AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #1 Skrevet 9. august 2018 Er ute etter svar fra noen med erfaring eller frisører. Jeg fikk ødelagt håret mitt hos frisøren for et halvt år siden. Håret ble bleket og farget, men tålte det ikke. Etter dette har jeg måttet klippe det en hel del, og håret er helt tørt og livløst. Er rett og slett som stålull. Skal sies at jeg kurer det hele tiden (oppbyggende kur med proteiner og fuktighetskur). Før håret ble ødelagt har jeg tidligere tatt Keratinbehandling (også kalt Brazilian blowout?), fordi jeg hadde så krusete hår, og var veldig fornøyd. Håret føltes mye sunnere ut etter en slik behandling, glatt og mykt. Nå vurderer jeg å gjøre det igjen. Kanskje håret mitt vil bli litt mykere og bedre. For jeg overdriver ikke når jeg sier at det er som stålull nå. Jeg må bruke lang tid hver dag på å fikse det slik at det ser nogenlunde ok ut. Vil keratinbehandling kanskje kunne hjelpe? Eller risikerer jeg å gjøre det verre? Anonymkode: 7cd5e...576
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #2 Skrevet 11. august 2018 Jeg kjøpte bare min på luxushair.no 😍 de har en egen flaske med behandling der😊 mykt og godt hår, har veldig brusete hår vanligvis Anonymkode: e6b70...19e
AnonymBruker Skrevet 11. august 2018 #3 Skrevet 11. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte bare min på luxushair.no 😍 de har en egen flaske med behandling der😊 mykt og godt hår, har veldig brusete hår vanligvis Anonymkode: e6b70...19e Takk for svar! Men jeg har tatt en slik behandling tidligere, og var veldig fornøyd. Men jeg lurer på om jeg kan skade håret mitt enda mer? De gangene jeg har tatt det tidligere, var ikke håret mitt ødelagt, hadde bare mye frizz i det. Nå derimot er håret mitt skikkelig skadet pga kjemiske behandlinger. Jeg lurer altså på om jeg kan få enda mer skadet hår etter en slik behandling, eller om det eventuelt vil hjelpe? Anonymkode: 7cd5e...576
wintergirl Skrevet 11. august 2018 #4 Skrevet 11. august 2018 (endret) 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Men jeg har tatt en slik behandling tidligere, og var veldig fornøyd. Men jeg lurer på om jeg kan skade håret mitt enda mer? De gangene jeg har tatt det tidligere, var ikke håret mitt ødelagt, hadde bare mye frizz i det. Nå derimot er håret mitt skikkelig skadet pga kjemiske behandlinger. Jeg lurer altså på om jeg kan få enda mer skadet hår etter en slik behandling, eller om det eventuelt vil hjelpe? Anonymkode: 7cd5e...576 Sweethair the first er en ny type keratin behandling som er veldig mild mot håret. Anbefaler deg å prøve den ts. Sliter ikke på håret. Kan til og med både farge og bleke håret selv om du tar den behandlingen. Endret 11. august 2018 av wintergirl
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #6 Skrevet 12. august 2018 20 timer siden, wintergirl skrev: Sweethair the first er en ny type keratin behandling som er veldig mild mot håret. Anbefaler deg å prøve den ts. Sliter ikke på håret. Kan til og med både farge og bleke håret selv om du tar den behandlingen. 18 timer siden, Stellia skrev: Jeg er fornøyd med Cocochoco. Jeg er ikke ts, men lurer også på det samme ang keratin behandling! Og disse hjemmebehandlingene, er ikke det veldig krevende og vanskelig , i allefall om man ikke har noen til å hjelpe seg? Tenker da på at man må bruke rettetang på håret sitt og gjøre det ordentlig, og jeg har ikke engang en kvalitetsrettegang SPørsmålet om det skader håret lurer jeg også på, for rettetang og varmebehandling er jo normalt sett ganske skadelig?! (jeg bruker aldri det i håret og får slitt hår bare av å farge det, så er nervøs for åssen en kjemisk behandling MED varmebehandling vil fungere på håret?! Anonymkode: 5d31f...690
wintergirl Skrevet 12. august 2018 #7 Skrevet 12. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke ts, men lurer også på det samme ang keratin behandling! Og disse hjemmebehandlingene, er ikke det veldig krevende og vanskelig , i allefall om man ikke har noen til å hjelpe seg? Tenker da på at man må bruke rettetang på håret sitt og gjøre det ordentlig, og jeg har ikke engang en kvalitetsrettegang SPørsmålet om det skader håret lurer jeg også på, for rettetang og varmebehandling er jo normalt sett ganske skadelig?! (jeg bruker aldri det i håret og får slitt hår bare av å farge det, så er nervøs for åssen en kjemisk behandling MED varmebehandling vil fungere på håret?! Anonymkode: 5d31f...690 Jeg tok det hos frisøren, men du kan gjøre det hjemme også. Skal prøve på det selv da det blir så dyrt hos en salong. Da jeg tok sweerhair så slet ikke det på mitt hår. Kan være det middelet som beskytter bra mot varmen også. Men håret mitt ble ganske fint og mykt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå