AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #1 Skrevet 9. august 2018 Jeg har mange ganger tenkt på ulempen det er med sosiale medier og ikke minst nettdating. Det medfører at mange kvinner som i utgangspunktet er singel, prioriter i fritiden å søke menn på nettdating, og kommuniserer der. Når en mann som møter henne i hennes hverdagsliv og by, så er det helt umulig å vite om hun er virkelig tilgjengelig. Uansett så Er det utrolig vanskelig å få blikk kontakt med henne nå for tiden, siden hun prioriter alltid i sin hverdag å ha fokus på sin touchscreen. Stemmer det kvinner at du har gått glipp av menn som har truffet deg fordi du bruker tiden din på nettdating istedenfor, og blir din første prioritering? Anonymkode: 9c9a3...ca4
frubaluba Skrevet 9. august 2018 #2 Skrevet 9. august 2018 15 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har mange ganger tenkt på ulempen det er med sosiale medier og ikke minst nettdating. Det medfører at mange kvinner som i utgangspunktet er singel, prioriter i fritiden å søke menn på nettdating, og kommuniserer der. Når en mann som møter henne i hennes hverdagsliv og by, så er det helt umulig å vite om hun er virkelig tilgjengelig. Uansett så Er det utrolig vanskelig å få blikk kontakt med henne nå for tiden, siden hun prioriter alltid i sin hverdag å ha fokus på sin touchscreen. Stemmer det kvinner at du har gått glipp av menn som har truffet deg fordi du bruker tiden din på nettdating istedenfor, og blir din første prioritering? Anonymkode: 9c9a3...ca4 Jeg har på følelsen av at alle uansett er livredde for å møte blikket til andre mennesker, og hvis man først møter noens blikk så tror de andre at du er helt koko eller noe!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #3 Skrevet 9. august 2018 2 minutter siden, frubaluba skrev: Jeg har på følelsen av at alle uansett er livredde for å møte blikket til andre mennesker, og hvis man først møter noens blikk så tror de andre at du er helt koko eller noe! det synes jeg er leit, men det er jo noen du blir tiltrukket enn av andre. Og det verste er å bli avvist fordi du ikke visste hun var opptatt. Anonymkode: 9c9a3...ca4
frubaluba Skrevet 9. august 2018 #4 Skrevet 9. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: det synes jeg er leit, men det er jo noen du blir tiltrukket enn av andre. Og det verste er å bli avvist fordi du ikke visste hun var opptatt. Anonymkode: 9c9a3...ca4 Men det kan jo hende hun ikke er det. Så noen ganger må man vel bare ta en sjanse. Jeg hadde blitt sjarmert om noen kom bort til meg, selv om jeg hadde vært interessert eller ikke.
Gjest gjestvest Skrevet 9. august 2018 #5 Skrevet 9. august 2018 Har aldri nettdatet. Dersom du prøver å finne ut om noen er singel kan du finne ut dette via hennes handlekurv på butikken.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2018 #6 Skrevet 9. august 2018 Akkurat nå, gjestvest skrev: Har aldri nettdatet. Dersom du prøver å finne ut om noen er singel kan du finne ut dette via hennes handlekurv på butikken. hva om hun bare kommer med et sur blikk, det forteller meg jo hun er mega opptatt og ikke minst opptatt med sine nett relaterte menn som hun ikke har fått truffet enda. Dessuten blir andre menn bare i veien, fordi dem blir mindre viktig. Anonymkode: 9c9a3...ca4
frubaluba Skrevet 9. august 2018 #7 Skrevet 9. august 2018 Det skal uansett gå an, for har møtt mine lengre forhold ute på byen, og jeg var ikke full noen av gangene. Og jeg er også egentlig veldig shy, sjekker aldri opp, så hvordan det skjedde, har jeg nesten ikke svar på selv, men det går an.
Gjest gjestvest Skrevet 9. august 2018 #8 Skrevet 9. august 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: hva om hun bare kommer med et sur blikk, det forteller meg jo hun er mega opptatt og ikke minst opptatt med sine nett relaterte menn som hun ikke har fått truffet enda. Dessuten blir andre menn bare i veien, fordi dem blir mindre viktig. Anonymkode: 9c9a3...ca4 Å avvise betyr ikke å enten være mega opptatt, eller aktiv på nettdating sider. Det kan være flere årsaker for avvisning: Hun finner det upassende å bli bedt om date der hun foretar daglige gjøremål. Å være singel betyr ikke nødvendigvis å være ute etter å finne noen. At hun ikke er interessert. etc
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #9 Skrevet 10. august 2018 12 hours ago, frubaluba said: Det skal uansett gå an, for har møtt mine lengre forhold ute på byen, og jeg var ikke full noen av gangene. Og jeg er også egentlig veldig shy, sjekker aldri opp, så hvordan det skjedde, har jeg nesten ikke svar på selv, men det går an. Da var det vel en mann med selvtillit nok til å gå og sjekke deg opp da. Anonymkode: ed97b...f91
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #10 Skrevet 10. august 2018 Hmm, min erfaring er at all nettdatingen har gjort det enklere å komme i kontakt med jenter irl. De er stort sett lei av sveipingen de også. Mitt beste triks for å finne ut om de er single er, gud forby, å spørre. Anonymkode: 423d0...a5d
frubaluba Skrevet 10. august 2018 #11 Skrevet 10. august 2018 13 minutter siden, AnonymBruker said: Da var det vel en mann med selvtillit nok til å gå og sjekke deg opp da. Anonymkode: ed97b...f91 Vel🤭, vet nå ikke helt det, var nok veldig tilfeldig og selv om ikke jeg hadde drukket, så hadde nok de litt innabords.
_Mayhem_ Skrevet 10. august 2018 #12 Skrevet 10. august 2018 Ett halvt sekund lengre blikkontakt og et smil er det samme som en match på tinder, dvs du kan hilse på. Å ta opp telefonen og vise dickpic er selvfølgelig ikke greit her heller.
Gjestemannen Skrevet 10. august 2018 #13 Skrevet 10. august 2018 2 timer siden, _Mayhem_ skrev: Ett halvt sekund lengre blikkontakt og et smil er det samme som en match på tinder, dvs du kan hilse på. Å ta opp telefonen og vise dickpic er selvfølgelig ikke greit her heller. Jeg trodde det var helt innafor...Takk for oppklaringen 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå