AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #1 Skrevet 10. august 2018 Tips til klær som dere jenter/damer bruker som en mann kan bruke uten at han blir stemplet for det ene eller andre? Jeg har litt lyst til å kle meg litt slik som dere jenter/damer gjør. Nå ser jeg bort i fra både kjoler, skjørt og undertøy, det skal dere få ha for dere selv Har dere noen linker å henvise til så hadde det vært fint. Ja, jeg vil helst ha svar fra dere jenter/damer og ikke minst vil være seriøs. Hilsen 36 år, mann, heterofil og er singel 😄 Anonymkode: ffcf5...08d
eller Skrevet 10. august 2018 #2 Skrevet 10. august 2018 Figurnær lammeullsgenser fra Benetton. Kjøp klær på dameavdelingen. Kvinner kler seg høyst ulikt, både når det gjelder farger og fasong.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #3 Skrevet 10. august 2018 37 minutter siden, eller skrev: Figurnær lammeullsgenser fra Benetton. Kjøp klær på dameavdelingen. Kvinner kler seg høyst ulikt, både når det gjelder farger og fasong. Ts her: Har normal kropp og ikke kulemage pga for mye spising eller er for mye mat, MEN jeg tar i mot tips og gode råd Anonymkode: ffcf5...08d
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #5 Skrevet 10. august 2018 8 minutter siden, eller skrev: Du liker å snakke om temaet, altså? En må få lov til å spørre..bor vi ikke i et fritt land da? Anonymkode: ffcf5...08d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå