Gå til innhold

Tre hunder og flere hunder i samme hus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen forklare hvordan det er å leve med flere hunder enn tre hunder i samme hus?

Anonymkode: b47aa...1ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse kjærlighet!! Evig lek!! Nesten alltid en som ikke sitter stille, og det fører til et hjem som aldri er i ro - på en positiv måte. 

Litt mer styr når det skal stelles med hundene, slik som kloklipp, børsting, tannpuss osv, men å gå tur gjør man jo med alle i samme slengen, så der er det ikke noe forskjell slik som mange tror 😊 

Vi startet med en hund, har nå 3 stk her fast og ei som bor her litt nå og da, siden hun bor mest hos foreldrene mine. Kunne aldri tenkt meg å gå tilbake til bare 1 hund. Tenk så kjedelig for den ene hunden å bare være alene uten mulighet for noen som kan leke med h*n. Vil påstå at dess flere vi har fått, jo lykkeligere er hundene 🐶

Vi har bare selskapshunder, slik at det ikke er store raser det er snakk om 😊

Anonymkode: ab9e3...921

Skrevet

Det totale marerittet. Helt seriøst!

Anonymkode: 4553e...dbe

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt mer styr når det skal stelles med hundene, slik som kloklipp, børsting, tannpuss osv, men å gå tur gjør man jo med alle i samme slengen, så der er det ikke noe forskjell slik som mange tror 😊 

Det kommer vel an på, jeg synes det var mye mer stress å gå tur med to mellomstore hunder enn en. Man må jo også gå seperate turer med dem innimellom, for å trene og jobbe med dem. Kloklipp er uansett fort gjort, men aktivisering/trening blir noen timer hver dag. 

Anonymkode: 8e17a...6b8

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer vel an på, jeg synes det var mye mer stress å gå tur med to mellomstore hunder enn en. Man må jo også gå seperate turer med dem innimellom, for å trene og jobbe med dem. Kloklipp er uansett fort gjort, men aktivisering/trening blir noen timer hver dag. 

Anonymkode: 8e17a...6b8

Spørs om du er alene om hundene eller ikke. Her får hundene gå en 5-10 min tur tidlig på morgenen før samboer skal på jobb(vi bruker bare ett bånd med 3 utstikker), så er de ute i inngjerdet område så fort jeg står opp og trives der noen timer før vi igjen går en tur som ikke er mye lenger enn 10 min.. På kvelden derimot får de en tur på 30min-1time hver kveld, kommer an på været også selvfølgelig. Ingen av de vil ut når det er regn eller alt for kaldt.. De pleier altså å gå 3-4 småturer og 1 langtur om dagen 😊 Og det er ikke noe stress for oss, vi koser oss med det 😊

Skrevet

Det kommer an på hvor store hundene er, hvor veloppdragne/avbalanserte de er, og hvor godt de går sammen. 

Anonymkode: 95870...35d

• Liker 1
Skrevet
På 10.8.2018 den 15.56, AnonymBruker skrev:

Spørs om du er alene om hundene eller ikke. Her får hundene gå en 5-10 min tur tidlig på morgenen før samboer skal på jobb(vi bruker bare ett bånd med 3 utstikker), så er de ute i inngjerdet område så fort jeg står opp og trives der noen timer før vi igjen går en tur som ikke er mye lenger enn 10 min.. På kvelden derimot får de en tur på 30min-1time hver kveld, kommer an på været også selvfølgelig. Ingen av de vil ut når det er regn eller alt for kaldt.. De pleier altså å gå 3-4 småturer og 1 langtur om dagen 😊 Og det er ikke noe stress for oss, vi koser oss med det 😊

Hva slags rase har du?

Anonymkode: 239ae...4f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...