Gå til innhold

Hvordan hadde du som er mann reagert hvis du hadde kjøpt en gave til en dame du nettopp hadde blitt eksklusive med og

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hun takket nei til gaven fordi den ikke var helt hennes stil. Si at den kostet 2000 kr.

Anonymkode: 7daa6...69a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med å kjøpe så dyr gave til en dame man knapt kjenner?

Anonymkode: 0b346...f40

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville blitt fryktelig skuffet 😳

Anonymkode: 0f548...660

Gjest padawan
Skrevet

Men det er jo risky å kjøpe klær uansett med mindre vedkommende er med å kjøpe det.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, padawan skrev:

Men det er jo risky å kjøpe klær uansett med mindre vedkommende er med å kjøpe det.

Det er ikke klær

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

hun takket nei til gaven fordi den ikke var helt hennes stil. Si at den kostet 2000 kr.

At han er stokkdum som kjøper gaver han ikke vet om hun liker. Seriøst mann. 

Anonymkode: 07421...5e3

• Liker 11
Skrevet

Løpt. Hun høres veldig utakknemlig ut og high maintenance.

Anonymkode: 840cf...af0

Skrevet

"Blitt eksklusive med"? Hva betyr det? Er det et nytt og fjongt ord for "fått fast følge med"?!

Anonymkode: e7642...100

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Jeg hadde vært svært ydmyk og takket pent for gaven. Og så forklart på en pen måte at gaven ikke er helt meg, men at jeg veldig gjerne vil ha en ting som minner om deg og kanskje tipse om det jeg ønsket meg. Eller byttet den sammen om det går. 

Er ikke noen vits i å gi bort noe til flere tusen som ikke blir brukt :)  Selv er jeg en dame som ikke liker å få gaver som er kostbare, nettopp fordi jeg er redd det er bortkasta. Derfor er jeg spesifikk hvis noen vil kjøpe noe dyrt til meg. 

Men det var veldig hyggelig gjort av deg, bare dumt at hun ikke var hyggelig nok tilbake. Jeg hadde klart å få deg til å bli glad for at gaven ikke passet ;)

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Blitt eksklusive med"? Hva betyr det? Er det et nytt og fjongt ord for "fått fast følge med"?!

Amerikanere bruker vel ofte exclusive. Litt amerikanisering av norsken. Fjongt og flott 😆

Anonymkode: 840cf...af0

Skrevet

Jeg hadde sagt nei uansett om jeg likte gaven. Ville aldri tatt i mot en så dyr gave tidlig i et forhold.

Anonymkode: b7f55...ded

• Liker 1
Gjest GiftMann38
Skrevet

Dump henne og gå videre. Dette kommer bare til å bli verre og det er nok damer der ute.

Skrevet

Hun var ihvertfall ærlig da, det synes jeg du skal sette pris på 😊

Jeg tror jeg ville tenkt at det var bra hun sa ifra, iom at hun ikke kunne tenkt seg å bruke gaven. Sagt at hun måtte bli med og bytte den, og så gjort en date av det. Kaffe og smykkeshopping liksom 😁

Så skal du se at du blir belønna når kvelden kommer..

Anonymkode: 3692c...2e5

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker heller ikke å få gaver, nettopp for å slippe å fake.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville skjønt at det var for tidlig med en så dyr gave.

Det kan føles feil å ta imot dyre ting før man er sikker på at det er et varig forhold. Det er ikke sikkert det handler om hun likte gaven engang. 

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fremdeles på stadiet før de vet om de liker hverandre godt nok til å ta det videre og bli kjærester og samtidig ikke knulle rundt med andre.

Skrevet

Jeg hadde fått litt hetta, fordi gaver forplikter. Og på et så tidlig stadium vet man ikke, pluss at man vil at hun skal like deg for deg og ikke for pengene dine og hva du kjøper til henne. 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De puler ikke rundt på alle andre mer, for å si det på godt norsk. De holder kjønnsykdommene samlet.

Anonymkode: 719f8...ad3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...