Alvildeivf Skrevet 10. august 2018 #1 Skrevet 10. august 2018 9 dager etter inseminering privat, har jeg endelig fått time offentlig. Dvs at jeg ikke kan ha undersøkelse. Bør jeg ringe å si fra på forhånd, eller bare informere de på selve timen. Er jo kun rundt 20% sjanse for at jeg er gravid. Grunnen til privat er lange køer offentlig, og fikk beskjed fra min gyn at jeg ikke burde vente.. (lave eggreserver) Har hørt første timen uansett kun er undersøkelse og samtale før man igjen kommer på videre venteliste ☺️ Noen som gjør/har gjort det samme ?
Juni15 Skrevet 10. august 2018 #2 Skrevet 10. august 2018 Vil tro de gjør en rask UL, bortsett fra det får du info om hvordan de mener du skal bli behandlet. Så lenge det ikke er «farlig» med en UL så tidlig, hadde jeg bare kjørt på. Gjetter på at de blir litt sure, men 1
Alvildeivf Skrevet 10. august 2018 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2018 1 time siden, Juni15 skrev: Vil tro de gjør en rask UL, bortsett fra det får du info om hvordan de mener du skal bli behandlet. Så lenge det ikke er «farlig» med en UL så tidlig, hadde jeg bare kjørt på. Gjetter på at de blir litt sure, men Ja, jeg gjorde bare som gynekologen min sa. At jeg ikke burde vente på ventelisten. Heller starte privat. Man har jo rett på hjelp så lenge man ikke har barn fra før ☺️ Jeg aner ikke om det er farlig eller ikke jeg ?!
Juni15 Skrevet 11. august 2018 #4 Skrevet 11. august 2018 11 timer siden, Alvildeivf skrev: Ja, jeg gjorde bare som gynekologen min sa. At jeg ikke burde vente på ventelisten. Heller starte privat. Man har jo rett på hjelp så lenge man ikke har barn fra før ☺️ Jeg aner ikke om det er farlig eller ikke jeg ?! Ta kontakt med klinikken for å undersøke i forhold til ultralyd. Tror det burde gå fint egentlig 1
FrøkenFru Skrevet 11. august 2018 #5 Skrevet 11. august 2018 Ta en telefon til klinkikken "Hei, jeg har dessverre ikke muligheten til å komme den dagen, har dere en time uken etter?" Problem løst, innen da vet du om insemineringen sitter eller ikke og du slipper å bruke timen noen andre kunne ha benyttet dersom insemineringen gir deg positiv test.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå