AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #1 Skrevet 10. august 2018 Hei! Etter jeg sluttet på p pillen har jeg blitt plaget med cyste(r) på høyre side hver syklus . Kommer rundt eggløsning og har vondt frem til menstruasjonen er overstått . Var på GU i juni der de så konturene til en sprukket cyste på høyre eggstokk, så kjenner igjen smertene og symptomene . Er etter eggløsning nå og hadde igår sinnsykt vondt ved samleie så måtte avbryte. Legen tar meg ikke på alvor og sier bare det ikke er farlig «og jeg vet jo hva det er». Men veldig redd for det skal påvirke mine sjanser til å bli gravid og vil gjerne vite HVORFOR de oppstår . Er det noen andre som har/har hatt det lignende og vil fortelle om sine erfaringer ? Anonymkode: c1122...d75
Måbarefåsiat... Skrevet 10. august 2018 #2 Skrevet 10. august 2018 Høres ut som endometriose og det er dritvondt når cyster sprekker. Det er jo greit å vite hva det er, men jeg er ikke lege. Jeg hadde byttet lege, denne virker ikke ta deg på alvor.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #3 Skrevet 10. august 2018 Jeg tenker også endometriose. Anonymkode: 13f39...65a
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #4 Skrevet 10. august 2018 Æsj det reduserer vel sjansene for å bli gravid og...? Anonymkode: c1122...d75
Alvildeivf Skrevet 11. august 2018 #5 Skrevet 11. august 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Æsj det reduserer vel sjansene for å bli gravid og...? Anonymkode: c1122...d75 Be om henvisning til gynekolog istedenfor, de vet hva de driver med ☺️
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #6 Skrevet 11. august 2018 1 time siden, Alvildeivf skrev: Be om henvisning til gynekolog istedenfor, de vet hva de driver med ☺️ Ja jeg skal til legen på mandag , så håper jeg får henvisning da . Anonymkode: c1122...d75 1
Alvildeivf Skrevet 11. august 2018 #7 Skrevet 11. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg skal til legen på mandag , så håper jeg får henvisning da . Anonymkode: c1122...d75 Ikke håp! Si du SKAL ha henvisning, ferdig snakka 👌🏽👌🏽
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå