AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #1 Skrevet 9. august 2018 Har du blitt stoppet i kontroll langs veien før? Hvis svaret er ja, hvor mange ganger? Hva slags type kontroll dreiet det seg om? Noen form for reaksjon? Hvor lenge har du hatt lappen? Anonymkode: c85ee...297
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #2 Skrevet 9. august 2018 Kun alkoholkontroll. Hadde hatt lappen over 15 år før den første kontrollen! Selvsagt ingen reaksjon, kjører ikke i påvirket tilstand. Anonymkode: 4a2d0...934
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #3 Skrevet 9. august 2018 Aldri, har hatt lappen i 8 år. Anonymkode: 569d9...b85
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #4 Skrevet 9. august 2018 Har blitt stoppet i både alkohol-kontroll og teknisk kontroll, ca to-tre ganger på hver. Har hatt førerkort i ca 30 år. Anonymkode: 765aa...e0b
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #5 Skrevet 9. august 2018 Stoppet i promillekontroll en gang, noen få uker etter at jeg hadde fått lappen, for 23 år siden. Anonymkode: 32384...213
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #6 Skrevet 9. august 2018 Mange ganger. Både rutinekontroll der de vil se vognkort/førerkort og promillekontroll. Har også blitt stoppet på E6 om natten, da de har sperret veien og stopper alle, men da er det også sjekk av førerkort og lysing inn i bilen, regner med at de leter etter noen. Anonymkode: df4e1...305
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #7 Skrevet 9. august 2018 Ja mange ganger. Har hatt lappen i 7 år og blitt stoppet 6 ganger tror jeg. Litt ulike ting men både vegvesenet og politiet. Ingenting har skjedd siden alt har vært på stell for min del. Jeg bor i tillegg rett ved et typisk sted for kontroller(en liten "rasteplass" for lastebil og snuplass. Anonymkode: e282a...673
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #8 Skrevet 9. august 2018 Hatt lappen i fem år snart. Stoppet tre ganger i promillekontroll. Anonymkode: e7212...a30
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 9. august 2018 #9 Skrevet 9. august 2018 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Kvartz Skrevet 9. august 2018 #10 Skrevet 9. august 2018 Har blitt stoppet 3 ganger, en gang med bil i promillekontroll, to ganger med snøscooter for kontroll av førerkort og vognkort og kjøring utfor løype. Ingen reaksjoner.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #11 Skrevet 9. august 2018 Har hatt lappen i 19 år, har blitt stoppet 2 ganger i rutinekontroll. Jeg har alt på stell, så det er helt ok Anonymkode: 82ae9...b0e
BMW 5-serie 535D Skrevet 9. august 2018 #12 Skrevet 9. august 2018 (endret) Hatt lappen siden jeg var 20. Stoppet 5 ganger totalt. 3 ganger vanlig rutinekontroll med førerkort og vognkort og 2 ganger alkoholkontroll. Ingen reaksjon noen av gangene Endret 9. august 2018 av Subaru xv 95
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #13 Skrevet 9. august 2018 En gang, bilbeltekontroll og sjekk av piggdekkoblat. Alt gikk bra. Hadde hatt lappen i 5,5 år ca. Min mann ble stoppet en gang, da han var på vei hjem etter å ha besøkt meg på sykehus over midnatt mens sykkel-vm var i Bergen. Terrormistenkt? Ble tatt av sivilbil og fikk åtte prikker og 7800 kr i bot da jeg kjørte for fort noen mnd etter jeg fikk lappen. Anonymkode: caed1...d66
The Kitten Skrevet 9. august 2018 #14 Skrevet 9. august 2018 Førerkortkontroll, to uker etter at jeg fikk lappen. Første og eneste gang jeg har blitt stoppet i kontroll siden jeg fikk den for 10 år siden.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #15 Skrevet 9. august 2018 Har blitt stoppet av vegvesen en gang pga manglende ting. Slapp og betale da bilen havarerte rett etterpå. Har også blitt stoppet i vanlig kontroll av politi med og uten alkotest. Ei gang glemte jeg meg og kjørte i kollektiv felt før kl 9 og ble stoppet, i tillegg lå lommebok igjen på jobben fra dagen før. Fikk en advarsel og fikk kjøre videre til jobb. Politiet lo bare av meg. De er ofte innom der jeg jobber, så sa de måtte bare komme innom for å det bekreftet. Har lært kjøreregler nå og har bilen i god stand. Anonymkode: b940a...9e9
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #16 Skrevet 9. august 2018 Promillekontroll 2 ganger. Kontroll av lysene 1 gang. Har hatt førerkort i nesten 30 år. Anonymkode: 05507...2ba
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 9. august 2018 #17 Skrevet 9. august 2018 (endret) På 9.8.2018 den 23.07, AnonymBruker skrev: Har du blitt stoppet i kontroll langs veien før? Hvis svaret er ja, hvor mange ganger? Hva slags type kontroll dreiet det seg om? Noen form for reaksjon? Hvor lenge har du hatt lappen? Anonymkode: c85ee...297 Kjører ikke bil selv, men har opplevd at foreldrene mine ble tatt i kontroll. Endret 3. desember 2018 av Jegskulleønskeat
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #18 Skrevet 9. august 2018 8 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Kjører ikke bil selv, men har opplevd at foreldrene mine ble tatt i kontroll. Husker spesielt ei gang jeg var i Belize (Mellom-Amerika), og politet stoppet oss med to store geværer i hendene. Jeg tror hjertet hoppet en del meter. Jeg var bare 12-13 år og i milde Norge er jo ikke dette vanlig; noe som gjorde at jeg ble veldig redd. Jeg trodde de skulle skyte ned alle sammen. Jeg ble stoppet av 12 vakter med maskingevær (eller noe lignende) da jeg var med pappa på jobb i Spania som 14-åring. Tydeligvis var området strengt bevoktet pga det som foregikk der, men ingen hadde sagt noe til meg og jeg holdt på å tisse på meg. Glad jeg kunne biiittelitt spansk, ellers tror jeg det kunne blitt svært ubehagelig Anonymkode: caed1...d66
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #19 Skrevet 9. august 2018 Hatt lappen i 30 år. Har blitt stoppet i promillekontroll mange ganger og bare blåst grønt selvfølgelig. Har betalt mye inn til statskassen i form av fartsbøter, ikke bruk av belte, og 1 gang for å snakke i mobil uten handsfree. Ellers så har jeg blitt stoppet i rutine kontroll mange ganger. Utenom dette har jeg blitt stoppet av politiet da de var på jakt etter en som var passasjer i bilen og tydeligvis spanet på vedkommende. Jeg stoppet bare, de tok vedkommende og satte på han håndjern, slapp en hund inn i bilen som snuste litt rundt før jeg fikk kjøre videre på jobb. Ellers så ble jeg fratatt førerkortet i påvente av at en jurist skulle se om det var grunnlag for å beslaglegge førerkortet etter en bilulykke. Jeg fikk lappen tilbake etter ca 1 uke. Anonymkode: e22a6...f22
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #20 Skrevet 10. august 2018 Ja. Fører ikke noen statistikk over hvor ofte og hva jeg blir stoppet for. Anonymkode: f5a55...6e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå