Gå til innhold

Silikon

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Jente30

Jeg skal legge inn silikon til høsten, og har vært på Colosseumsklinikken for konsultasjon. Grunnen til at jeg gjør dette er fordi jeg er nå 30 år, ammet to barn og har kun to hengende brystvorter igjen. Ikke noe vakkert syn. Gjør dette kun for egen del!!! Mannen min synes det er mye penger, men skjønner meg når han vet hvordan jeg så ut før jeg fikk barn. Grunnen til at jeg legger inn dette her er at jeg er usikker på hvor mye silikon jeg skal legge inn. Jeg ønsker ikke stooooore bryster, men å ha bryster! Ikke to hengende brystvorter. Jeg er 1.60 og veier ca 59 kg. Når jeg var på konsultasjon så foreslo han 300g!!! Og sa at jeg kunne ha 340g også. Men det høres veeeeldig mye ut. Han sa at det var stor forskjell på person til person om hva som så naturlig ut. Men jeg synes at det høres veldig mye ut. Er det noen her som har lagt inn silikon, og vet sånn ca hva som gir en full B-cup for meg som idag er liten A?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke selv, men har en venninne som har. Hun har omtrent samme høyde og vekt som deg, og hun la inn 250 g. Hun er (godt og vel) en b-cup nå, og hun hadde bare såvidt antydninger til pupper før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal legge inn silikon til høsten' date=' og har vært på Colosseumsklinikken for konsultasjon. Grunnen til at jeg gjør dette er fordi jeg er nå 30 år, ammet to barn og har kun to hengende brystvorter igjen. Ikke noe vakkert syn. Gjør dette kun for egen del!!! Mannen min synes det er mye penger, men skjønner meg når han vet hvordan jeg så ut før jeg fikk barn. Grunnen til at jeg legger inn dette her er at jeg er usikker på hvor mye silikon jeg skal legge inn. Jeg ønsker ikke stooooore bryster, men å ha bryster! Ikke to hengende brystvorter. Jeg er 1.60 og veier ca 59 kg. Når jeg var på konsultasjon så foreslo han 300g!!! Og sa at jeg kunne ha 340g også. Men det høres veeeeldig mye ut. Han sa at det var stor forskjell på person til person om hva som så naturlig ut. Men jeg synes at det høres veldig mye ut. Er det noen her som har lagt inn silikon, og vet sånn ca hva som gir en full B-cup for meg som idag er liten A?[/quote']

Hei!

Jeg tror du kommer til å bli kjempefornøyd med 300 gr! Din kirurg har rett. implantater ser forskjellige ut fra person til person. Man kan ha lik høyde, vekt, og implantat, allikevel ser implantatene forskjellige ut. Implantater ser også mindre ut enn naturlige bryster. Dersom du vil ha en B-cup, vil du se ut som en A-cup med klær på. Dersom du har lyst å se ut som en B-cup i klær, bør du satse på en C-cup. Det tror jeg du vil klare å få med 300 gr. Ikke la tallene skremme deg. De blir ikke store meloner uansett. Da må du opp i 600-700 gr...

Les i dagboken min m/ implantinfo. der finner du veldig masse viktig og nyttig informasjon!

Klem,

CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror som de sier over her at det varierer veldig fra person til person.. Jeg selv var en liten B-og la inn 200 gr, nå er jeg "liten/passe stor" C.. :wink:

Men jeg er del del større enn deg da.. ca 170 høy og 72 kg.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Legen vet best!! De har sett og gjort dette så mange ganger før at de er best skikket til å ta avgjørelse på hvor mye de skal legge inn basert på hva du gir uttrykk for at du vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...