AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #1 Skrevet 9. august 2018 Jeg skal søke en jobb der stillingsbetegnelse er kunderådgiver. Hva ligger i denne betegnelsen sånn i praksis? Ikke svar at det betyr å gi råd til kunder, den skjønte jeg. Jeg har både utdanning og erfaring de søker etter. Jeg har allerede 100 % fast stilling som krever høyskole, men pga helse bør jeg vurdere annen type stilling, som gjør at jeg tenker å prøve å søke dette. Jeg har derfor ikke avhengig av å få denne stillingen. Uansett. Jeg er egentlig ikke rådgiver type, men er rådgod på opplæring, gi informasjon til andre om regler rundt det jeg skal jobbe med osv. Tenk om jeg ikke er flink til å gi råd, tenk om rådene jeg gir er ubrukelige...….. Dere som kanskje jobber som kunderådgiver her eller der, hva slags yrke og hva slags råd er det snakk om. Ordet rådgiver skremmer meg. Anonymkode: 425d0...7ff
Ullvott Skrevet 9. august 2018 #2 Skrevet 9. august 2018 Kunderådgiver er som regel et pynteord for selger.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #3 Skrevet 10. august 2018 Da jeg jobbet som kunderådgiver var det en kombinasjon av service og salg. Anonymkode: 39eb4...495
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #4 Skrevet 10. august 2018 21 timer siden, Ullvott skrev: Kunderådgiver er som regel et pynteord for selger. Det er innenfor IKT i et helseforetak. Så jeg skal vel ikke selge så mye. 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da jeg jobbet som kunderådgiver var det en kombinasjon av service og salg. Anonymkode: 39eb4...495 Kanskje det er litt service i tillegg til IKT registrering. TS her Anonymkode: 425d0...7ff
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #5 Skrevet 10. august 2018 Ring til kontaktpersonen på stillingsannonsen, å spør om de kan fortelle litt om stillingen, da du trenger litt mer info for å kunne vurdere om dette er en stilling du skal søke på. Anonymkode: 86b80...100
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #6 Skrevet 10. august 2018 Jeg har vært kunderådgiver....eller saksbehandler som en også kunne kalle det....😂😂😂 Kommer an på hva slags bedrift det er... Anonymkode: 05d36...596
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå