martineb Skrevet 9. august 2018 #1 Skrevet 9. august 2018 Hvor ofte får du og partner orgasme samtidig ved samleie?
Resignert Skrevet 9. august 2018 #2 Skrevet 9. august 2018 Omtrent hver skuddårsdag, med nåværende partner.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #4 Skrevet 10. august 2018 Har opplevd samtidig orgasme flere ganger under samleie og kan få det til så å si hver gang, men vi har konkludert med at det er oppskrytt og at vi da faktisk motarbeider hverandre (begge gjør det som er best for seg selv idet orgasmen kommer) Nå har vi full fokus på hennes orgasme først og deretter hans. Vi synes det gir sterkere og mere langvarige orgasmer. Hun bruker av og til å lure til seg en ekstraorgasme når han kommer fordi hun synes det er så godt at han har det så godt 😃 Anonymkode: a8ceb...8bc
Gjest Dævendøtte Skrevet 10. august 2018 #5 Skrevet 10. august 2018 7 timer siden, martineb skrev: Hvor ofte får du og partner orgasme samtidig ved samleie? Når vi ønsker, så vi får det til. Men det blir ikke ofte, siden vi liker å få orgasmene på andre måter
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #6 Skrevet 10. august 2018 Hver gang. Vi kjenner hverandre så godt at det skjer naturlig, vi trenger ikke streve for å få det til. Anonymkode: e8ba2...1d0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #7 Skrevet 10. august 2018 Det har aldri skjedd, men så får jeg ikke orgasme særlig lett heller.. Anonymkode: 70908...343
martineb Skrevet 10. august 2018 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2018 47 minutter siden, Dævendøtte skrev: Når vi ønsker, så vi får det til. Men det blir ikke ofte, siden vi liker å få orgasmene på andre måter Med oralsex?
Gjest Dævendøtte Skrevet 10. august 2018 #9 Skrevet 10. august 2018 Akkurat nå, martineb skrev: Med oralsex? Feks.. eller alt annet. Først ham og så meg. Og når jeg tenker meg om, så får vi på en måte orgasme samtidig flere ganger, men da ikke under samleie.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå