Gå til innhold

Store pupper vs stor rumpe?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenner dere aller mest av, og hvorfor?

Anonymkode: 6a340...a6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rumpe. Sikkert fordi de diggeste damene jeg har opplevd hadde litt stor rumpe og markerte hofter. Mens de med store pupper var mindre spennende å ha sex med. Så en slags tilfeldig programmering kan man kanskje si. 

Skrevet
2 minutter siden, Resignert skrev:

Rumpe. Sikkert fordi de diggeste damene jeg har opplevd hadde litt stor rumpe og markerte hofter. Mens de med store pupper var mindre spennende å ha sex med. Så en slags tilfeldig programmering kan man kanskje si. 

Det er det jeg tror de fleste menn foretrekker. 

Anonymkode: 6a340...a6a

Skrevet

Foretrekker både små pupper og liten rumpe. Ikke at det er veldig viktig for meg. har vært sammen med både damer med stor rumpe og store pupper og har da likt både rumpa og puppene. 

Anonymkode: 820d7...70d

• Liker 2
Skrevet

Det relevante spørsmålet er, kan hun lage mat?

• Liker 7
Skrevet

Stor rumpe....definitivt!

Anonymkode: 748bf...456

Skrevet

Ingen av delene bør være veldig store, men litt over snittet store, faste pupper er og blir vanvittig deilig.

Anonymkode: 3ddcb...a11

• Liker 1
Skrevet

Stor rumpe eller liten rumpe, store pupper eller små pupper, fungerer bra så lenge hun er glad i sex.

Men hvis hun har slapp mage og er utrent da er løpet kjørt. Uaktuelt rett og slett.

Anonymkode: b6fa8...1a2

Skrevet

Foretrekker begge deler små, men hvis noen av de må være store blir det puppene. Liker absolutt ikke store rumper.

Anonymkode: 25764...0c3

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foretrekker begge deler små, men hvis noen av de må være store blir det puppene. Liker absolutt ikke store rumper.

Du liker egentlig gutter med andre ord? 😁

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, motoverføring dette eller? Kutt ut.

• Liker 2
Skrevet

Stor mus.. 

Anonymkode: e6f8a...5fb

Skrevet

Liker best svære runde pupper uten sagg i. Gjerne silikonpupper.

Anonymkode: 1f422...e1b

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stor mus.. 

Anonymkode: e6f8a...5fb

Helt enig. Rått på en dame med slank og fit kropp. 

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, motoverføring dette eller? Kutt ut.

Alle er helt Kardashian i hodet for tiden. Liten rumpe er helt greit. Ikke trash tv rumper.

Anonymkode: 1035e...0a8

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaha..Så det er kun stor rumpe og store pupper som er definasjonen på en kvinne for deg? Har hun ikke det så er det en gutt?
Og liker man ikke rumper og pupper så er man homofil?
Da må jeg si det er mange "damer" ute å går, for de færreste menn kan defineres av Hulken muskler og kjempepenis! Og har de ikke det så er de jo "jenter" da etter din logikk. Hahaha mange "lesbiske" her i verden da, fordi oss helt normale kvinner faktisk foretrekker helt normale menn. Det er også helt normalt å være kvinne uten former og å være mann som faller for kvinnen og ikke formene. Du virker utrolig enkel altså

Anonymkode: c511a...c1f

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaha..Så det er kun stor rumpe og store pupper som er definasjonen på en kvinne for deg? Har hun ikke det så er det en gutt?
Og liker man ikke rumper og pupper så er man homofil?
Da må jeg si det er mange "damer" ute å går, for de færreste menn kan defineres av Hulken muskler og kjempepenis! Og har de ikke det så er de jo "jenter" da etter din logikk. Hahaha mange "lesbiske" her i verden da, fordi oss helt normale kvinner faktisk foretrekker helt normale menn. Det er også helt normalt å være kvinne uten former og å være mann som faller for kvinnen og ikke formene. Du virker utrolig enkel altså

Anonymkode: c511a...c1f

Ja, kvinner har større rumpe/hofter og større pupper enn de fleste menn. Forskjellen tenner meg fordi jeg er heterofil mann.

Dere som tenner på jenter med «guttekropp» dyrker et bilde skapt av homoseksuelle designere.

De fleste menn, meg selv inkludert har smalere hofter og bredere skuldre enn jenter flest og jeg velger å tro at dette er fysiologiske forskjeller de fleste kvinner setter pris på de også.

At du mener å vite at jeg «er utrolig enkel asså» basert på mitt innlegg og din feiltolkning av dette sier kanskje mere om meg enn om deg 😁

• Liker 1
Skrevet

Bør vel ikke være homofil fordi man foretrekker smale hofter, flat rumpe og en B-cup fremfor gigantrumper og H-cup...

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bør vel ikke være homofil fordi man foretrekker smale hofter, flat rumpe og en B-cup fremfor gigantrumper og H-cup...

Finnes det noen som liker flat rumpe? 🤨

Skrevet

Jeg er en puppemann, men det jeg liker aller mest er et pent ansikt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...