Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du opplevd å bli tatt for å være for beruset, f. eks da du skulle inn på et utested? Eller blitt tatt for å være påvirket ved andre anledninger?

Anonymkode: 634b2...54d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg er ei boblende skrulle. Var omtrent avholds til jeg bikket 27 år. Flere ganger jeg ikke hadde drukket en dråpe og vaktene bare ville leke tøffe. Det var inntil de innså jeg faktisk bare var ei skrullete danseløve, og de slapp meg inn. 

giphy.gif

• Liker 1
Skrevet

Jeg er snodig avogtil. Var på en brettspillturnering og kom i snakk med en guttegjeng. Han ene spurte hva jeg gikk på og om han kunne få litt, "Jeg og vil være på det hun er på".

Jeg var sløv i talen og sikkert våt i øya, og veldig rett frem i ting jeg sa, uten mimikk. Nei jeg er ikke rusa, jeg er likegyldig og nummen🙂🙂🙂🙂

Anonymkode: 56eb6...af8

Skrevet

Var en gang jeg fikk beskjed om at jeg nok måtte ta meg en runde. Var klin edru og var sjåfør den kvelden :) Vi gikk et annet sted :) 

Anonymkode: 9f016...24a

Gjest Stella Rose
Skrevet

Nei, blir ikke tatt for å være full når jeg er full engang :fnise:

Skrevet

Jeg har blitt nektet et par ganger pga mine små pupiller. De sa at jeg hadde brukt narkotika (husker ikke hvilket stoff) og jeg ble avvist. Jeg har små pupiller pga kraftig laserbehandling å øynene i midten av 1980-årene. Jeg fikk en attest hos øyelegen, der det stod at jeg hadde naturlige, små pupiller. Da slapp jeg inn under tvil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...