Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid 14 dagers angrerett på fjernkjøp i Norge. Med mindre det er spesialtilpasset. Hadde kostet deg ett enkelt klikk på kundeservice i menyen til babybanden for å finne ut av det. Er du virkelig så hjelpesløs? Hadde jo vært mye raskere enn å spørre om det 100 ganger inne på denne tråden. 

Anonymkode: 26f75...566

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alltid 14 dagers angrerett på fjernkjøp i Norge. Med mindre det er spesialtilpasset. Hadde kostet deg ett enkelt klikk på kundeservice i menyen til babybanden for å finne ut av det. Er du virkelig så hjelpesløs? Hadde jo vært mye raskere enn å spørre om det 100 ganger inne på denne tråden. 

Takk for at du svarte. Jeg skrev melding til babybanden på fb og instagram men jeg fikk ingen svar. Skulle ringe dem igår men kundeservice er kun åpent i hverdager. Hvis jeg venter med å ringe til i morgen har tilbudet gått ut

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for hjelpen ☺👍

Men jeg for bare liggedelen for 6500. Ikke sant?

Screenshot_20180812-150311.jpg

Skrevet

Ja, det er kun liggedelen. Men da kan du jo kjøpe sportsdelen brukt på finn.no f.eks 🙂

Nettbutikker skal alltid ha 14 dagers åpent kjøp, med få unntak. Unntak er stort sett forbruksvarer el, og ting som er spesialbestilt (utskrift av bilder f.eks)

Anonymkode: 0dc5a...9e5

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Ayesh skrev:

Takk for at du svarte. Jeg skrev melding til babybanden på fb og instagram men jeg fikk ingen svar. Skulle ringe dem igår men kundeservice er kun åpent i hverdager. Hvis jeg venter med å ringe til i morgen har tilbudet gått ut

Jo, bare hyggelig. Men dette kan ikke være sant? Du har klart å sende de melding på sosiale medier, funnet ut når åpningstider til kundeservice er på telefon, men det har ikke falt deg inn å gå inn på nettsidene og sjekke retur-policy??! 

Men bestill deg vogna i dag du, så har du 14 dager på deg. Vi har også vurdert denne vogna, men de jeg kjenner som har hatt den har ikke vært forbnøyd. Solskjermingen er ubrukelig. Vogna blir liksom ikke like fin eller god når man blir nødt til å kjøpe på ekstra skjerming. Ser absolutt ikke bra ut.

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, bare hyggelig. Men dette kan ikke være sant? Du har klart å sende de melding på sosiale medier, funnet ut når åpningstider til kundeservice er på telefon, men det har ikke falt deg inn å gå inn på nettsidene og sjekke retur-policy??! 

Men bestill deg vogna i dag du, så har du 14 dager på deg. Vi har også vurdert denne vogna, men de jeg kjenner som har hatt den har ikke vært forbnøyd. Solskjermingen er ubrukelig. Vogna blir liksom ikke like fin eller god når man blir nødt til å kjøpe på ekstra skjerming. Ser absolutt ikke bra ut.

Ufff 😞 koster ekstra solskjerming veldig mye? Er det vanskelig å sette den av og på? Setter den man på kun en gang eller må man ta den av og på hver gang man skal slå sammen vogna?

Skrevet

Ts: Vi har leaf, og jeg får ikke plass til trailz i allefall. Kan være brukerfeil og at jeg er talentløs... skal sies at jeg kun har forsøkt en gang på å få vognen inn i leafen.. Har ikke tid til så mye knoting inn og ut av bilen, så kjører stasjonsvognen vår istedenfor..😆

Solskjermen er ikke sååå elendig, den brettes enkelt inn og ut av kalesjen. Jeg har ikke hatt behov for mer solskjerming enn dette, men jeg bor på vestlandet da...

Anonymkode: 84dca...144

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts: Vi har leaf, og jeg får ikke plass til trailz i allefall. Kan være brukerfeil og at jeg er talentløs... skal sies at jeg kun har forsøkt en gang på å få vognen inn i leafen.. Har ikke tid til så mye knoting inn og ut av bilen, så kjører stasjonsvognen vår istedenfor..😆

Solskjermen er ikke sååå elendig, den brettes enkelt inn og ut av kalesjen. Jeg har ikke hatt behov for mer solskjerming enn dette, men jeg bor på vestlandet da...

Takk for at du svarte. Hvilken leaf har dere?er det den som heter nye nissan LEAF, fra 2018

Skrevet
2 timer siden, Ayesh skrev:

Ufff 😞 koster ekstra solskjerming veldig mye? Er det vanskelig å sette den av og på? Setter den man på kun en gang eller må man ta den av og på hver gang man skal slå sammen vogna?

Nei.. Vi kjøpte tinkafu sin. Det er strikk rundt så du drar den bare over. Veldig enkelt. Bare Google «tinkafu solskjerming». Koster ikke så mye. Evnt prøv å kjøp brukt.

Skrevet
1 hour ago, Ayesh said:

Takk for at du svarte. Hvilken leaf har dere?er det den som heter nye nissan LEAF, fra 2018

Vi har 2017 modell, altså ikke den med "nytt" utseende.

Skrevet

Jeg fant dette bilde på finn. Er det mulig å legge sammen vognen på denne måten også?jeg trodde man måtte ta av baggen av fra terrenghjul før kan slå den sammen

Screenshot_20180813-202935.jpg

Anonymkode: bd7b9...e9c

Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg fant dette bilde på finn. Er det mulig å legge sammen vognen på denne måten også?jeg trodde man måtte ta av baggen av fra terrenghjul før kan slå den sammen

Screenshot_20180813-202935.jpg

Anonymkode: bd7b9...e9c

Hva mener du? På det bildet har de tatt av sittedelen og lagt den under det sammenlagte understellet.

Endret av netpuppy
Skrevet
På 10.8.2018 den 13.39, Ayesh skrev:

Hei

Jeg har likt stokke explory/trailz i mange mange år. Og endelig har den tiden kommet for å kjøpe barnevogn. Jeg så på babybanden at stokke trailz 2017 modell er på tilbud for 8000 kroner med sittedel og liggedel og man får kanskje med regntrekk og myggtrekk også. Hvis jeg velger 2018 modell da koster det rundt 12.000 tror jeg.

Det jeg lurer på er:

er det stor forskjell mellom 2017 og 2018 modell? Hvilken burde jeg kjøpe?

Får jeg festet bilsete også på samme terrenghjul?

Tar den mye plass i bilen?

Kan man kun bruke bilsete på terrenghjul om vinteren også? Eller blir det for kaldt? Da tenker jeg at kanskje det ikke er plass til sovepose i bilsete, og det må man ha når man skal ut av bilen...?

Hvor mange kilo klarer sittedelen å tåle?altså hvor gammelt må barnet være til man kan bruke sittedelen?

Hva syns dere om fargen grey melange?jeg ville ha svart

Er det noe annet jeg burde tenke over før jeg går for stokke trailz 2017?

Takk for svar 🥀

Ble det vognkjøp? 😊

Skrevet
7 minutter siden, Pearl2.0 skrev:

Ble det vognkjøp? 😊

Jepp nå har jeg bestilt stokke trailz i blå farge 😍 skal prøvekjøre den bilen vi ønsker å kjøpe og så kan vi legge vognen i bilen for å se om den passer. Ellers retunerer vi vognen tilbake innen 14 dager.

Ts

Skrevet
3 minutter siden, Ayesh skrev:

Jepp nå har jeg bestilt stokke trailz i blå farge 😍 skal prøvekjøre den bilen vi ønsker å kjøpe og så kan vi legge vognen i bilen for å se om den passer. Ellers retunerer vi vognen tilbake innen 14 dager.

Ts

Så bra😊👍 krysser fingrene for at det går bra! Jeg fikk emmaljunga edge inn i bagasjerommet på en golf, og den har mindre bagasjerom enn den dere ser på😉

Skrevet

Det er god plass i vår leaf fra 2017 iallefall, og tror den nye modellen har enda litt større bagasjeplass. Vi har bj City elite da, men har veldig godt plass til den i bagasjerommet. Til sammenligning måtte vi ta av hjulene på den da vi prøvde Kia Soul, så der hadde man aldri fått inn en trailz. Lykke til med vognen og ikke minst evnt bilkjøpet, vår leaf er det beste kjøpet mitt ever. 

Skrevet

litt kjipt at jeg betalte 12000 for under et år siden...

Men kjempe bra vogn! veldig fornøyd!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...