AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #1 Skrevet 9. august 2018 Er det fordi det har vært sommerferie i psykiatrien eller hva er greia? Hvis noen har opprettet et innlegg om at de dater en f.eks så kommer det SÅ mange spekulasjoner og beskyldninger. "Det var sikkert du som lå med Pål på Ål stasjon i går!" Jeg har blitt beskyldt for veldig mye rart her inne, jeg har ikke ligget med hverken Nils, Truls eller Ole, jeg lover. Og hvis folk fortsatt ikke tror meg, så oppsøk hjelp for det er ikke normal oppførsel. Det går også an å forstå at det finnes flere folk som kan oppleve samme problemstilling (ja tenk at det går an!). Det vil si at det finnes flere som dater menn på 40, har en hund som heter Tore og liker bondage. Bare som et eksempel. Men hva tror dere er problemet til disse spekulerende paranoide folka? De er jo litt som nett-troll. Jeg prøver hvertfall å lese innlegg med en åpen innstilling. Og er det mye tull så går jeg bare ut av tråden, jeg driver ikke og kverulerer på at TS har hatt en gangbang i Tyrkia. Anonymkode: 3435b...e42
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #2 Skrevet 9. august 2018 Jeg fikk litt fnatt, og ble en smule paranoid, da en person postet et privat bilde av hunden min i sosial prat -et eller annet. Jeg fikk også et inntrykk av, at personen kopierte ting fra fb. profilen og bloggen min. Da det var veldig personlige ting, som ble delt. Det var rart, men virker som det har roet seg etter utallige rapporteringer. Jeg er kun en smule paranoid, til tider. Særlig om vinteren. Ikke så himla mye om sommeren for å være ærlig. Anonymkode: 384c2...dab
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #3 Skrevet 9. august 2018 Jeg har ikke sett noe sånt. Så.. Man kjenner lusa på gangen? Anonymkode: 7da5c...8a4 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #4 Skrevet 9. august 2018 Har ikke sett det du snakker om. Bare innlegg hvor TS er paranoid og helt på tuppa. Mistenker det er en og samme person som legger ut alle de trådene. Vi har 3 hyppige tråd-startere her på KG nå for tiden. - Paranoid AB som jeg nevnte over - Hypokonder AB, han med røde tær og mange andre helseplager - Sprengkåt AB, hun som er kåt på legen sin og gnåler og maser om den legen. Har en liten mistenke om at alle 3 er den samme personen. Anonymkode: 9ecf6...ec5
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #5 Skrevet 9. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke sett det du snakker om. Bare innlegg hvor TS er paranoid og helt på tuppa. Mistenker det er en og samme person som legger ut alle de trådene. Vi har 3 hyppige tråd-startere her på KG nå for tiden. - Paranoid AB som jeg nevnte over - Hypokonder AB, han med røde tær og mange andre helseplager - Sprengkåt AB, hun som er kåt på legen sin og gnåler og maser om den legen. Har en liten mistenke om at alle 3 er den samme personen. Anonymkode: 9ecf6...ec5 så er det hun som har har et fly som flyr over huset sitt, en nabo som legger reker i bassenget hennes, og som er redd fbi er etter seg. må være troll. Anonymkode: 39fa1...404 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #6 Skrevet 9. august 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke sett noe sånt. Så.. Man kjenner lusa på gangen? Anonymkode: 7da5c...8a4 Hva mener du? Jeg driver ikke og spekulerer og skriver masse dritt til folk. Det var f.eks en debatt om stalking, der en person ble beskyldt for det ene og det andre. Syns det er stygt, når man diskuterer noe såpass alvorlig. Har også sett flere i barne-delen av forumet spørre om råd og bli anklaget for både mishandling og vanskjøtsel. Finnes mange eksempler der TS eller noen i en tråd blir hetset og beskyldt for helt vanvittige ting. Tenker at folk som oppfører seg så ufint mest sannsynlig har en diagnose. Anonymkode: 3435b...e42
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #7 Skrevet 9. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: så er det hun som har har et fly som flyr over huset sitt, en nabo som legger reker i bassenget hennes, og som er redd fbi er etter seg. må være troll. Anonymkode: 39fa1...404 Det er AB nr 1 som jeg snakker om. Hun som er sykt paranoid. Mistenker at det er en person som troller og er disse tre ab'ene. Anonymkode: 9ecf6...ec5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå