Gjest Kritt Skrevet 10. august 2018 #1 Skrevet 10. august 2018 Om prisen ikke var avgjørende? Og hvilket plagg tenker du å kjøpe? Trenger litt inspirasjon 😊
Wonders Skrevet 10. august 2018 #2 Skrevet 10. august 2018 (endret) Ønsker meg denne kåpen mot høsten. Endret 10. august 2018 av Wonders
Gjest Kritt Skrevet 10. august 2018 #3 Skrevet 10. august 2018 29 minutter siden, Wonders skrev: Ønsker meg denne kåpen mot høsten. Den var flott, men ser litt upraktisk ut. Takk for svar.
Stina234 Skrevet 10. august 2018 #4 Skrevet 10. august 2018 1 time siden, Wonders skrev: Ønsker meg denne kåpen mot høsten. Veldig pen. Hvor fant du den? 1
Perelandra Skrevet 10. august 2018 #5 Skrevet 10. august 2018 Jeg ønsker meg en lilla kjole. Fasongen kan være enkel, men den bør være innsvingt i livet og med lengde til rett over knærne. Ser helst etter ensfarget, men blomstermønsret kan også gå. Jeg finner flere fine på Amazon, men er litt usikker på kvaliteten og størrelsen er på dem.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #6 Skrevet 10. august 2018 6 timer siden, Perelandra skrev: Jeg ønsker meg en lilla kjole. Fasongen kan være enkel, men den bør være innsvingt i livet og med lengde til rett over knærne. Ser helst etter ensfarget, men blomstermønsret kan også gå. Jeg finner flere fine på Amazon, men er litt usikker på kvaliteten og størrelsen er på dem. Elsker nr to fra øverst. Hva heter den? Anonymkode: ab3d6...d0f 2
Perelandra Skrevet 10. august 2018 #7 Skrevet 10. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elsker nr to fra øverst. Hva heter den? Anonymkode: ab3d6...d0f Her er link til den:
Anna Maria Skrevet 10. august 2018 #8 Skrevet 10. august 2018 jeg ønsker meg en rød klassisk ytterkåpe til høst og vinteren i år. Satser på at det blir julegave fra mamma og pappa.. Har svart og lys, rød litt kortere, men vil ha en som er litt lengre enn den jeg har. Elsker rødt og tror det er den fargen jeg også kler best av alle farger. Rødt har alltid vært fargen min. Så må jeg ha noen nye svarte korte støvletter i år også. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #9 Skrevet 10. august 2018 8 minutter siden, Perelandra skrev: Her er link til den: Takk! Har aldri handlet klær derfra før. Er størrelsene som i Norge? Hvordan er det med tollgrensen? Anonymkode: ab3d6...d0f
Perelandra Skrevet 11. august 2018 #10 Skrevet 11. august 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk! Har aldri handlet klær derfra før. Er størrelsene som i Norge? Hvordan er det med tollgrensen? Anonymkode: ab3d6...d0f Jeg vet ikke så mye om klær fra Amazon bortsett fra at de har mange som ser fine ut på nettsida. Det er også derfor jeg skriver at jeg er usikker på kvaliteten og størrelsen. Har bestilt klær derfra bare én gang. Det var et skjørt som er litt stort i størrelsen, men som jeg ellers er godt fornøyd med. Prisen var under tollgrensa på 350, så jeg fikk det rett i postkassa. Hvordan det blir hvis man bestiller over den summen fra Amazon, vet jeg ikke. Det er mulig andre på KG har mer erfaring med å handle klær fra Amazon? Bortsett fra skjørtet, har jeg ellers bare handlet bøker og musikk derfra.
Perelandra Skrevet 11. august 2018 #13 Skrevet 11. august 2018 Ønsker meg denne parkasen fra Gudrun Sjöden, men siden jeg har det jeg trenger av yttertøy, spørs det om jeg kommer til å kjøpe den. I så fall blir det hvis den komme på salg. 1
Gjest hind Skrevet 11. august 2018 #14 Skrevet 11. august 2018 Jeg vet hva jeg ønsker meg men har ikke funnet den enda. Jeg er på leting etter en tykk og varm kremhvit eller lys beige genser med høy hals. Den må ikke ha vid og slapp hals som henger ned over brystet, men en fast og god hals som kan brettes ned, og så må den være så lang at den minst rekker nedenfor rumpa. Prisen spiller ingen rolle hvis jeg finner den rette. Tar gjerne imot tips hvis noen har
Wonders Skrevet 12. august 2018 #15 Skrevet 12. august 2018 På 10.8.2018 den 15.12, Stina234 skrev: Veldig pen. Hvor fant du den? Pinterest.com
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #17 Skrevet 12. august 2018 Jeg ønsker meg en ny kåpe. Finner mye jeg kunne tenkt meg, valgets kval... Her er noen av de jeg vurderer.... https://www.miinto.no/p-918294-maud-fancy-check-coat https://www.miinto.no/p-755441-sort-busnel-marina-kape https://www.miinto.no/p-768278-gronn-rockandblue-kape Anonymkode: 6c653...558
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #18 Skrevet 12. august 2018 Jeg ønsker meg en fin høstoverdel som ikke er stooor, grå cardigan. Anonymkode: f693b...0ad 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #19 Skrevet 12. august 2018 20 timer siden, hind skrev: Jeg vet hva jeg ønsker meg men har ikke funnet den enda. Jeg er på leting etter en tykk og varm kremhvit eller lys beige genser med høy hals. Den må ikke ha vid og slapp hals som henger ned over brystet, men en fast og god hals som kan brettes ned, og så må den være så lang at den minst rekker nedenfor rumpa. Prisen spiller ingen rolle hvis jeg finner den rette. Tar gjerne imot tips hvis noen har Kjøpte en beige genser med hals på bonprix som jeg er veldig fornøyd med. Se hva de har der du. Anonymkode: f76e9...fba
AnonymBruker Skrevet 13. august 2018 #20 Skrevet 13. august 2018 Planen er ny parkas i år, så det ønsker jeg meg og er på let etter. Anonymkode: e2bc2...3d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå