Har ingen erfaring med noen av de bilene så kan desverre ikke hjelpe deg! Men du har jo garantert åpent kjøp på babybanden, så du kan jo evnt kjøpe den og prøve, også evnt returnere den igjen regner jeg med
Ayesh Skrevet 11. august 2018 Forfatter #30 Skrevet 11. august 2018 19 minutter siden, Piruette skrev: Nei, tenkte ikke på noe spesifikk gruppe. Men her jeg bor så har vi feks en gruppe som heter «vennehjelpen», hvor man kan spørre om alt mulig rart og få hjelp til div ting. Har ingen erfaring med noen av de bilene så kan desverre ikke hjelpe deg! Men du har jo garantert åpent kjøp på babybanden, så du kan jo evnt kjøpe den og prøve, også evnt returnere den igjen regner jeg med Har man åpent kjøp hvis jeg kjøper fra nettet? Da kan jeg bestille den men åpner ikke pakken enda.får dra til noen av baby butikkene og prøve å sette vognen i bilen. Passer den i bilen så er det perfekt og jeg kan beholde den jeg bestilte. Passer den ikke så retunerer jeg bare. Høres det bra ut??
Minlillelykke Skrevet 11. august 2018 #31 Skrevet 11. august 2018 6 timer siden, Ayesh skrev: Takk akkurat nå har vi volkswagen passat 2006 modell. Men vi har planer om å kjøpe el bil. Blir enten nissan leaf eller kia soul. Kan gå til butikken på mandag for å finne ut om den passer eller ikke. Men problemet er at tilbudet hos babybanden går ut i morgen 🤔 tenkte å spare de 4000 kronene men men tror ikke det går slik jeg har tenkt. Hvilken facebook gruppe mener du? Kia soul har mini baggasjerom. Tviler sterkt på at doningen trailz får plass der. Vi fikk ikke plass til vår emmaljunga. Emmaljugaen gikk akkuratt inn i leafen når vi prøvde den
Ayesh Skrevet 11. august 2018 Forfatter #32 Skrevet 11. august 2018 32 minutter siden, Minlillelykke skrev: Kia soul har mini baggasjerom. Tviler sterkt på at doningen trailz får plass der. Vi fikk ikke plass til vår emmaljunga. Emmaljugaen gikk akkuratt inn i leafen når vi prøvde den Da tror jeg må bare glemme stokke trailz. Selvom jeg har likt den i 11-12 år 🤔 veldig trist😢 kan noen anbefale meg en annen barnevogn som passer til "små" EL biler? Ts
Minlillelykke Skrevet 12. august 2018 #33 Skrevet 12. august 2018 11 timer siden, Ayesh skrev: Da tror jeg må bare glemme stokke trailz. Selvom jeg har likt den i 11-12 år 🤔 veldig trist😢 kan noen anbefale meg en annen barnevogn som passer til "små" EL biler? Ts Babyjogger city premier, emmaljunga nxt og viking er de jeg vet om hvor sittedelen kan vendes. Mulig bugaboo fox blir kompakt også
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #34 Skrevet 12. august 2018 På 11.8.2018 den 5.34, Ayesh skrev: Så kjipt...😣 Vi har planer om å kjøpe el bil. Det blir enten kia soul eller nissan leaf. Mannen min mener at vi vil få plass til stokke trailz men jeg er veldig veldig usikker nå😞😞 Ts Vi har leaf og Stokke trailz. Går kjempefint. Vi får til og med plass til stor og liten koffert i tillegg. Anonymkode: 30505...bd3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #35 Skrevet 12. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har leaf og Stokke trailz. Går kjempefint. Vi får til og med plass til stor og liten koffert i tillegg. Anonymkode: 30505...bd3 Jøss, da må dere vel demontere store deler av vognen for å få plass? Eller har dere den nyeste Leafen? Mulig den er bedre plass i? Anonymkode: 84dca...144
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #36 Skrevet 12. august 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jøss, da må dere vel demontere store deler av vognen for å få plass? Eller har dere den nyeste Leafen? Mulig den er bedre plass i? Anonymkode: 84dca...144 Til vanlig tar vi bare av baggen. Men skal vi ha med koffert tar vi av hjul. De er superlette å klikke på igjen. Vi har leaf fra 2013. Anonymkode: 30505...bd3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #37 Skrevet 12. august 2018 15 timer siden, Ayesh skrev: Da tror jeg må bare glemme stokke trailz. Selvom jeg har likt den i 11-12 år 🤔 veldig trist😢 kan noen anbefale meg en annen barnevogn som passer til "små" EL biler? Ts Tror trailz går i de fleste elbiler altså, er bare kia som har mikroskopisk bagasjerom. Anonymkode: 09272...158
Ayesh Skrevet 12. august 2018 Forfatter #38 Skrevet 12. august 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har leaf og Stokke trailz. Går kjempefint. Vi får til og med plass til stor og liten koffert i tillegg. Anonymkode: 30505...bd3 Er det sant???? Fordi det var en som skrev at hun har nissan leaf men får ikke inn stokke trailz...hvordan får du det til? Den nisaan leaf vi ønsker å kjøpe er fra 2018 tror jeg... Ts
Miss.Wildfox Skrevet 12. august 2018 #39 Skrevet 12. august 2018 Jeg hadde kjøpt vognen på tilbud, passer den ikke kan du selge den uten tap 😊 Sjekk gruppen Barnevogner på Facebook- der er det sikkert noen som vet! Nesten 11.000 medlemmer der. 1
Ayesh Skrevet 12. august 2018 Forfatter #40 Skrevet 12. august 2018 Hei det er ts her...jeg er veldig forvirret nå. Kan dere vær så snill hjelpe meg??stemmer det at babybanden har åpent kjøp?? I dag er det siste dagen av tilbudet på stokke trailz fra 2017. Jeg kommer til å spare 4000 kr hvis jeg bestiller vognen i dag. Jeg skal kjøpe seng og bilsete også så kan bruke de 4000 kronene på seng/bilsete. Hvis jeg bestiller vognen i dag og jeg får den i posten...så kan vi gå å prøvekjøre nissan leaf. Kan ta med bilen til en eller annen barne butikk og sette inn vognen i baggasje rommet for å se om den passer eller ikke. Passer vognen i nissan leaf så beholder jeg den vognen jeg har bestilt ellers retunerer jeg innen 14 dager. Men det er kun hvis babybanden har åpent kjøp!!! Høres det bra ut?? Kan noen gi meg råd?? TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå