Tullerusk Skrevet 17. august 2002 #1 Skrevet 17. august 2002 Da jeg giftet meg i fjor, hadde jeg et smykke av perler tredd på tre sener, som går litt i sikk sakk. Noen som forstår hva jeg mener? Er det dumt å bruke det om igjen i en venninne`s bryllup som er nå snart? Og hva med perlene jeg hadde i håret. Vil jo gjerne pynte meg, samtidig som jeg føler at disse smykkene bare blir liggende. Jeg vil jo bruke dem, og har ikke så mange anledninger til å pynte meg liksom.... Blir det dumt, og hadde dere følt dere støtt som brud, om gjesten pyntet seg slik? :-?
scorpion73 Skrevet 17. august 2002 #2 Skrevet 17. august 2002 Klart du kan bruke smykkene, det er ikke det det er snakk om, det er måten du bruker dem på. Perler i håret f.eks kan jo alle ha, men dersom du setter det opp som om du skulle vært brud, ville jeg nok ha reagert. Samme med smykkene, har du klær de passer godt til, så er det vel bare fint med perler.
livy Skrevet 17. august 2002 #3 Skrevet 17. august 2002 Hei! Jeg synes du godt kan bruke smykket og perlene i håret i din veninnes bryllup.. jeg kommer helt sikkert til å bruke mitt smykke igjen.. Så lenge det passer til kjolen din, synes jeg ikke det er noe problem! Koz...
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2002 #4 Skrevet 17. august 2002 Selvfølgelig kan du bruke smykkene. De er jo dine og hvis de passer til klærne så hvorfor ikke. More
Gjest frusvendsen Skrevet 21. august 2002 #5 Skrevet 21. august 2002 Jeg hadde enkle strass-smykker til min grå brudekjole, og brukte dem om igjen i et bryllup 4 uker senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå