Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjesten
Skrevet

heisann, jeg lurer på hvordan man fikser dette her..jeg elsker han over alt på jord..og vi er sammen på 3. året..men jeg er ikke like kåt på ham som jeg var f. eks på min x..har liksom ikke lyst å hoppe på han å suge han..jeg liker ikke at det er sånn..men sex med han er deilig, fordi jeg elsker han..det mentale er mye inn i bildet..men utseendet hans og kroppen alene tenner jeg egentlig ikke så veldig på, og "vegrer" meg da for å gi meg totalt hen, og gi han nytelse :( jeg har opplevd å være forelsket, med hjertebank og svetting, full pakke..og det har jeg aldri følt for min kjære..aldri..og det gjør vondt å tenke på..det har alltid vært en dypere kjærlighet..men ikke forelskelse..jeg ville bare lufte tankene :cry: ..lurer på om noen har innspill kanskje..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på hva slags forhold dere har ellers? At du elsker ham er nå en ting, men hvordan fungerer dere sammen på andre områder?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bare spør jeg, hvorfor er du sammen med denne gutten da, når du tydeligvis ikke liker ham?

Gjest gjesta
Skrevet

Hm.. Vanskelig å si om du er forelska, det vet bare du..

Men det er rart du ikke tenner på ham, og ikke kjenner forelskelsen er der..

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg bare spør jeg, hvorfor er du sammen med denne gutten da, når du tydeligvis ikke liker ham?

Hvor har du det fra at hun ikke liker ham?????

Gjest amelia
Skrevet

Ville bare si at jeg kjenner meg veldig godt igjen.

Vi er nok flere enn du aner som har det på samme måten og det er ganske plagsomt egentlig. Ville så gjerne at det skulle ha vært annerledes men vet ikke hva man kan gjøre med det problemet egentlig. :-(

Jeg er gift og har to barn og har følt det sånn lenge, kanskje alltid? Den store lidenskapen har vel aldri vært der.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg forstår godt hvordan du har det, for jeg er i en ganske lik situasjon. Jeg og forloveden min har vært sammen i mange år, men jeg har heller aldri vært sånn hjertebankende, sommerfuglerimagen, svettende forelsket i ham. Altså jeg elsker han jo masse, og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten ham. Han er egentlig veldig kjekk utseendemessig, og han er verdens snilleste. Så jeg blir så sint og irritert på meg selv. Har lyst til å være mer lidenskapelig forelsket i han, den der følelsen av at du ikke kan få nok liksom. Ville bare si at jeg vet hvordan du har det, men jeg har desverre ingen løsning på problemet.

Men når det er sagt, så tror jeg at vi kan ha et veldig godt samliv allikevel, for det er stabilt og godt, og med mye kjærlighet :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror at det er sånn det kan bli når man velger en mann etter trygghet og ikke etter lidenskap.

Skrevet

Synes dette høres vanskelig ut jeg. Har aldri blitt sammen med noen uten å være hodestups forelska.

Er selv inne i et 2 år gammelt forhold, og er like forelska den dag i dag.

I et tidligere forhold mista jeg den følelsen, men da ble den i stedet tatt igjen på soverommet der vi "sprengte grenser", slik at det ble "lidenskapen" vår.

Men trygghet, godhet og kjærlighet høres jo bra ut.

Og ikke gjør som alle andre gjør når spenninga er borte, å fly på den første og beste som er spennende, som gir deg den følelsen. Det fins nok av de som er utro, og de gjør det ofte av slike grunner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...