Gå til innhold

Store pupper vs stor rumpe?

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stor rumpe eller liten rumpe, store pupper eller små pupper, fungerer bra så lenge hun er glad i sex.

Men hvis hun har slapp mage og er utrent da er løpet kjørt. Uaktuelt rett og slett.

Anonymkode: b6fa8...1a2

Så utrent er turn off? 

Anonymkode: 4f2c1...5d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 hours ago, NO haters please said:

Jeg er en puppemann, men det jeg liker aller mest er et pent ansikt

Glad dere også finnes :) får inntrykk av at menn driter i ansiktet så lenge hun har store pupper eller hummer-rumpe. 

Anonymkode: b8a0d...722

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kvinner har større rumpe/hofter og større pupper enn de fleste menn. Forskjellen tenner meg fordi jeg er heterofil mann.

Dere som tenner på jenter med «guttekropp» dyrker et bilde skapt av homoseksuelle designere.

De fleste menn, meg selv inkludert har smalere hofter og bredere skuldre enn jenter flest og jeg velger å tro at dette er fysiologiske forskjeller de fleste kvinner setter pris på de også.

At du mener å vite at jeg «er utrolig enkel asså» basert på mitt innlegg og din feiltolkning av dette sier kanskje mere om meg enn om deg 😁

Anonymkode: 748bf...456

Jeg er kvinne og må si meg enig med deg. En kvinne kan godt ha små pupper og likevel se kvinnelig ut. Men har hun liten rumpe og smale hofter, ser hun mer guttete ut. 

Går ikke an å sammenligne med muskler eller penis. Man må sammenligne med hofter og rumpe. En mann med brede hofter og stor rumpe, ser mindre maskulin ut.

Hips don’t lie!

Anonymkode: 5fe66...685

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er kvinne og må si meg enig med deg. En kvinne kan godt ha små pupper og likevel se kvinnelig ut. Men har hun liten rumpe og smale hofter, ser hun mer guttete ut. 

Går ikke an å sammenligne med muskler eller penis. Man må sammenligne med hofter og rumpe. En mann med brede hofter og stor rumpe, ser mindre maskulin ut.

Hips don’t lie!

Kvinner med liten rumpe har ofte en sammenheng med lite fett, altså slanke damer. Jeg hadde stor rumpe da jeg var lubben i tenårene, den ble naturligvis mindre da jeg slanket meg. Vil heller ha den slanke kroppen jeg har nå med liten rumpe enn feit med stor rumpe. (Ikke alle har genetikken til å være tynn med stor rumpe). 

• Liker 1
Skrevet

Eksen min er sykt puppefyr ihvertfall 😂 Han liker de store, rumpa ikke like viktig. Han holdt litt på med ei med ingen pupper for en stund siden, men han dumpa henne og sa at han ikke klarte å tenne skikkelig på henne pga det. Så det fins faktisk veldig overfladiske menn 😱

Anonymkode: 442b6...136

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner med liten rumpe har ofte en sammenheng med lite fett, altså slanke damer. Jeg hadde stor rumpe da jeg var lubben i tenårene, den ble naturligvis mindre da jeg slanket meg. Vil heller ha den slanke kroppen jeg har nå med liten rumpe enn feit med stor rumpe. (Ikke alle har genetikken til å være tynn med stor rumpe). 

Både som slank og som mindre slank har kvinner bredere hofter og større rumpe enn hva menn har. 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenner dere aller mest av, og hvorfor?

Anonymkode: 6a340...a6a

Visuelt: store pupper. Men det må være ekte, gjerne med synlig kløft. Kan sette meg helt ut i hverdagslige situasjoner, kan tendere til å bli pinlig.

I en seksuell situasjon: stor rumpe (men ikke større enn at jeg kan favne rundt denn) Deilig å ha et godt tak å holde fast i.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Både som slank og som mindre slank har kvinner bredere hofter og større rumpe enn hva menn har. 

Hofter ja, men fyldige rumper er det mange menn som har, spesielt når de ikke er tenåringer lenger. 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenner dere aller mest av, og hvorfor?

Anonymkode: 6a340...a6a

Ja takk begge deler når det er proposjonalt med kroppen. 

Slanke jenter kler ikke store pupper og stor rompe. Frodige jenter kan kle store pupper og store romper.

• Liker 1
Skrevet

Aldri skjønt hvorfor en tynn/smal jente skal defineres som guttete.

Synes det er en latterlig måte å se på kvinnekroppen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...