Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2005 #1 Skrevet 10. mars 2005 Hei alle sammen...Kan dere si tre ting dere angrer mest på i livet...Selv har jeg gjort så mye dumt at tre er på laaangt nær nok :oops: JVi snakker heller her om tre tusen ting...men det ble litt i meste laget, så jeg tenkte vi kunne si tre ting...her er iallefall mine tre verste bommerte i livet... -At jeg brukte så mange år på å daffe på skole i stedet for å jobbe til jeg visste hva jeg skulle bli.. :evil: -At jeg var vanskelig og egoistisk, og en typisk drittunge når jeg var fjortis....det angrer jeg veeeldig mye på. -og sist , men ikke minst...at jeg...tilbragte noen år i feil miljø...., med veeldig dårlig innflytelse på meg..det angrer jeg fryktelig mye på , men ...det som er bra er at jeg kom meg ut av det , med litt mere livserfaring , og at jeg i ettertid har tatt sterkt!!!!!! avstand fra det... Ok, hva med dere...Noen som kan slå meg..? tviler jeg sterkt på...desverre...
Gjest Moonshadow Skrevet 10. mars 2005 #2 Skrevet 10. mars 2005 Angrer egentlig ikke på noen ting jeg :-? Alt jeg har gjort og alt det som gikk galt, har formet meg til den jeg er i dag. Kunne ikke tenkt meg p være uten noe av det tror jeg. Det har gjort meg sterk. Jo foresten, en ting angrer jeg på. At jeg ikke dro til flere leger med hunden min da hun fikk kreft. Kanskje noen kunne gjort henne frisk. Men jeg valgte å avlive henne.
_sannheten_ Skrevet 10. mars 2005 #3 Skrevet 10. mars 2005 jeg har vel egentlig ikke gjort så mye jeg angrer på. prøver å tenke tilbake på ting, men er ingenting jeg virkelig angrer på. det eneste må være at jeg ble i et forhold altfor lenge (han behandlet meg ikke bra).
Gjest Seleena Skrevet 10. mars 2005 #4 Skrevet 10. mars 2005 1. At eg ikkje tok allmenn gjennom heile vgs 2. Eg burde hatt bedre kontakt med mine besteforeldre 3. Min første kjærast Som sagt, ikkje så mykje å grine av i ettertid, men dette er no mi liste.....
Gjest Chrizzy Skrevet 10. mars 2005 #5 Skrevet 10. mars 2005 1.Jeg angrer fælt på at jeg ikke ringte venninnen min da hun sendte meld den kvelden hun tok livet av seg. 2. Jeg angrer masse at jeg ikke tok bedre vare på hunden min som jeg fikk når jeg var tolv. Uff det der var trist å tenke på 3. Jeg angrer fælt på et tidligere forhold, men akkurat det ser jeg også noe positivt i. Ble klokere og sterkere.
Gjest Lompa Skrevet 10. mars 2005 #6 Skrevet 10. mars 2005 Kan egentlig ikke komme på noe som jeg virkelig angrer på,jeg. Alt jeg har gjort og opplevd,på godt og vondt, har vært ed på å forme meg til den jeg er i dag. Den som mannen min elsker. Hvordan kan jeg egentlig angre på noe som har ført meg hit jeg er i dag...? Klart, det finnes ting jeg ville vært foruten, men samtidig har nettopp de tingene vært utenfor min kontroll,OG de har lært meg noe. Det eneste jeg vel må si jeg virkelig angrer på er at jeg ikke har vært flink nok til å fortelle folk hva de har betydd for meg der og da. Man får kanskje aldri sjansen igjen.....
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #7 Skrevet 10. mars 2005 Angrer egentlig ikke på noen ting jeg :-? Alt jeg har gjort og alt det som gikk galt, har formet meg til den jeg er i dag. Kunne ikke tenkt meg p være uten noe av det tror jeg. Det har gjort meg sterk. Jo foresten, en ting angrer jeg på. At jeg ikke dro til flere leger med hunden min da hun fikk kreft. Kanskje noen kunne gjort henne frisk. Men jeg valgte å avlive henne. Du er nå bare søt og god da Slim.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #8 Skrevet 10. mars 2005 Det er vel bare en ting jeg "angrer" på, og det er at jeg bodde sammen med en psykopat i fem år. Han ødela meg så mye at jeg fremdeles er preget av det, ni år etter. Og det gjør at jeg enda ikke har noe seriøst forhold eller klarer å stole på folk. Grunnen til at jeg bruker hermetegn på angrer, er at jeg var så nedbrutt da jeg innså at han ikke var "snill" at jeg ikke var i stand til å skjønne mitt eget beste. Jeg har gjort andre dumheter, men de har farget meg og gjort meg til den jeg er, og ført til at jeg har møtt mange interessante mennesker på min vei.
Gjest Moonshadow Skrevet 10. mars 2005 #9 Skrevet 10. mars 2005 Du er nå bare søt og god da Slim. Takk
Gjest Totten Skrevet 10. mars 2005 #10 Skrevet 10. mars 2005 Hmmm... hva angrer jeg på. Tør jeg virkelig tenke etter? - Angrer på at jeg lot meg tråkke på og bruke i mange år fordi jeg var naiv og dumsnill og uten selvtiitt -Angrer på at jeg altdri viste til de som gjorde at jeg ble sånn hvor jælig forbannet jeg er på dem og hvor patetiske små menneske sjeler de er!!!!!!!! Men som mange sier eg jeg sterkere av disse opplevelsene, men skulle jeg valgt tror jeg jeg hadde vagt å være uten flere av dem!!! Men en ting er sikkert, det finens ikke noen som klarer trokke på meg nå i all fall.... såpass her jeg lært!
Annie Skrevet 11. mars 2005 #11 Skrevet 11. mars 2005 Angrer og angrer... Skulle gjerne hatt en bedre utdannelse, men innser at det toget nok har gått. Innen jeg er ferdig med evt utannelse og klar for arb. livet nå så er jeg for gammel til å få jobb... Angrer på at jeg ikke har vært flinkere med penger. Angrer på en jeg var sammen med før sambo. Gremmes, grøss og gru :oops:
Gjest baby-E Skrevet 11. mars 2005 #12 Skrevet 11. mars 2005 jeg angrer kun over en ting, og det er at jeg klaget på den helvetes karaktere på eksamen. (noe som gikk feil vei, og som gjorde at jeg måtte ta det året fri som jeg har nå :-? )
Brunhilde Skrevet 11. mars 2005 #13 Skrevet 11. mars 2005 Jeg angrer ikke på noe. Det er ting i livet mitt som sikkert både kunne og burde vært ugjort, men de har jeg også høstet erfaringene mine fra. Å angre fører for meg ingen steder hen.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #14 Skrevet 11. mars 2005 Det er to ting jeg angrer på.. Som gnager meg i hodet hver bidige dag. Men det skal aldri noen få vite!!!
Rannva Skrevet 11. mars 2005 #15 Skrevet 11. mars 2005 Jeg angrer vel heller ikke på noe, tror jeg. Klart jeg har gjort ting som kanskje ikke var så lurt, men som flere skriver over her, så har det gjort meg sterkere og formet meg. Kunne kanskje angre på et 5-årig forhold til en som ikke var snill, men der lærte jeg så utrolig mye om meg selv og om forhold, og det ville jeg ikke vært foruten.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #16 Skrevet 11. mars 2005 Jeg leser det som folk sier at de har vært sterkere av dårlige erfaringer. For å være helt ærlig skulle jeg mer enn gjerne vært uten en del av de erfaringene, jeg hadde helt sikkert vært et like godt menneske uten. Enkelte erfaringer er rett og slett ikke verdt det.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #17 Skrevet 11. mars 2005 1) At jeg ikke skjønte at en av "mine" soldater hadde til hensikt å skyte seg på vakt 2) At jeg ikke var mer brutal mot bestevennen min da han var på vei ut på kjøret i russetiden 3) At jeg bare verbalt, og ikke fysisk, kappet hodet av min dobbeltmoralske onkel da han fikk det for seg at det var smart å gi min gravide søster en bøtte kjeft for å ha tilfeldig sex.
BayliZ Skrevet 11. mars 2005 #18 Skrevet 11. mars 2005 hmmm dette var et dypt spørsmål, som gjør at jeg må granske meg selv :-) 1 - At jeg var sammen en slem mann i altfor mange år. 2 - At jeg var så godtroende til min x, at jeg trodde alt var bra helt til x hans var gravid med barn nr. 3. Føler deg ikke særlig dum da skal jeg si :evil: 3 - Skulle vært flinkere på skolen
aline Skrevet 11. mars 2005 #19 Skrevet 11. mars 2005 tre ting jeg angrer på ihvertfall, bruker ikke mye tid på å angre på ting, men det jeg kommer på: - at jeg ikke valgte kunsthøgskolen - at jeg ikke turte å ta studier i utlandet - at jeg ikke oppsøkte psykolog for terapi første gang tanken slo meg, at jeg gikk å dro det ut i flere år og ergo fremdeles ikke er ferdig/der jeg vil være men, det går an å gjøre noe med så mye. men det er vel det jeg kommer på i øyeblikket, som er viktigst.
Gjest Madeline Skrevet 11. mars 2005 #20 Skrevet 11. mars 2005 Kommer bare på en ting jeg angrer på og det er at jeg tok en del solarium som tenåring på slutten av`80 tallet. Må betale prisen for det nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå