Scaramouche Skrevet 10. mars 2005 #1 Skrevet 10. mars 2005 Altså dette virker sikkert som et teit spørsmål. Men spørsmålet er mest til de som har vært sammen en stund. Pleier dere alltid å få "heikyss", nattakyss, osv. hver dag? Jeg og typen pleide alltid å kysse masse før (namnam! ) men i dag gikk han å la seg, og jeg kom på at vi har ikke kysset en eneste gang! hjelp! Dette må nok jobbes med ja
Gjest Revenka Skrevet 10. mars 2005 #2 Skrevet 10. mars 2005 vi kysser alltid morgen, natta og hade og hei.. tihi.. jeg elsker å kysse!
Nella Skrevet 10. mars 2005 #3 Skrevet 10. mars 2005 Vi kysser masse. Samme som revenka og litt til tenker jeg
Hu i Svingen Skrevet 10. mars 2005 #4 Skrevet 10. mars 2005 Mest mulig Kysset sjelden med eksen, bare sånne nusser (utenom sex), og dit vil jeg ikke igjen! Å kysse er ufattelig digg, og absolutt undervurdert. Finnes få midler som er bedre til å formidle følelser... Yummy! :-)
Annie Skrevet 11. mars 2005 #5 Skrevet 11. mars 2005 Sambo liker dessverre ikke å kysse, så jeg har kysseabstinenser!
BayliZ Skrevet 11. mars 2005 #6 Skrevet 11. mars 2005 Vi er begge avhengig av å gi hverandre kyss når vi våkner, legger oss og hvis en av oss skal avsted til noe. Utover dette kysser vi ikke så veldig mye. Kanskje vi kunne kysset litt mer etter mitt ønske, men jeg har også vært sammen en som skulle kysse hele tiden og da holdt jeg på å klikke
Suzy Skrevet 11. mars 2005 #7 Skrevet 11. mars 2005 Kysser når jeg kommer hjem, når jeg går, når han kommer hjem, når vi legger oss for å sove, når jeg føler for det, når middagen var god, når han, eller jeg har laget kaffe, når det var et morsomt program på tv, når han setter seg i den andre sofaen, når han kommer og setter seg i sofaen med meg, når jeg lager mat, når han lager mat, når vi er på butikken, når han har lest avisen, når han lager frokost til meg, når vi hører en fin sang, når han er morsom, når jeg er morsom, når han har vært borte lenge, når vi skal ha sex, når vi har hatt sex, når jeg baker, når jeg kikker i kjøleskapet...... Ganske ofte tyder det på.... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #8 Skrevet 11. mars 2005 Har vært gift i ett år og det er lenge siden vi sluttet å kysse ordentlig. Går mest i tørre små kyss og ikke så ofte heller. Kan ikke si at jeg liker utviklingen. Tror vi begge savner det, men ingen av oss gidder å ta oss skikkelig sammen....typisk
Barbie Skrevet 11. mars 2005 #9 Skrevet 11. mars 2005 Vi er sammen på 5'te året, og har sluttet med dype kyss for lenge siden. Vi kysser flere ganger om dagen, men aldri tungekyss. Vet ikke hvorfor, men det har bare blitt sånn.
Gjest Bhsiltsk Skrevet 11. mars 2005 #10 Skrevet 11. mars 2005 Sammen på sjette året. Vi nusser masse, men de dype tungekyssene sparer vi til spesielle anledninger
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #12 Skrevet 11. mars 2005 Jeg liker ikke kyssing så godt, men mannen min vil ha noen dype sug innimellom. Foretrekker en god klem fremfor småkyss.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #13 Skrevet 11. mars 2005 Jo lengere vi har vært sammen jo mer kysser vi. Ligner litt på Suzys beskrivelse pluss masse gode koser :-) .
Ciara Skrevet 11. mars 2005 #14 Skrevet 11. mars 2005 Her er det kyssing hele tiden! Kyssing når vi møter hverandre, kommer hjem fra jobb, når vi går forbi hverandre i leiligheten, før vi sovner, når vi våkner... Kort sagt nærmest hele tiden! Og masse gode klemmer, som jeg også setter stor pris på. Kos er suverent!
Potetskrell Skrevet 11. mars 2005 #15 Skrevet 11. mars 2005 Nei vi gjør ikke det. Jeg har litt problemer med tungekyss og Hr. Potet syns små,tørre kyss er så kjedelig, så da....
Gjest SumoBryter Skrevet 11. mars 2005 #16 Skrevet 11. mars 2005 Det varierer. Nå har vi vært forkjølede og syke tur etter tur så det har blitt lite kyssing i det siste :-( Savner det.
Gjest the imp Skrevet 11. mars 2005 #18 Skrevet 11. mars 2005 Vi kysser masse. Om morgenen når vi våkner, hvis vi våkner om natta, før en av oss går noe sted, når vi møtes igjen, når vi har sex, når vi sitter og ser på film/tv, før vi skal legge oss, osv. Kunne fortsette i evigheter. Har ikke kunnet kysse på 1 uke nå(han har munnsår), og jeg tror jeg blir gal. Hadde han enda vært bortreist, men å ikke kunne kysse i alle de situasjonene det er naturlig å kysse er helt grusomt.
Gjest gjest1 Skrevet 11. mars 2005 #19 Skrevet 11. mars 2005 Vi kysser masse. Alltid før vi legger oss, alltid når en av oss kommer hjem eller når en av oss drar. De dypeste tungekyssene er kanskje ikke dagligdags men vi kysser mye og det er jeg veldig glad for. Vi har vært sammen i drøyt 3 år.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #20 Skrevet 11. mars 2005 Min mann er typisk nordmann, så det blir dessverre lite klem, kyss og kos. Nordmenn er kjedelige sports-seere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå