Gå til innhold

Bør en mann slippe birdrag hvis han ikke vil ha barn og kvinne ikke vil ta abort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør en mann slippe birdrag hvis han ikke vil ha barn og kvinne ikke vil ta abort?

Anonymkode: 04774...7ac

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gaaad.... Ikke denne diskusjonen igjen! Bitter much?

Anonymkode: 6bf41...d76

• Liker 24
Skrevet

Nei, er man med på leken må man tåle steken ;) Alle vet at sex kan føre til graviditet. Ønsker du ikke barn så beskytt deg!!!

Anonymkode: 9652f...d9a

• Liker 22
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, er man med på leken må man tåle steken ;) Alle vet at sex kan føre til graviditet. Ønsker du ikke barn så beskytt deg!!!

eller ha styr på pikken din å ikke pul på folk du ikke ønsker barn med. 

• Liker 16
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Mannen kan bli lurt av kvinnen.

Men kvinnen skal ha all makt.

• Liker 5
Skrevet

Ja.

• Liker 3
Skrevet

Du gir deg liksom ikke.. Er det vanskelig å forstå at sex mellom en fruktbar mann og kvinne kan føre til befruktning? 

Mann og kvinne puler = mulig graviditet. 

• Liker 15
Skrevet
2 minutter siden, abc123detvardet skrev:

Ja.

Du skjønner heller ikke at sex mellom en fruktbar mann og kvinne kan føre til graviditet?

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Snaskesnusken said:

Du gir deg liksom ikke..

Du må blande meg med en annen, jeg har aldri skrevet om dette før.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må blande meg med en annen, jeg har aldri skrevet om dette før.

Hvorfor opprette ny tråd når det allerede eksisterer en slik tråd?

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, Snaskesnusken said:

Hvorfor opprette ny tråd når det allerede eksisterer en slik tråd?

Jeg er ny her. Den tråden har jeg ikke sett.

Skrevet

Hadde barnet vært en gjenstand, så ja. 

Altså, hadde en kvinne og en mann gjort kjøp av en bil sammen og mannen var full, så burde han sluppet å betale lånebidrsg og dele bilen i hans og hennes ukes om han angret. 

Men fordi barn er et menneske og et uskyldig tredjepart som ikke fortjener å bli forkastet som en bruksting man angrer på, så bør ikke noen far ha angrerett. 

Mors kropp, mor bestemmer om hun vil bli mor. Far bestemmer om han vil stikke den inn og ta risken. 

Anonymkode: 42b78...85d

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er ny her. Den tråden har jeg ikke sett.

Kanskje du kunne svare på ditt eget spørsmål.

Hva mener du?

Anonymkode: 49f5a...f0a

• Liker 2
Skrevet

Feil i overskriften:

Bør barn forørges av sine foreldre?

• Liker 16
Skrevet

Nei, han burde betale et ekstra rasshøl-bidrag til kvinnen og tvangsterliseres på statens regning. 

Anonymkode: e22ca...53b

• Liker 7
Skrevet

Nei.Det bør han ikke og grunnen til det er at når man er voksen nok til å ha sex så vet vi også konsekvensene som kan komme av sex. Vi vet også konsekvensene av å kjøre bil eller gå på glattisen. Uhell og uønsket utfall kan skje! Da må man ta ansvar for det.
Et barn skal ikke lide fordi den ene forelderen ikke vil stå til ansvar for sine handlinger, ja det å ha sex kan faktisk være en livsendrende handling så man bør ikke ha sex uten beskyttelse om man absolutt ikke er klar for barn.
Det tar ikke mange sekundene å ta på seg gummi.

Hva er grunnen til at du mener at en mann bør slippe barnebidrag og at det er ok å la barn og hun som bærer det frem i stikken?
Hva ergrunnen til at du mener at en mann ikke skal måtte ta ansvar for sine handlinger, slik alle andre må?

• Liker 10
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde barnet vært en gjenstand, så ja. 

Altså, hadde en kvinne og en mann gjort kjøp av en bil sammen og mannen var full, så burde han sluppet å betale lånebidrsg og dele bilen i hans og hennes ukes om han angret. 

Men fordi barn er et menneske og et uskyldig tredjepart som ikke fortjener å bli forkastet som en bruksting man angrer på, så bør ikke noen far ha angrerett. 

Mors kropp, mor bestemmer om hun vil bli mor. Far bestemmer om han vil stikke den inn og ta risken. 

Anonymkode: 42b78...85d

Mor bestemmer også om hun vil at far skal stikke den inn og ta risken for barn. Hvorfor skal hun da være den eneste som kan angre seg ved å ta abort? Med din tankegang burde du også være mot abort. Og nei, voldtekt blir selvfølgelig noe helt annet. 

Endret av Traktor
Gjest Stella Rose
Skrevet

Nei, har en mann gjort en kvinne gravid, får han stå til ansvar.

Skrevet
2 minutter siden, Traktor skrev:

Mor bestemmer også om hun vil at far skal stikke den inn og ta risken for barn. Hvorfor skal hun da være den eneste som kan angre seg ved å ta abort? Og nei, voldtekt blir selvfølgelig noe helt annet. 

Fordi et annet menneske ikke kan bestemme at en person skal foreta et inngrep på sin egen kropp. 

Anonymkode: 1efe4...c15

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...